KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
owoce i warzywa
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 65
Piwo i soki w Biedronce tylko za złotówkę
W dniach 15-17 czerwca, przy zakupach za minimum 99 PLN tylko złotówkę będą kosztowały mleko, olej, soki czy piwo. Promocją codziennie objęte są dwa różne produkty. W sklepach sieci przez ...
2020-06-15 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Piwo i soki w Biedronce tylko za złotówkę
×
Polacy szykują się na majówkę
W zachowaniach konsumentów widać już silną stabilizację, dlatego tegoroczna majówka może upłynąć pod znakiem dynamicznego wzrostu "piknikowych" kategorii. Oznacza to, że tuż przed długim weekendem z półek sklepowych będą znikać m.in ...
2020-04-30 Soft drinks
Duży spadek wartości sprzedaży koszyka po Wielkanocy
Wartość sprzedaży koszyka rok do roku spadła o 39%, natomiast wartość sprzedaży koszyka pomiędzy 16, a 15 tygodniem 2020 roku spadła o 32%. Wartość sprzedaży online w t16. vs t15. 2020 ...
2020-04-29 Soft drinks
Polacy nie będą oszczędzać na grillowaniu podczas majówki
Niemal 75% Polaków planuje urządzić grill w trakcie majówki. Zdecydowana większość zamierza w ten sposób spędzić czas we własnym ogrodzie lub na działce. W czołówce listy zakupów znajdą się mięso, kiełbasa ...
2020-04-25 Soft drinks
Sprzedaż produktów BIO szybko rośnie
W 2019 r. Polacy przeznaczyli na produkty spożywcze BIO ponad 620 mln PLN. Sprzedaż tych produktów wzrosła o 15% - trzykrotnie szybciej niż całego rynku spożywczego - informuje Business Insider Polska ...
2020-03-05 Soft drinks
Grudniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Według CMR Panel i Polskiej Izby Handlu, w grudniu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,9% wyższa niż rok wcześniej, nieco wyższa niż przed ...
2020-02-04 Soft drinks
Listopad w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,5% wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji utrzymała się na ...
2019-12-17 Soft drinks
Wrześniowa sprzedaż w sklepach małoformatowych
Według CMR Panel i Polskiej Izby Handlu we wrześniu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,1% wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji nieznacznie ...
2019-10-22 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
Sierpniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak podaje Polska Izba Handlu (za CMR), w sierpniu 2018 r., całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 0,7% wyższa niż w lipcu 2018 r. i o ...
2018-09-20 Soft drinks
Wielkanocne preferencje Polaków
Firma badawcza Nielsen przeprowadziła badania wielkanocnych preferencji polskich konsumentów. - Wielkanoc to czas z wyraźnym wzrostem sprzedaży dodatków do ciast, mąki, margaryn do pieczenia czy też twarogów mielonych. Pomimo mody na ...
2018-03-30 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym 2018
Z danych CMR wynika, że w lutym 2018 r. obroty sklepów małoformatowych były o 5,1% niższe niż w styczniu br., a liczba transakcji zmniejszyła się o 6,6%. W porównaniu z lutym ...
2018-03-16 Soft drinks
Styczniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w styczniu 2018 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w porównaniu do stycznia 2017 r. wzrosła o 3,7%, mimo iż liczba wszystkich ...
2018-02-15 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 9% niższe niż w październiku, a liczba transakcji zmniejszyła się w tym czasie o ...
2017-12-13 Soft drinks
Nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych Carrefour
W I półroczu Carrefour wdrożył nowe minikoncepty i rozwiązania graficzne w swoich sklepach express convenience i express minimarket, aby ułatwić klientom wybór produktów i zwiększyć sprzedaż w placówkach franczyzowych. Siedem ...
2017-07-14 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych Carrefour
×
poprzedni
następny
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
Nabywcy produktów na imprezę grillową podczas ubiegłorocznego długiego weekendu majowego przeznaczyli na tę okazję średnio ponad 170 PLN. Znacząco różnił się poziom wydatków w grupie organizatorów i grupie gości (236 PLN ...
2017-05-11 Soft drinks
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
×
Zaległości sklepów powyżej 60 dni sięgają miliarda złotych
Zaległości firm z sektora handlu detalicznego wobec kontrahentów i banków powyżej 60 dni wynoszą już prawie miliard złotych - wynika z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor oraz Biura Informacji Kredytowej ...
2017-02-06 Soft drinks
Moda na grillowanie ważnym źródłem dochodu producentów i handlowców
Zamiłowanie Polaków do grillowania stało się ważnym czynnikiem generującym znaczące dochody w segmencie producentów wybranych kategorii spożywczych oraz w handlu. Długa majówka generuje znaczący już i zauważalny popyt na artykuły spożywcze ...
2016-06-28 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [65]
działy
› badania [47]
› zagranica [10]
› promocje i PR [9]
› inwestycje [5]
› innowacje i nowości [3]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Carrefour [3]
› Lidl [2]
› Aldi [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› Intermarche [1]
› Netto [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [45]
› słodycze i przekąski [45]
› mleko [41]
› inne produkty [40]
› mięso i ryby [38]
› kawa i herbata [19]
marki
› Bakalland [1]
› Lech [1]
› Sobieski [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA