KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
owoce i warzywa
zagranica
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
Najnowsze badanie Havas Group, Meaningful Brands 2019, pokazuje, że aż 82% marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi. To nie tylko najwyższy odsetek w całej ...
2019-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Lidl
,
Mlekovita
,
Mlekpol
,
Rossmann
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Havas
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Jacobs
,
Łaciate
,
Danone
,
Mlekovita
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
×
poprzedni
następny
Promocja polskiej żywności na Węgrzech
W Budapeszcie trwa promocja polskich produktów spożywczych. Przez 10 dni, w największej, węgierskiej sieci handlowej CBA można spróbować i kupić wędliny, nabiał, napoje, dżemy, słodycze czy sery dziewięciu polskich producentów ...
2017-10-18 Soft drinks
firmy:
AGI
,
CBA
,
Cruz Group
,
Herbapol Lublin
,
Kupiec
,
Marwit
,
MAT
,
Mlekpol
,
OSM Piątnica
,
ZM Dobrowolscy
marki:
Marwit
,
Milko
,
Piątnica
,
Herbapol
,
Kupiec
,
Vigo
,
Yoko
Rząd pracuje nad programem rozwoju rynków rolnych
- Program rozwoju rynków rolnych w Polsce do 2020 r. trafił w czwartek do konsultacji społecznych - poinformował szef resortu rolnictwa Krzysztof Jurgiel. Dzięki programowi ma zwiększyć się konkurencyjność polskiego rolnictwa ...
2016-08-05 Soft drinks
Lidl rozwija eksport polskich produktów
Lidl Polska chętnie współpracuje z polskimi dostawcami, realizując około 70% obrotu poprzez sprzedaż artykułów polskiej produkcji. Firma chętnie wspiera polskich dostawców, a wspólnie z nimi w 2011 roku zwiększyła polski eksport ...
2012-10-11 Soft drinks
firmy:
Lidl
Słaba złotówka promuje polskie firmy
Obniżenie wartości polskiej waluty spowodowało w ostatnim podniesienie cen importowanych produktów o ok. 10%. Sprzyja to polskim producentom, których wyroby są bardziej konkurencyjne - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Wyższe zainteresowanie ...
2011-12-12 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Carrefour wprowadza linię produktów z logo Disneya
Firmy The Walt Disney Company oraz Carrefour opracowały linię produktów spożywczych dla dzieci pod marką Carrefour Kids. Współpraca pomiędzy firmami jest kontynuacją dłuższego partnerstwa, którego efektem jest około 280 produktów w Carrefour ...
2010-02-24 Soft drinks
Carrefour wprowadza linię produktów z logo Disneya
×
Sieci handlowe nie chcą chińskiej żywności
- Polskie firmy produkują bardzo dobrą żywność, ale konsumenci chcą kupować taniej - mówi Jan K. Ardanowski, doradca prezydenta RP do spraw rolnictwa. - A w Chinach produkuje się żywność znacznie ...
2008-10-02 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Sieci handlowe furtką eksportową
Akcesja Polski do UE przyczyniły się do znacznego wzrostu naszego eksportu, a jego potencjał jest nadal duży. Świadczy o tym m.in. rosnące zainteresowanie zagranicznych sieci handlowych sprzedażą polskich wyrobów w sklepach ...
2005-12-15 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [12]
działy
› badania [7]
› promocje i PR [4]
› innowacje i nowości [2]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [2]
› Mlekpol [2]
› AGI [1]
› Biedronka [1]
› CBA [1]
› Cruz Group [1]
› Danone [1]
› Grupa Maspex [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kupiec [1]
› Marwit [1]
› MAT [1]
› Mlekovita [1]
› OSM Piątnica [1]
› Rossmann [1]
› Tymbark [1]
› ZM Dobrowolscy [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [8]
› inne produkty [8]
› napoje bezalkoholowe [7]
› słodycze i przekąski [6]
› alkohol [5]
› kawa i herbata [5]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Danone [1]
› Herbapol [1]
› Jacobs [1]
› Kupiec [1]
› Łaciate [1]
› Marwit [1]
› Milko [1]
› Mlekovita [1]
› Piątnica [1]
› Tymbark [1]
› Vigo [1]
› Yoko [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA