KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
owoce i warzywa
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 41
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Bliżej Kolumbii z Biedronką
Aromatyczna kawa, soczyste owoce, pogodni mieszkańcy - to właśnie wyróżnia Kolumbię, która wydaje się odległa i nieznana. Klienci sieci sklepów Biedronka mogą się wybrać w podróż do tego kraju bez opuszczania ...
2022-03-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Bliżej Kolumbii z Biedronką
×
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
Kwietniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR Panel, w kwietniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,3% niższa niż w kwietniu 2020 r., mimo iż liczba ...
2021-05-26 Soft drinks
Rośnie sprzedaż produktów Fairtrade
8 maja 2021 przypada Światowy Dzień Sprawiedliwego Handlu. Czekolada, kawa, bawełniane ubrania, banany - za produkcją każdej z tych rzeczy stoją konkretni ludzie. Na ich zarobki i jakość życia wpływ mają ...
2021-05-10 Soft drinks
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Czerwcowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w czerwcu 2019 r., natomiast liczba transakcji obniżyła ...
2020-07-20 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
Najnowsze badanie Havas Group, Meaningful Brands 2019, pokazuje, że aż 82% marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi. To nie tylko najwyższy odsetek w całej ...
2019-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Lidl
,
Mlekovita
,
Mlekpol
,
Rossmann
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Havas
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Jacobs
,
Łaciate
,
Danone
,
Mlekovita
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
×
poprzedni
następny
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
Sierpniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak podaje Polska Izba Handlu (za CMR), w sierpniu 2018 r., całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 0,7% wyższa niż w lipcu 2018 r. i o ...
2018-09-20 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 9% niższe niż w październiku, a liczba transakcji zmniejszyła się w tym czasie o ...
2017-12-13 Soft drinks
Październikowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w październiku 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 2,3% wyższe niż we wrześniu i aż o 7,8% wyższe niż w październiku 2016 ...
2017-11-16 Soft drinks
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
Nabywcy produktów na imprezę grillową podczas ubiegłorocznego długiego weekendu majowego przeznaczyli na tę okazję średnio ponad 170 PLN. Znacząco różnił się poziom wydatków w grupie organizatorów i grupie gości (236 PLN ...
2017-05-11 Soft drinks
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
×
Do sklepików szkolnych wróci białe pieczywo i kawa
Urozmaicone kanapki przygotowywane na bazie różnych rodzajów pieczywa mają być ważnym elementem posiłków spożywanych przez uczniów w ciągu dnia - wynika z uzasadnienia projektu rozporządzenia sklepikowego, do którego dotarła PAP. Do ...
2016-05-12 Soft drinks
Kolporter wprowadza żywność funkcjonalną
Firma dystrybucyjna Kolporter wprowadziła w czerwcu do oferty wszystkich swoich saloników prasowych oraz salonów Top-Press cztery rodzaje batoników GO ON firmy Sante, specjalizującej się w produkcji żywności funkcjonalnej. Natomiast na półkach ...
2014-07-08 Soft drinks
firmy:
Kolporter
,
Sante
marki:
Sante
"Korona Handlu" do Grupy Maspex
Redakcja "Handel" z okazji Jubileuszu XX lat przyznała wyjątkowe nagrody. W kategorii Przemysł - nagrodę za całokształt działalności otrzymała Grupa Maspex Wadowice. W uzasadnieniu napisano, że firma otrzymuje ją za ...
2013-05-28 Soft drinks
firmy:
Eurocash
,
Grupa Maspex
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
"Twój świat od kuchni" to nowa kampania realizowana przez agencję Insignia dla marki Bosch. Do współpracy zostały zaproszone Delikatesy Alma. Celem kampanii jest wsparcie wizerunku obu marek oraz promocja nowej ...
2012-09-27 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
×
poprzedni
następny
Rośnie liczba "Pewniaków" w Tesco
Oferta "Pewniaków" - podstawowych produktów, na stałe w niskiej cenie, spodobała się klientom Tesco. Sieć sklepów dwukrotnie poszerza ofertę i zapowiada jeszcze więcej produktów w obniżonych cenach. Pierwsze "Pewniaki" pojawiły ...
2011-07-05 Soft drinks
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [41]
działy
› badania [26]
› promocje i PR [8]
› zagranica [8]
› innowacje i nowości [7]
› inwestycje [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Grupa Maspex [2]
› Kolporter [2]
› Lidl [2]
› Alma [1]
› Carrefour [1]
› Danone [1]
› Eurocash [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Rossmann [1]
› Sante [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [36]
› inne produkty [30]
› słodycze i przekąski [28]
› mleko [26]
› mięso i ryby [22]
› alkohol [19]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Danone [1]
› Food & Joy [1]
› Jacobs [1]
› Łaciate [1]
› Mlekovita [1]
› Sante [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA