KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mięso i ryby
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 167
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Ranking najcenniejszych polskich marek
Rzeczpospolita opublikowała III edycję rankingu najbardziej wartościowych polskich marek. Zwycięzcą rankingu zastały TP SA i Orlen, jednak prawdziwym odkryciem są marki szybko rozwijających się, średnich firm, takich jak Mlekovita czy Reserved. Łączna wartość ...
2006-11-28 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
Konfitury przedsoborowe z żubrówką, konfitury anielskie, rydze w zalewie nowicjackiej. To tylko niektóre produkty, jakie można kupić w internetowym sklepie benedyktynów z Tyńca. Zakonnicy sięgnęli do swoich receptur sprzed wieków i postanowili ...
2006-11-27 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
×
poprzedni
następny
Zakonnicy na rynku spożywczym
Polski zakon benedyktynów chce wprowadzić na rynek produkty pod własnym logo. Na początku będą to produkty spożywcze: sery, wędliny, ryby, ciastka, konfitury, wina, nalewki, syropy, miody pitne i herbaty ziołowe. Wszystkie ...
2006-11-02 Soft drinks
Przemysł spożywczy utrzymuje dobre tempo
Według raportu „Gospodarka żywnościowa w trzecim roku po wejściu Polski do UE”, opracowanego przez prof. Romana Urbana z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, kondycja przemysłu spożywczego w Polsce jest coraz lepsza ...
2006-10-13 Soft drinks
Perspektywy rynku spożywczego - raport
Problem analizy poszczególnych rynków spożywczych został podjęty przez Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ). IERiGŻ we współpracy z przedstawicielami poszczególnych branż przygotował na zlecenie Rady Gospodarki Żywnościowej raport "Stan i ...
2006-10-09 Soft drinks
Brytyjczycy cenią naszą żywność
Wartość polskiego eksportu do Wielkiej Brytanii przekroczyła w ub. r. 2,7 mld GBP, zaś brytyjskiego do Polski wyniosła ok. 1,67 mld GBP - podaje brytyjskie ministerstwo handlu i przemysłu. Jednym z powodów nadwyżki polskiego eksportu ...
2006-09-04 Soft drinks
Rozporządzenia w sprawie substancji polepszających żywność
28 lipca Komisja Europejska przyjęła ostateczną wersję pakietu propozycji rozporządzeń dotyczących substancji dodatkowych, enzymów, aromatów oraz systemu ich zatwierdzania. Pakiet rozporządzeń w sprawie tzw. substancji polepszających żywność ma wzmocnić zharmonizowany system przepisów ...
2006-08-02 Soft drinks
Narodowy koncern spożywczy
Ministerstwo Skarbu Państwa chce stworzyć narodowy koncern spożywczy. Ma on powstać w oparciu o Krajową Spółkę Cukrową i sześć państwowych Polmosów (z Torunia, Bielska-Białej, Szczecina, Konina, Józefówa oraz warszawski Koneser). Do grupy ...
2006-07-31 Soft drinks
Peerelowskie marki wymagają inwestycji
Większość marek znanych nam z PRL, które dzisiaj zachowały mocną pozycję, to te pochodzące jeszcze sprzed wojny. Przykładem są: Żywiec czy Goplana. Polacy cenią te marki, które w ówczesnych czasach reprezentowały produkty ...
2006-07-17 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
Kampanie polskiej żywności
W tym roku Bruksela dofinansuje trzy akcje promujące polską żywność. Połowę z 12 mln PLN na kampanię sfinansuje Unia Europejska. Akcja z udziałem Macieja Kuronia ma szansę ruszyć jesienią i potrwa ...
2006-06-26 Soft drinks
Znak Poznaj Dobrą Żywność dla 90 firm
Prawie 90 produktów z 22 firm otrzymało w niedzielę znak Poznaj Dobrą Żywność (PDŻ). PDŻ to program resortu rolnictwa, informujący o produktach żywnościowych wysokiej jakości. Udział w programie jest dobrowolny; mogą w ...
2006-06-26 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Polska żywność jedzie za Polakami
Dunnes Stores, czołowa irlandzka sieć handlowa chce zarobić na tysiącach Polaków, którzy wyjechali do Wielkiej Brytanii i Irlandii w poszukiwaniu pracy. Według Planet Retail, firma zamierza tworzyć stworzyć w sklepach specjalne sekcje ...
2006-06-07 Soft drinks
PFPŻ uruchamia stronę o dodatkach do żywności
1 czerwca Polska Federacja Producentów Żywności udostęniła internautom nowy serwis stanowiący kompendium wiedzy o substancjach dodatkowych do żywności. Na stronie www.dodatki.pfpz.pl można znaleźć wszystkie podstawowe informacje dotyczące tych substancji oraz ich funkcji w produkcji ...
2006-06-07 Soft drinks
Początek Targów IFE Poland 2006
17 maja rozpoczęły się Międzynarodowe Targi Żywności, Napojów i Usług Gastronomicznych i Hotelarskich IFE POLAND. Targi są okazją dla polskich przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą zarówno polskich jak i zagranicznych dostawców ...
2006-05-19 Soft drinks
Polska nakarmi stary kontynent?
Wyniki handlu zagranicznego żywnością po wejściu Polski do UE przeszły oczekiwania analityków. W latach 2004-05 wartość eksportu rosła w tempie przekraczającym 30%. Mimo mocnego złotego boom eksportowy potrwa także w tym ...
2006-05-16 Soft drinks
Polskie produkty spożywcze we Włoszech
Polskie sery i mięsa trafiają w dużych ilościach na włoskie stoły, jednak głównie w takiej postaci, aby konsument nie wiedział, skąd pochodzą. Według włoskich statystyk import żywności przetworzonej z Polski wzrósł o ...
2006-05-08 Food & drinks
Żywność ekologiczna zyskuje na popularności
Szacuje się, że światowy rynek żywności ekologicznej wart jest ponad 20 mld USD. W Europie potentatami zdrowego jedzenia są Niemcy - w ubiegłym roku wyprodukowali z naturalnych surowców blisko jedną piątą ...
2006-04-24 Food & drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
[9]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [167]
działy
› badania [90]
› zagranica [64]
› handel [38]
› promocje i PR [22]
› inwestycje [11]
› dostawcy [11]
› innowacje i nowości [7]
› makroekonomia [6]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [2]
› Mlekovita [2]
› Agros-Nova [1]
› Aldi [1]
› Bakalland [1]
› Bongrain [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Hochland [1]
› Intermarche [1]
› JBB [1]
› King Oscar [1]
› Larus [1]
› Netto [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› SM Lazur [1]
› Żabka [1]
› ZM Silesia [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [136]
› mleko [130]
› napoje bezalkoholowe [128]
› słodycze i przekąski [116]
› kawa i herbata [92]
marki
› Actimel [1]
› Bakalland [1]
› Berlinki [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Sobieski [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA