KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 448
Białoruś gotowa zwiększyć dostawy żywności do Rosji
Białoruś jest gotowa zwiększyć w tym roku dostawy artykułów żywnościowych do Rosji o 15-50%, w tym nabiału o 40-50%, półfabrykatów mięsnych - o 15-40%, warzyw - do 40%, a ziemniaków - ...
2014-08-21 Soft drinks
Przetwórcy zyskają na spadających cenach surowców
Według Michała Koleśnikowa, analityka rynków rolnych Banku BGŻ, ceny żywności w najbliższych miesiącach utrzymają się na dość niskim poziomie. W przypadku zawierających dużą ilość tłuszczu i kwasów tłuszczowych zbóż oraz roślin ...
2014-08-20 Soft drinks
Rosyjskie embargo jest mocno wybiórcze
Wprowadzony przez Rosję w ubiegłym tygodniu zakaz importu produktów rolnych z Unii Europejskiej, USA i kilku innych państw ma charakter wybiórczy, traktując restrykcyjnie określone grupy artykułów, a inne całkowicie pomijając ...
2014-08-11 Soft drinks
Rosjanie nie przewidują braku towarów
Rosyjscy eksperci nie obawiają się zapaści na rynku produktów spożywczych. W ich opinii, embargo na towary z 32 krajów wpłynie stymulująco na rodzimych producentów. Rosyjscy eksperci występujący w państwowych mediach ...
2014-08-08 Soft drinks
Rosja rozpoczyna wojnę handlową
Rosyjski prezydent Władimir Putin podpisał dekret o zakazie importu rolnego z państw, które nałożyły sankcje na Rosję. Jest to zapowiadana odpowiedź na działania Zachodu wobec Rosji w związku z kryzysem na ...
2014-08-07 Soft drinks
Oferta polskiej żywności w Hongkongu
23 polskie firmy z sektora rolno-spożywczego wezmą udział w tegorocznych targach "Food Expo" w Hongkongu. Obroty handlowe z Hongkongiem od trzech lat są na poziomie 90 mln EUR - poinformował wiceprezes ...
2014-08-05 Soft drinks
Eksport żywności rośnie, mimo embarga na wieprzowinę
W ciągu pierwszych pięciu miesięcy tego roku eksport żywności wyniósł 8,8 mld EUR wobec 8 mld EUR w analogicznym okresie ub.r. - poinformował wiceprezes Agencji Rynku Rolnego Lucjan Zwolak. Dodatnie ...
2014-08-05 Soft drinks
Eksport polskiej żywności rośnie pomimo embarga na mięso
Mimo embarga na polskie mięso, w I kwartale tego roku wartość eksportu produktów rolno-spożywczych wzrosła w porównaniu do tego okresu rok wcześniej o 7% i przekroczyła 5 mld EUR - podała ...
2014-05-26 Soft drinks
Kurczy się rynek żywności dla niemowląt
Niż demograficzny i konkurencja ze strony domowej żywności, powodują kurczenie się rynku żywnością dla niemowląt. Jego lider, firma Nutricia Polska liczy, że uda się jej odwrócić ten trend poprzez akcje edukacyjne ...
2014-04-18 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
marki:
Bebilon
,
Bebiko
,
BoboVita
Problemy z eksportem obniżą ceny w Polsce
Embargo nałożone przez Rosję na wieprzowinę z Unii Europejskiej i skierowanie nadwyżek na rynek wewnętrzny spowodowało spadki cen trzody chlewnej. W konsekwencji obniżą się również ceny innego rodzaju mięsa. Spadki cen ...
2014-03-06 Soft drinks
Rekordowe wyniki eksporterów żywności
W zeszłym roku polskie firmy sprzedały zagranicę rekordową ilość produktów rolno-spożywczych za prawie 20 mld EUR. Głównymi importerami naszego jedzenia są kraje Unii Europejskiej, głównie Niemcy i Anglicy. Minister rolnictwa ...
2014-02-13 Soft drinks
RPA szansą dla polskiego przemysłu spożywczego
Polska negocjuje z RPA warunki otwarcia tamtejszego rynku mięsa mrożonego, trwają także rozmowy dotyczące przetworów mlecznych oraz uproszczenia procedur przy eksporcie drobiu i wieprzowiny - czytamy w Pulsie Biznesu. Zdaniem ...
2013-11-29 Soft drinks
Wartość eksportu żywności przekroczy 18,7 mld EUR
Wartość sprzedaży zagranicznej produktów rolno-spożywczych z Polski może w tym roku przekroczyć 18,7 mld EUR, prognozuje Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Oznacza to pobicie rekordu z ubiegłego roku - czytamy ...
2013-10-07 Soft drinks
Projekt dotyczący nieopodatkowanej sprzedaży żywności
Sejmowe komisje rolnictwa i finansów zajmą się senackim projektem ustawy umożliwiającej rolnikom nieopodatkowaną produkcję i sprzedaż przetworzonych produktów rolnych, takich jak np. pieczywo, wędliny, dżemy, kompoty czy sery - zdecydował Sejm ...
2013-09-13 Soft drinks
Świeża żywność kupowana w sklepach specjalistycznych
Świeże produkty żywnościowe stanowią 45% wydatków Polaków na artykuły spożywcze i środki higieny osobistej - wynika z badania firmy Nielsen. W przeciwieństwie do innych krajów europejskich, w Polsce zakupy świeżej żywności ...
2013-04-08 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności może przekroczyć 18 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych z Polski może w tym roku pobić kolejny rekord i przekroczyć wartość 18,2 mld EUR (w porównaniu do 17,5 mld EUR w 2012 r.) - wynika z szacunków ...
2013-03-29 Soft drinks
Rośnie liczba produktów tradycyjnych w Polsce
Ponad 1030 wyrobów znajduje się obecnie na liście tradycyjnych produktów w Polsce. Są wśród nich m.in. produkty mleczne i mięsne, warzywa i owoce, wyroby piekarnicze, a także miody, napoje i dania ...
2013-01-31 Soft drinks
W tym roku Żabka otworzy sklep nr 3000.
Mimo spowolnienia w segmencie handlu detalicznego, Żabka chce przyspieszyć rozwój. W 2013 roku sieć powiększy się o 400 nowych sklepów i będzie ich w całej Polsce ponad 3000. W ciągu najbliższych ...
2013-01-21 Soft drinks
firmy:
Freshmarket
,
Żabka
Żywność może podrożeć w tym roku o ok. 3%
W 2013 r. żywność prawdopodobnie podrożeje mniej, niż w 2012 r. W pierwszym półroczu wzrost cen może wynieść ok. 2,5%, a w sumie w całym roku ok. 2,5-3% - prognozuje Krystyna ...
2013-01-02 Soft drinks
Rynek zdrowej żywności rośnie o ponad 20%
Rocznie sprzedaż ekologicznych produktów zwiększa się w Polsce o ponad 20%. Do 2015 roku rynek ten osiągnie wartość 700 mln PLN, w porównaniu do obecnych 450 mln PLN - wynika z ...
2012-12-13 Soft drinks
firmy:
Organic Farma Zdrowia
Rynek zdrowej żywności rośnie o ponad 20%
×
[1]
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
[23]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [448]
działy
› badania [203]
› zagranica [173]
› handel [89]
› promocje i PR [65]
› inwestycje [34]
› makroekonomia [27]
› innowacje i nowości [24]
› dostawcy [13]
› akwizycje i fuzje [9]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [6]
› Carrefour [3]
› Lidl [3]
› Mlekovita [3]
› Aldi [2]
› Auchan [2]
› Danone [2]
› FRoSTA [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› ZPOW Dawtona [2]
› AgreeHub [1]
› Agros-Nova [1]
› ATC Cargo [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Bonduelle [1]
› Bongrain [1]
› Colian [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Hochland [1]
› Hortino [1]
› Intermarche [1]
› JBB [1]
› King Oscar [1]
› Konspol [1]
› Larus [1]
› Legend Group [1]
› Makarony Polskie [1]
› Nestle [1]
› Netto [1]
› Nutricia Polska [1]
› OSM Nowy Sącz [1]
› Podravka [1]
› Polomarket [1]
› Polskie Jadło [1]
› Smak Górno [1]
› SM Lazur [1]
› SuperDrob [1]
› Tesco [1]
› Upfield [1]
› Żabka [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZM Silesia [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [320]
› napoje bezalkoholowe [262]
› słodycze i przekąski [162]
› kawa i herbata [132]
› alkohol [130]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Lemon Sky [1]
› MEC [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Actimel [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Carat [1]
› E.Wedel [1]
› FRoSTA [1]
› GustoBello [1]
› iProspect [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Scholz & Friends [1]
› The Digitals [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA