KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 448
Czerwcowy wzrost sprzedaży w sklepach tradycyjnych
Jak wynika z danych M/platform, czerwiec 2021 to drugi z kolei miesiąc, w którym obroty w handlu tradycyjnym w Polsce wzrosły w ujęciu rok do roku. Wzrost obrotów na poziomie 4,5% ...
2021-07-12 Soft drinks
Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego
Auchan Retail Polska rozszerza asortyment marki Pewni Dobrego. Badanie postaw i oczekiwań konsumentów przeprowadzone na zlecenie firmy potwierdza, że oferta marki jest odpowiedzią na najnowsze trendy. Obejmuje obecnie już 271 produktów ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego
×
poprzedni
następny
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Rolnictwo roślinne bardziej odporne na pandemię
Rolnicy zajmujący się produkcją roślinną w mniejszym stopniu odczuwali negatywny wpływ pandemii na swój biznes niż ukierunkowani na produkcję zwierzęcą. Wśród gospodarstw nastawionych na rośliny, nieco ponad połowa przyznała, że nie ...
2021-04-07 Soft drinks
Żywność na Wielkanoc będzie droższa
Ceny żywności na Wielkanoc w tym roku prawdopodobnie będą o około 1,5% wyższe niż rok temu. Jednocześnie należy zaznaczyć, że w ciągu ostatnich pięciu lat na Wielkanoc żywność drożała przeciętnie o ...
2021-03-29 Soft drinks
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
W styczniu najbardziej potaniało Pieczywo i Nabiał
Jak wynika z ogólnopolskiego monitoringu blisko 30 tys. cen ze stycznia tego i ubiegłego roku, największy wzrost odnotowały Produkty sypkie - 10,4%. Potem były tzw. Inne produkty - 7,5%, a za ...
2021-02-22 Soft drinks
Przetwórcy mięsa i mleka będą poszerzać ofertę produktów roślinnych
Roślinne alternatywy produktów odzwierzęcych weszły już do mainstreamu i coraz częściej trafiają do koszyków zakupowych. Część konsumentów całkowicie odchodzi od produktów odzwierzęcych, ale znacznie większa grupa ogranicza ich spożycie lub ma ...
2021-02-19 Soft drinks
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Ceny żywności w 2021 roku mają nadal rosnąć
Inflacja w 2021 roku będzie niższa niż w 2020. Wpływ na to będzie miało spowolnienie wzrostu cen żywności wobec minionych kilkunastu miesięcy, choć opłata cukrowa i podatek od sprzedaży detalicznej mogą ...
2021-01-05 Soft drinks
Nazwy produktów vegańskich mogą nawiązywać do mięsnych
Parlament Europejski odrzucił postulaty branży mięsnej i nie wydał zgody na zakaz używania określeń typu "wege parówka" dla produktów bezmięsnych. Zatwierdzono jednak bardziej restrykcyjne wymogi znakowania analogów produktów nabiałowych. Członkowie ...
2020-10-26 Soft drinks
Mięsne nazwy mogą zniknąć z produktów roślinnych
Unia Europejska chce zakazać używania wobec produktów roślinnych nazw, które są charakterystyczne dla wyrobów mięsnych. Z półek znikną więc wege burgery, steki czy kiełbasy. Głosowania w Parlamencie Europejskim nad poprawkami ...
2020-10-14 Soft drinks
Rusza Stragan Rolnika online
Na początku października w Warszawie i okolicach rusza StraganRolnika.pl. To sklep online, w którym można znaleźć nie tylko owoce i warzywa, ale również nabiał, pieczywo, przyprawy, mięsa i wędliny. Wyróżnikiem Straganu ...
2020-09-25 Soft drinks
Polska wódka uzyska w Chinach ochronę przed podrabianiem
Unia Europejska i Chiny zawarły umowę o ochronie 100 europejskich oznaczeń geograficznych i 100 chińskich oznaczeń przed podrabianiem i przywłaszczaniem praw. Na liście znajduje się polska wódka - jedyny polski produkt ...
2020-09-15 Soft drinks
Polski eksport artykułów rolno-spożywczych bije rekordy
Zgodnie z danymi Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa wartość polskiego eksportu artykułu rolno-spożywczych zwiększyła się w II kw. 2020 r. o 3,7% r/r wobec wzrostu o 10,6% w I kw. Tym samym ...
2020-09-11 Soft drinks
Dobre wyniki eksportu rolnego w I półroczu
- Sprzedaż towarów rolno-spożywczych za granicę w I półroczu 2020 r. była wyższa o 7% niż rok wcześniej osiągając wartość 16,4 mld EUR - poinformował minister rolnictwa i rozwoju wsi Jan ...
2020-08-19 Soft drinks
Izolacja poprawiła dietę Polaków
Czas społecznego odosobnienia podczas Covid-19 zmienił nawyki żywieniowe Polaków - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Upfield pod koniec czerwca na reprezentatywnej grupie 2000 dorosłych Polaków. Analiza "Nawyków żywieniowych ...
2020-07-28 Soft drinks
firmy:
Upfield
Izolacja poprawiła dietę Polaków
×
Intermarche wprowadza dodatkowe obniżki cen
Sieć sklepów Intermarche obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich ...
2020-07-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w czasie epidemii
Ostatnie 3 miesiące to dla sklepów małoformatowych czas trudny, ale i bardzo ciekawy, ponieważ jak nigdy wcześniej o tym, co i kiedy się sprzedaje, decydowały rozporządzenia i zalecenia sanitarne, a także ...
2020-07-01 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[23]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [448]
działy
› badania [203]
› zagranica [173]
› handel [89]
› promocje i PR [65]
› inwestycje [34]
› makroekonomia [27]
› innowacje i nowości [24]
› dostawcy [13]
› akwizycje i fuzje [9]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [6]
› Carrefour [3]
› Lidl [3]
› Mlekovita [3]
› Aldi [2]
› Auchan [2]
› Danone [2]
› FRoSTA [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› ZPOW Dawtona [2]
› AgreeHub [1]
› Agros-Nova [1]
› ATC Cargo [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Bonduelle [1]
› Bongrain [1]
› Colian [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Hochland [1]
› Hortino [1]
› Intermarche [1]
› JBB [1]
› King Oscar [1]
› Konspol [1]
› Larus [1]
› Legend Group [1]
› Makarony Polskie [1]
› Nestle [1]
› Netto [1]
› Nutricia Polska [1]
› OSM Nowy Sącz [1]
› Podravka [1]
› Polomarket [1]
› Polskie Jadło [1]
› Smak Górno [1]
› SM Lazur [1]
› SuperDrob [1]
› Tesco [1]
› Upfield [1]
› Żabka [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZM Silesia [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [320]
› napoje bezalkoholowe [262]
› słodycze i przekąski [162]
› kawa i herbata [132]
› alkohol [130]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Lemon Sky [1]
› MEC [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Actimel [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Carat [1]
› E.Wedel [1]
› FRoSTA [1]
› GustoBello [1]
› iProspect [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Scholz & Friends [1]
› The Digitals [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA