KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
owoce i warzywa
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 117
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Dwucyfrowe podwyżki cen wszystkich kategorii spożywczych
Z analizy ponad 40 tys. cen wynika, że w sierpniu 2022 r. zakupy w sklepach były droższe średnio o 23,7% niż rok wcześniej. Podwyżki na dwucyfrowym poziomie objęły wszystkie badane kategorie ...
2022-09-12 Soft drinks
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
W czasie pracy zdalnej chcemy zdrowszego jedzenia i kawy
Badanie przeprowadzone przez Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku i SW Research zweryfikowało, jak okres pracy zdalnej zmienił nasze nawyki żywieniowe. Największe zmiany możemy wyróżnić w kontekście trybu życia, aktywności fizycznej oraz ...
2021-10-28 Soft drinks
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Kwietniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR Panel, w kwietniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,3% niższa niż w kwietniu 2020 r., mimo iż liczba ...
2021-05-26 Soft drinks
Rośnie sprzedaż produktów Fairtrade
8 maja 2021 przypada Światowy Dzień Sprawiedliwego Handlu. Czekolada, kawa, bawełniane ubrania, banany - za produkcją każdej z tych rzeczy stoją konkretni ludzie. Na ich zarobki i jakość życia wpływ mają ...
2021-05-10 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Dobre wyniki eksportu rolnego w I półroczu
- Sprzedaż towarów rolno-spożywczych za granicę w I półroczu 2020 r. była wyższa o 7% niż rok wcześniej osiągając wartość 16,4 mld EUR - poinformował minister rolnictwa i rozwoju wsi Jan ...
2020-08-19 Soft drinks
Czerwcowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w czerwcu 2019 r., natomiast liczba transakcji obniżyła ...
2020-07-20 Soft drinks
Uber Eats 2020 Foodcast
Z tegorocznej edycji raportu Uber Eats Foodcast wynika, że najpopularniejszym daniem 2020 roku będzie Taco. Ten sztandarowy przysmak kuchni meksykańskiej wygrał z takimi konkurentami jak: pizza, poke bowls i shawarma ...
2019-12-06 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
Najnowsze badanie Havas Group, Meaningful Brands 2019, pokazuje, że aż 82% marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi. To nie tylko najwyższy odsetek w całej ...
2019-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Lidl
,
Mlekovita
,
Mlekpol
,
Rossmann
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Havas
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Jacobs
,
Łaciate
,
Danone
,
Mlekovita
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
×
poprzedni
następny
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
[6]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [117]
działy
› zagranica [35]
› handel [26]
› promocje i PR [19]
› innowacje i nowości [11]
› inwestycje [10]
› dostawcy [7]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [4]
› Nestle [3]
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› KIG PR [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Tymbark [1]
› Unilever [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [101]
› napoje bezalkoholowe [96]
› mleko [85]
› słodycze i przekąski [80]
› mięso i ryby [64]
› alkohol [52]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Tymbark [4]
› Żywiec Zdrój [3]
› DecoMorreno [2]
› Delma [2]
› E.Wedel [2]
› Jacobs [2]
› Kubuś [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Plusssz [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› Berlinki [1]
› Capollini [1]
› Cisowianka [1]
› Cremona [1]
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Dr.Oetker [1]
› DrWitt [1]
› Ekland [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kujawski [1]
› Lech [1]
› Łowicz [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nestle [1]
› Puchatek [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salatini [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA