KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
owoce i warzywa
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 228
W lipcu ceny w sklepach były o 3,9% wyższe
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. Dane pokazują również, że w ostatnich miesiącach dynamika podwyżek ...
2024-08-13 Soft drinks
Rośnie dynamika wzrostu cen w sklepach
Analiza przeszło 68,4 tys. cen detalicznych wykazała, że w maju codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio o 2,9% rdr. Wyniki z trzech ostatnich miesięcy pokazują, że powróciło przyspieszenie dynamiki podwyżek. Tym ...
2024-06-11 Soft drinks
Nowa marka bakalii w sieci Lewiatan
W ofercie PSH Lewiatan pojawiła się marka bakalii – BakalJe! Funkcjonalne i czytelne opakowanie, spójny brand BakalJe! oraz identyfikacja z logo marki Lewiatan, ma ułatwić klientom znalezienie produktów w sklepach. Pierwsze ...
2024-05-09 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
Nowa marka bakalii w sieci Lewiatan
×
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Dieta pudełkowa w sklepach Lidl
Lidl Polska rozpoczął testy nowego konceptu. W wybranych sklepach sieci dostępny będzie catering dietetyczny od Body Chief – jednej z najpopularniejszych marek tego typu w Polsce. Świeżo przygotowane „pudełka” trafią do ...
2024-02-09 Soft drinks
firmy:
Body Chief
,
Lidl
Dieta pudełkowa w sklepach Lidl
×
Rozgrzewająca „Porcja DobreGO!” w Żabce
Żabka w nowym roku wprowadza kolejne nowości - tym razem w roślinnym wydaniu. Debiutujące w styczniu wegańskie przekąski to opcja, która sprawdzi się na zimowe aktywności czy podróże w okresie ferii ...
2024-02-07 Soft drinks
firmy:
Żabka
Rozgrzewająca „Porcja DobreGO!” w Żabce
×
Żabka rozwija ofertę dań gotowych i przekąsek
Żabka rozwija ofertę „Głodny?”, w ramach której klienci mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek marek własnych sieci w wyjątkowej cenie. W jej najnowszej, styczniowej odsłonie po raz pierwszy dostępne ...
2024-01-11 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka rozwija ofertę dań gotowych i przekąsek
×
poprzedni
następny
Zupa na Drogę w innowacyjnej butelce
Żabka, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza do oferty dań gotowych innowacyjny produkt – Zupę na Drogę w specjalnie zaprojektowanej butelce, umożliwiającej jej podgrzanie bez konieczności przelewania. Aby przygotować danie ...
2024-01-04 Soft drinks
firmy:
Żabka
marki:
Szamamm
Zupa na Drogę w innowacyjnej butelce
×
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Rząd zapowiada stworzenie „Lokalnej półki” w sklepach
Ogłoszony dzisiaj przez PiS program pod nazwą „Lokalna półka” zakłada, że co najmniej 2/3 produktów spożywczych (owoców, warzyw, produktów mlecznych i mięsnych oraz pieczywa) na sklepowych półkach mają stanowić artykuły od ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Nowa marka parasolowa w Intermarché
Sieć sklepów Intermarché wprowadza nową markę parasolową o nazwie O la la!, która zastąpi kilka francuskich marek prywatnych w sklepach sieci, takich jak Saint Eloi, Bouton d'Or czy Reva. Sieć ma ...
2023-04-27 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Nowa marka parasolowa w Intermarché
×
Ceny w sklepach wyższe o 24%
Analiza ponad 88 tys. cen w Polsce pokazuje, że w marcu w sklepach było drożej średnio o blisko 24% niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt, bo o przeszło ...
2023-04-12 Soft drinks
Sałatki na Gotowo! i Warzywne Frytki Fit&Easy
Marka Fit&Easy, lider w kategorii mytych i gotowych do użycia mixów sałat, wprowadza na rynek nowe kategorie produktowe. Wśród nowości znajdują się Sałatki na Gotowo! oraz świeże Warzywne Frytki. - W ...
2023-04-12 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Green Factory
marki:
Fit & Easy
Sałatki na Gotowo! i Warzywne Frytki Fit&Easy
×
poprzedni
następny
Ustawa o Funduszu Ochrony Rolnictwa podniesie ceny w sklepach
W Rządowym Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa. Jego celem jest możliwość uzyskania przez producentów rolnych rekompensaty z tytułu utraty przychodów z prowadzonej działalności w przypadku upadłości ...
2023-02-23 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Wartość rynku mrożonek zbliża się do 2 mld zł
Produkty mrożone od lat cieszą się dużą popularnością wśród polskich konsumentów. Wartość zakupów gospodarstw domowych w tym segmencie przekroczyła już 1,8 mld zł w skali roku. Ponad 60% rynku stanowią mrożone ...
2023-01-27 Food & drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [228]
działy
› badania [100]
› innowacje i nowości [47]
› promocje i PR [34]
› inwestycje [24]
› zagranica [20]
› akwizycje i fuzje [8]
› makroekonomia [7]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [13]
› Biedronka [12]
› Żabka [7]
› Carrefour [5]
› Tesco [5]
› Eurocash [4]
› Unilever [4]
› Chorten [3]
› Fanex [3]
› Green Factory [3]
› Kolporter [3]
› Netto [3]
› Bakalland [2]
› Delikatesy Centrum [2]
› Dixy [2]
› Dr.Oetker [2]
› Farma Świętokrzyska [2]
› Freshmarket [2]
› Frisco.pl [2]
› Grupa Maspex [2]
› Hortex [2]
› Intermarche [2]
› Kaufland [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Nestle [2]
› Rossmann [2]
› Upfield [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› Auchan [1]
› Barbora [1]
› Barilla [1]
› Beyond Meat [1]
› Body Chief [1]
› Decathlon [1]
› Foodibazar [1]
› Frigo Logistics [1]
› FRoSTA [1]
› Helio [1]
› Humana [1]
› IKEA [1]
› Jago [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Kuchnia Polki [1]
› Lasy Państwowe [1]
› Lewiatan [1]
› Makarony Polskie [1]
› McCormick [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Pfeiffer & Langen [1]
› PGS [1]
› Piekarnia Cukiernia Szabelski [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Podravka [1]
› Polomarket [1]
› Polskie Jadło [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› RanoZebrano.pl [1]
› Sante [1]
› SPAR [1]
› Stokrotka [1]
› Sushi Factory [1]
› Sys [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [119]
› napoje bezalkoholowe [86]
› mleko [83]
› słodycze i przekąski [58]
› alkohol [40]
› kawa i herbata [30]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Kamikaze [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
› Studio DN [1]
marki
› Fanex [3]
› Vegetarian Butcher [3]
› Bakalland [2]
› Delecta [2]
› Szamamm [2]
› Tesco [2]
› Violife [2]
› ARO [1]
› Ba! [1]
› Beyond Meat [1]
› Diamant [1]
› Dr.Oetker [1]
› Farma Świętokrzyska [1]
› Fit & Easy [1]
› Food & Joy [1]
› Garden Gourmet [1]
› Green Go [1]
› GustoBello [1]
› Humana [1]
› Kamis [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Lech [1]
› Majonez Kielecki [1]
› O! Dobre Pewne Twoje [1]
› Planta [1]
› Podravka [1]
› Sante [1]
› Sobieski [1]
› Sushi4You [1]
› Trekking [1]
› Vegenuts [1]
› Vegeta [1]
› Vital fresh [1]
› Vitasia [1]
› Winiary [1]
› Z Podlaskiej Spiżarni [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA