KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
owoce i warzywa
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego
Auchan Retail Polska rozszerza asortyment marki Pewni Dobrego. Badanie postaw i oczekiwań konsumentów przeprowadzone na zlecenie firmy potwierdza, że oferta marki jest odpowiedzią na najnowsze trendy. Obejmuje obecnie już 271 produktów ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego
×
poprzedni
następny
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Przetwórcy mięsa i mleka będą poszerzać ofertę produktów roślinnych
Roślinne alternatywy produktów odzwierzęcych weszły już do mainstreamu i coraz częściej trafiają do koszyków zakupowych. Część konsumentów całkowicie odchodzi od produktów odzwierzęcych, ale znacznie większa grupa ogranicza ich spożycie lub ma ...
2021-02-19 Soft drinks
Auchan wspiera polskich producentów
Od początku epidemii koronawirusa priorytetem dla Auchan Polska jest zapewnienie bezpieczeństwa swoim pracownikom i klientom. Auchan nie zapomina również o producentach żywności, których epidemia dotknęła w szczególny sposób. Mając na uwadze ...
2020-04-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan wspiera polskich producentów
×
poprzedni
następny
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
Z myślą o miłośnikach włoskich smaków, sieć sklepów Biedronka wprowadza nową linię specjałów z Italii - GustoBello. Oferta "W 100% autentycznie włoskie" obowiązuje od 7 do 20 lutego lub do wyczerpania ...
2019-02-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
marki:
GustoBello
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
×
poprzedni
następny
Kolejne marki własne POLOmarketu
Sieć sklepów POLOmarket poszerzyła ofertę produktów pod marką własną o bakalie Bacalis oraz mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii ...
2017-12-20 Soft drinks
firmy:
Polomarket
Kolejne marki własne POLOmarketu
×
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Tesco. Jej twarzą po raz kolejny jest Robert Makłowicz. Podróżnik i krytyk kulinarny, który dotychczas inspirował i uczył, jak gotować, tym razem został Łowcą Smaku. Sam ...
2012-10-19 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Lemon Sky
,
MediaCom
,
PZL
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
×
poprzedni
następny
"Męskie" produkty spożywcze
Polskie firmy spożywcze wprowadziły na rynek pierwsze produkty przeznaczone specjalnie dla mężczyzn - podaje Puls Biznesu. Producent przetworów mlecznych, firma Bakoma, podkreśla że linia jogurtów 7 zbóż MEN, jest trafionym ...
2012-06-25 Soft drinks
firmy:
Bakoma
,
Makarony Polskie
marki:
Bakoma
Nowe produkty marki własnej w ofercie Auchan
Kolejne produkty wzbogacają gamę artykułów marki własnej Auchan oraz asortyment artykułów dla dzieci. Auchan od sierpnia wprowadził 5 rodzajów olejów wzbogacając ofertę produktu o m.in. olej arachidowy, 4-składnikowy, do smażenia ...
2011-09-22 Soft drinks
Podravka wchodzi w kolejny segment rynku
Kilka dni po opublikowaniu informacji na temat wprowadzenia na rynek makaronów pod marką Podravka, ujawniają się plany firmy dotyczące wejścia w kolejny segment. Tym razem chorwacka firma wprowadza na rynek ketchupy ...
2010-09-07 Soft drinks
firmy:
Podravka
Podravka wchodzi w kolejny segment rynku
×
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
Nowości marki GERBER w 2009 roku
Firma Nestle Nutrition zaprezentowała nowe oblicze marki Gerber, na które składają się zmiany i innowacje wprowadzone w odpowiedzi na dynamicznie rozwijające się potrzeby konsumentów. Elementami nowości Gerber w 2009 roku są: - Nowa ...
2009-06-08 Soft drinks
Nowości marki GERBER w 2009 roku
×
poprzedni
następny
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Nowa eko-firma na polskim rynku
Na polskim rynku pojawiła się nowa firma - MyEcolife, która proponuje nowe podejście do odżywiania i stylu życia. MyEcolife to polski producent i dystrybutor produktów ekologicznych. Firmę tworzą ludzie, którzy wspólnie założyli ...
2009-02-25 Soft drinks
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
Rynek wyrobów eko wart ponad 30 mld EUR
Od początku lat 90. rynek produktów ekologicznych rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie. Jego wartość szacowana jest na 31 mld euro, z tego połowa w Europie. Najwięcej na żywność ekologiczną wydają ...
2008-08-13 Soft drinks
Fozzy Group wprowadza na rynek własną markę
Korporacja Fozzy Group wprowadza do sprzedaży linię produktów pod własną handlową marką - Premia. W pierwszym etapie, pod koniec ubiegłego roku, firma zaprezentowała około 90 artykułów spożywczych w średnim segmencie cenowym. Wśród ...
2007-01-15 Russia & CIS
Fozzy Group wprowadza na rynek własną markę
×
Rawioli zmieniła opakowania i rozszerzyła ofertę
Firma rozszerzyła asortyment marki Śnieżny Kraj o nadziewane naleśniki z odświeżonym wzornictwem opakowań. Decyzję o rozszerzeniu asortymentu w ramach rozwoju marki Śnieżny Kraj podjęto w tym roku. Firma wprowadziła na rynek naleśniki ...
2006-08-16 Russia & CIS
Rawioli zmieniła opakowania i rozszerzyła ofertę
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [24]
działy
› badania [11]
› handel [9]
› zagranica [5]
› promocje i PR [4]
› inwestycje [3]
› dostawcy [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Auchan [2]
› Bakoma [1]
› Biedronka [1]
› Makarony Polskie [1]
› Podravka [1]
› Polomarket [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [20]
› napoje bezalkoholowe [14]
› słodycze i przekąski [8]
› kawa i herbata [7]
› alkohol [6]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Bakoma [1]
› GustoBello [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA