KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 300
Kampania produktów z logo "Wiem, co wybieram"
1 września ruszyła dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram". Od 1 do 15 września w ośmiu głównych miastach Polski plakaty promocyjne pojawią się łącznie na 233 ...
2011-09-02 Soft drinks
Unilever tnie wydatki marketingowe
Koncern Unilever zmniejszył wydatki na marketing o 1,5% ze względu na rosnące koszty prowadzenia działalności. Decyzję podjęto pomimo tego, że globalne dochody koncernu rosną wszędzie z wyjątkiem rynków Europy Zachodniej ...
2011-08-08 Soft drinks
Kraft podzieli się na dwie części
Amerykański koncern Kraft Foods ogłosił, że podzieli się na dwie oddzielne spółki. Pierwsza powstanie na bazie północnoamerykańskiego biznesu spożywczego za wyjątkiem przekąsek (m.in. sery, kawa, soki), generującego roczną sprzedaż wysokości ...
2011-08-05 Soft drinks
Kolejna odsłona kampanii programu "Wiem, co wybieram"
Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram" po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy, w lipcu i sierpniu tego roku w 11 największych aglomeracjach ...
2011-07-27 Soft drinks
Kolejna odsłona kampanii programu "Wiem, co wybieram"
×
Piotr Woźniak Dyrektorem Generalnym Empire Distribution Europe
Piotr Woźniak został Dyrektorem Generalnym Empire Distribution Europe. Spółka, utworzona w ramach holdingu Food Empire, funkcjonuje w Polsce od stycznia 2011 roku. Piotr Woźniak dotychczas pełnił funkcję Country Managera, kierującego ...
2011-07-07 Soft drinks
Rośnie liczba "Pewniaków" w Tesco
Oferta "Pewniaków" - podstawowych produktów, na stałe w niskiej cenie, spodobała się klientom Tesco. Sieć sklepów dwukrotnie poszerza ofertę i zapowiada jeszcze więcej produktów w obniżonych cenach. Pierwsze "Pewniaki" pojawiły ...
2011-07-05 Soft drinks
Maspex liczy na wyższe przychody
Wzrost popytu na żywność widoczny od kilku miesięcy i udany początek sezonu na rynku napojów mogą sprawić, że Grupa Maspex osiągnie w tym roku przychody o ok. 130 mln PLN wyższe ...
2011-06-06 Soft drinks
Pierre Detry nowym szefem Nestle w Polsce
Od 1 czerwca stanowisko Szefa Rynku Polski i Krajów Bałtyckich Nestle zajmuje Pierre Detry, dotychczasowy Country Business Manager Infant Nutrition France. Pierre Detry zastąpił Stuarta Irvine'a, który otrzymał nominację na Szefa ...
2011-06-03 Soft drinks
Pierre Detry nowym szefem Nestle w Polsce
×
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Nagrody "Złoty Paragon" przyznane
Czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Wśród laureatów nagrody znalazły się m.in. produkty Grupy Maspex. Sok Tymbark ...
2011-05-30 Soft drinks
Marki godne zaufania Reader's Digest
Wydawnictwo Reader's Digest po raz 11. zaprezentowało wyniki badania European Trusted Brands. Tegoroczna edycja pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestle. Marki wskazane przez polskich ...
2011-05-11 Soft drinks
Rusza IV edycja akcji "Jedz smacznie i zdrowo"
5 maja rusza IV edycja ogólnopolskiej akcji "Jedz smacznie i zdrowo" organizowana przez firmę Nestle we współpracy z Tesco. W ciągu trzech lat tysiące Polaków przekonały się, że zbilansowana dieta to ...
2011-05-04 Soft drinks
Rusza IV edycja akcji "Jedz smacznie i zdrowo"
×
Polska firma najlepszym dostawcą do europejskich zakładów Nestle
Alupol Packaging, część Grupy Kęty - po przeprowadzeniu przez Nestle globalnej oceny dostawców - został wybrany najlepszym dostawcą opakowań giętkich do europejskich zakładów Nestle w 2010 roku. Największy producent żywności ...
2011-04-22 Soft drinks
Najbardziej znane marki żywności dla dzieci
Według badań RosBiznesKonsalting marki FrutoNiania i Agusza są najbardziej znanymi markami w segmencie żywności dla dzieci w Rosji. Wskazało je spontanicznie odpowiednio 84,5 i 82,2% badanych. Na trzecim miejscu znalazła ...
2011-04-07 Russia & CIS
Najbardziej znane marki żywności dla dzieci
×
poprzedni
następny
Finał 7. edycji programu Produkt Roku - Wybór Konsumentów
Organizator polskiej edycji programu Produkt Roku - Wybór Konsumentów ogłosił zwycięzców 7. edycji konkursu. Prawo do stosowania czerwonego logo zdobyło w tym roku 40 nowych produktów - podaje Detal Dzisiaj ...
2011-04-01 Soft drinks
Nowe produkty marki Dobry Wybór
Kolporter poszerzył asortyment marek własnych, znanych pod nazwą Dobry Wybór, o kolejne produkty. W ofercie produktów marek własnych Kolportera pojawiły się cztery konserwy warzywne produkcji firmy Kwidzyń: groszek konserwowy, kukurydza ...
2011-03-10 Soft drinks
firmy:
Kolporter
Nowe produkty marki Dobry Wybór
×
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Kamis sprzeda biznes przyprawowy?
Firma Kamis, lider rynku tradycyjnych przypraw w Polsce, a także producent musztardy i herbaty, może zostać wkrótce podzielony na dwie części. Działalność związana z przyprawami zostanie sprzedana, a jej właściciel, Robert ...
2011-02-18 Food & drinks
Cena ważniejsza od marki - badania Online Market Intelligence
Jak pokazują wyniki badań firmy Online Market Intelligence, Rosjanom łatwiej jest zrezygnować z wody mineralnej znanej marki (55,2%), a trudniej z ulubionej marki papierosów. Do badań wybrano 17 kategorii towarów obecnych ...
2011-02-02 Russia & CIS
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [8]
› kiedykolwiek [300]
działy
› badania [117]
› zagranica [87]
› promocje i PR [50]
› handel [41]
› inwestycje [32]
› innowacje i nowości [28]
› akwizycje i fuzje [25]
› dostawcy [17]
› makroekonomia [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Herbapol Lublin [9]
› Nestle [6]
› Biedronka [5]
› Grupa Maspex [5]
› Herbapol Lublin [3]
› Bakalland [2]
› FoodWell [2]
› Kolporter [2]
› Kubara [2]
› Lidl [2]
› Mlekovita [2]
› Mokate [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› AB Foods Polska [1]
› Alfa Group [1]
› Alma [1]
› Borjomi [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Cenos [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› Dar Natury [1]
› Dary Natury [1]
› Dr.Oetker [1]
› Eurocash [1]
› GFS [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› KIG PR [1]
› Kraft Foods [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mlekpol [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nim's [1]
› Pamapol [1]
› PepsiCo [1]
› Podravka [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Rovita [1]
› Sante [1]
› Sofio [1]
› Stoczek [1]
› Tymbark [1]
› Unilever [1]
› Zito [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [246]
› napoje bezalkoholowe [232]
› mleko [185]
› słodycze i przekąski [183]
› mięso i ryby [149]
› alkohol [108]
firmy marketingowe
› MediaCom [3]
› A&A Agencja [1]
› Big Picture [1]
› BrandLab [1]
› Carla Zuri [1]
› Change Serviceplan [1]
› Havas [1]
› Sataku [1]
› Unique One [1]
› Watchout [1]
marki
› Herbapol [9]
› Tymbark [4]
› Żywiec Zdrój [3]
› DecoMorreno [2]
› Delecta [2]
› Delma [2]
› Dobra Kaloria [2]
› E.Wedel [2]
› Jacobs [2]
› Kubuś [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Plusssz [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› Anatol [1]
› Berlinki [1]
› Big-Active [1]
› Blue Dragon [1]
› Borjomi [1]
› Capollini [1]
› Cisowianka [1]
› Cremona [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› DrWitt [1]
› Ekland [1]
› Food & Joy [1]
› goBIO [1]
› Green-Up [1]
› Heinz [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kujawski [1]
› Lech [1]
› Łowicz [1]
› Magnum [1]
› Maxwell House [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Nim's [1]
› Orico [1]
› Patak's [1]
› Planters [1]
› Puchatek [1]
› Pudliszki [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salatini [1]
› Sante [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Twinings [1]
› Winiary [1]
› Yögoda [1]
› Zagłoba [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA