KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
alkohol
owoce i warzywa
dostawcy
Liczba wyszukanych artykułów: 20
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Zakaz dla opakowań szklanych wielorazowego użytku
Kilka tygodni temu w Rosji zatwierdzono przepisy, na mocy których od 1 lipca 2012 r. zakazane będzie powtórne wykorzystanie opakowań szklanych do rozlewu napojów alkoholowych i żywności dla dzieci. Główny cel ...
2011-11-30 Russia & CIS
Wygoda i konsumpcja w domu wyznaczają trendy w opakowaniach
Potrzeby związane z wygodą użytkowników (trend convenience) oraz coraz częstsza rezygnacja z konsumpcji poza domem, to dwa główne czynniki wpływające w ciągu ostatnich kilku lat na kierunek rozwoju opakowań do żywności ...
2011-10-21 Russia & CIS
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
Produkty żywnościowe nadal będą drożeć
W pierwszym półroczu zdrożeje większość produktów żywnościowych. - Podwyżki cen przetworów owocowych są konieczne, ponieważ dotychczasowe nie zrekompensowały producentom znacznego wzrostu cen surowców, który miał miejsce w ubiegłym roku - wyjaśnia ...
2008-03-04 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Brak opakowań powodem podwyżek cen
Piwo i wódka zdrożeją w tym roku od 5 do 10%, przetwory warzywno-owocowe - o blisko 10%. Wszystko przez brak opakowań szklanych. Huty limitują ich dostawy i podnoszą ceny. Z danych opublikowanych ...
2008-01-21 Soft drinks
Na rynku brakuje opakowań szklanych
"Rzeczpospolita" podaje, że zakłady spirytusowe skarżą się na problemy z dostawami butelek i niektóre z nich są z tego powodu zmuszone do wstrzymania produkcji. Podobne kłopoty mają firmy zamawiające słoiki. Eksperci obliczyli ...
2007-09-03 Soft drinks
KE zbada kartel producentów opakowań
Komisja Europejska zbada skargę federacji importerów i sprzedawców win, alkoholi i żywności w słoikach, którzy podejrzewają zmowę kartelową producentów butelek i szklanych słoików. Federacja złożyła taki wniosek do unijnej komisarz - Neelie ...
2007-08-31 Soft drinks
Nowe prawo dotyczące aromatów
Unia Europejska przygotowuje się do wprowadzenia rewolucyjnych zmian prawa dotyczącego aromatów spożywczych. Być może już w połowie przyszłego roku roku zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie, które określi, jakie substancje aromatyczne będą mogły ...
2007-02-12 Soft drinks
Łomża na GPW w II kwartale
Spółka Pepees - wytwórca produktów ziemniaczanych (m.in. skrobie, syropy) dla przemysłu spożywczego i farmaceutycznego - zakłada dalszy rozwój produkcji skrobi. Jednak o ile do tej pory była ona wytwarzana z ziemniaków ...
2006-11-16 Food & drinks
Rozporządzenia w sprawie substancji polepszających żywność
28 lipca Komisja Europejska przyjęła ostateczną wersję pakietu propozycji rozporządzeń dotyczących substancji dodatkowych, enzymów, aromatów oraz systemu ich zatwierdzania. Pakiet rozporządzeń w sprawie tzw. substancji polepszających żywność ma wzmocnić zharmonizowany system przepisów ...
2006-08-02 Soft drinks
Wyniki konkursu "Etykietka i opakowanie"
Ogłoszono wyniki konkursu dla najlepszych etykiet do artykułów spożywczych. Jako najlepsze zostały ocenione następujące produkty: 1. Musli "WOM", projekt - OPTIMA DMG, Moskwa 2. Seria Great Armenia, projekt - Printinfo, Jerewań 3. Ice.T, projekt - ...
2006-07-03 Russia & CIS
Wyniki konkursu "Etykietka i opakowanie"
×
Ceny cukru systematycznie rosną
Koncerny cukrowe nie narzekają na brzydką pogodę. Mimo że producenci lodów i zimnych napojów kupują od nich mniej cukru, jego cena cały czas rośnie. - Pogoda zawsze ma wpływ na sprzedaż cukru ...
2006-06-12 Soft drinks
PFPŻ uruchamia stronę o dodatkach do żywności
1 czerwca Polska Federacja Producentów Żywności udostęniła internautom nowy serwis stanowiący kompendium wiedzy o substancjach dodatkowych do żywności. Na stronie www.dodatki.pfpz.pl można znaleźć wszystkie podstawowe informacje dotyczące tych substancji oraz ich funkcji w produkcji ...
2006-06-07 Soft drinks
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
Wina owocowe w opakowaniach ECOLEAN
Firma Aliant wprowadziła na nasz rynek nowy produkt - wina owocowe Dzban w opakowaniach ECOLEAN. Są to: Karafka Mocno Żołądkowa i Dzban Lipowo-Miodowy w opakowaniach 1 litr i zawartości alk. 13%. Dołączyły one ...
2006-04-24 Food & drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
Unia dopuszcza na rynek kolejny środek słodzący
Unia Europejska wyraziła zgodę na stosowanie na terenie wspólnoty kolejnego sztucznego środka słodzącego - tagatozy. Informację o tym przekazała firma Spherix Incorporated, będąca właścicielem praw do słodzika. Dzięki tej decyzji tagatoza będzie ...
2006-01-23 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [20]
działy
› badania [12]
› zagranica [6]
› inwestycje [4]
› innowacje i nowości [4]
› makroekonomia [2]
› promocje i PR [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [19]
› mleko [14]
› mięso i ryby [11]
› słodycze i przekąski [10]
› kawa i herbata [9]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA