KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
owoce i warzywa
FoodCare
Liczba wyszukanych artykułów: 5
FoodCare planuje nowe debiuty i nowości
- Na rynku spożywczym dominują silni gracze, systematycznie zwiększający przewagę wobec mniejszych konkurentów. Będąc jednym z największych producentów branży spożywczej, widzimy ogromny potencjał wzrostu w Polsce. Nieustannie wchodzimy w nowe segmenty ...
2013-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Nestle
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
Fitella
,
Black
FoodCare wierzy w rozwój segmentu sorbetów
- W pierwszym miesiącu od wprowadzenia na rynek, sprzedaż sorbetów w tubkach pod marką Frugo sięgnęła 7 mln PLN, a cała ubiegłoroczna wartość segmentu wyniosła 16 mln PLN. Wierzę, że w ...
2012-07-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Kilargo
,
PPL Koral
marki:
Augusto
,
Frugo
FoodCare wierzy w rozwój segmentu sorbetów
×
poprzedni
następny
Wspólna promocja konsumencka Fitella i Answear.com
Marka produktów śniadaniowych Fitella (FoodCare) rozpoczęła promocję, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody. Promocję "Pokochaj markowe jeansy" Fitella organizuje razem ze sklepem internetowym www.Answear.com, oferującym markową odzież. Zasady ...
2012-07-02 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Fitella
Fitella ponownie wspiera Elite Model Look
Marka Fitella już po raz trzeci wspierać będzie polskie eliminacje Schwarzkopf Elite Model Look, prestiżowego konkursu modelingu. W ramach tegorocznej współpracy Fitella towarzyszyć będzie uczestniczkom nie tylko w czasie gali ...
2012-03-26 Soft drinks
firmy:
FoodCare
Franciszek Gellwe w kampanii telewizyjnej marki Gellwe
9 marca rozpocznie się telewizyjna kampania wizerunkowa marki Gellwe (FoodCare). Jej motywem przewodnim jest kawiarenka Franciszka Gellwe. Kampania potrwa do 8 kwietnia. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Gellwe jako eksperta ...
2012-03-09 Food & drinks
firmy:
FoodCare
,
Mindshare
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [3]
› innowacje i nowości [2]
› badania [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kilargo [1]
› Nestle [1]
› PPL Koral [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [4]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [1]
marki
› Fitella [2]
› Augusto [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› NGine [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA