KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
inwestycje
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 53
Pamapol szykuje nową strategię
Producent dań gotowych zanotował w ostatnich dwóch kwartałach wielomilionowe straty. Nowy prezes grupy Pamapol, Krzysztof Półgrabia, który przez wiele lat był jej dyrektorem finansowym chce szybkiej poprawy wyników finansowych. - To najpilniejsze ...
2008-12-02 Food & drinks
Mrożonki Łowicz jesienią w sklepach
Agros Nova buduje oddzielną strukturę sprzedażową, która będzie odpowiadała wyłącznie za dystrybucję mrożonek. Firma zadebiutuje w tym segmencie jesienią, produkty dostępne pod marką Łowicz będą obecne zarówno w tzw. kanale tradycyjnym jak ...
2008-08-18 Soft drinks
Dania gotowe warte już 325 mln PLN
Firma badawcza Nielsen opublikowała dane dotyczące polskiego rynku dań gotowych. Wynika z nich, że od czerwca 2007 r. do maja 2008 r. Polacy kupili niemal 38 mln kg dań gotowych z ...
2008-08-04 Food & drinks
Unilever inwestuje w centrum badawcze
Spółka budowlana Erbud zawarła kontrakt na budowę centrum badawczo-rozwojowego dla Unilever Polska. Inwestycja o wartości 24,1 mln PLN zostanie zrealizowana w Poznaniu. Termin realizacji wynosi 300 dni, począwszy od 1 lutego 2008 ...
2008-01-21 Soft drinks
Nowe przetwory pomidorowe spod Poznania
Profesor Piotr Chomczyński, mieszkający na stałe w USA twórca Telewizji Biznes zamierza rozpocząć w podpoznańskich Pobiedziskach produkcję innowacyjnych przetworów z pomidorów. Sok, który według planów za nieco ponad rok ma pojawić się ...
2007-07-02 Soft drinks
Materne i produkty ekologiczne
Materne Polska, jeden z liderów w produkcji konfitur i dżemów w Polsce, zwiększył w ubiegłym roku swoje przychody do 100 mln PLN (wzrost o ponad 45%). Ponad połowa produkcji trafia do ...
2007-02-05 Food & drinks
Innowacyjne opakowanie SIG Combibloc
Międzynarodowa firma produkująca opakowania do płynnych produktów spożywczych wprowadzi, wraz z Unileverem, nowość rynkową - pakowaną polską zupę, która po otwarciu gotowa będzie do spożycia. SIG Combibloc jest jedynym producentem opakowań ...
2006-05-31 Soft drinks
Marka Agram ponownie na rynku
Lubelska marka Agram powróci na polski rynek. Spółka Zomar SA zainwestuje 25 mln PLN w modernizację dwóch zakładów przetwórstwa owocowego w Lublinie i Motyczu. - Zrobimy wszystko, by Agram znowu był postrzegany ...
2006-04-10 Food & drinks
D-H-V-S zainteresowane kawą i herbatą
Jeden z największych rosyjskich producentów snacków i produktów szybkiego przygotowania - D-H-V-S (marka Rollton) - wchodzi na rynki herbaty i kawy rozpuszczalnej. Firma chce w pierwszym roku pracy zająć po 5% każdego ...
2006-03-07 Russia & CIS
Materne zwiększy przychody
W 2005 r. spółka wypracowała 70 mln PLN przychodów ze sprzedaży swoich produktów oraz mrożonych owoców dla przemysłu przetwórczego. W tym roku zarząd prognozuje, że przychód wyniesie co najmniej 100 mln ...
2006-03-06 Food & drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Salsa uzupełniła asortyment sosów do spaghetti Baltimor
Czołowy producent sosów wprowadził do sprzedaży nowy sos - Salsa - czwarty w linii sosów pomidorowych do spaghetti. Przygotowany ze świeżych włoskich pomidorów, bułgarskiej czerwonej papryki z dodatkiem aromatycznych ziół i przypraw ...
2006-01-13 Russia & CIS
Salsa uzupełniła asortyment sosów do spaghetti Baltimor
×
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [53]
działy
› badania [14]
› promocje i PR [6]
› akwizycje i fuzje [6]
› handel [5]
› zagranica [5]
› dostawcy [3]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Makarony Polskie [5]
› Ajinomoto [3]
› Biedronka [2]
› Grupa Maspex [2]
› Pamapol [2]
› Agros-Nova [1]
› Anita [1]
› Awbud [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Ed Red [1]
› Eurocash [1]
› Frito Lay [1]
› Green Factory [1]
› Grupa Kościuszko [1]
› Helio [1]
› Heura [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Joyfood [1]
› Krajowa Spółka Cukrowa [1]
› Lidl [1]
› Makłowicz i Synowie [1]
› OneDayMore [1]
› PepsiCo [1]
› Pinguin Foods [1]
› Polskie Przetwory [1]
› Propinquus [1]
› Stoczek [1]
› Tymbark [1]
› Włocławek [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [31]
› mięso i ryby [21]
› napoje bezalkoholowe [13]
› słodycze i przekąski [6]
› kawa i herbata [5]
› mleko [4]
› alkohol [3]
marki
› Oyakata [2]
› Ed Red [1]
› Fit & Easy [1]
› OneDayMore [1]
› SamSmak [1]
› YumYum [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA