KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 186
W lipcu ceny w sklepach były o 3,9% wyższe
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. Dane pokazują również, że w ostatnich miesiącach dynamika podwyżek ...
2024-08-13 Soft drinks
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Rośnie dynamika wzrostu cen w sklepach
Analiza przeszło 68,4 tys. cen detalicznych wykazała, że w maju codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio o 2,9% rdr. Wyniki z trzech ostatnich miesięcy pokazują, że powróciło przyspieszenie dynamiki podwyżek. Tym ...
2024-06-11 Soft drinks
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Ceny rosną przed świętami
W porównaniu do poprzedniego tygodnia ceny w sklepach wzrosły o 2,3% – wynika z przygotowanego dla Business Insidera zestawienia aplikacji PanParagon. Zakupy w dniach od 29 listopada do 5 grudnia kosztowały ...
2023-12-11 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Polacy potrzebują inspiracji do dań bez mięsa
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS na zlecenie MAX Premium Burgers, Polacy coraz częściej planują wyeliminować mięso ze swojej diety. Co czwarta Polka i prawie co piąty Polak ...
2023-08-24 Soft drinks
Fanex wskazuje trendy kulinarne 2023
- Wakacje 2023 przynoszą wiele trendów kulinarnych, na które warto zwrócić uwagę. Po pierwsze, obserwujemy dużą dynamikę wzrostu popularności kuchni orientalnej w Polsce. To właśnie dlatego wprowadziliśmy w tym roku nową ...
2023-08-22 Soft drinks
firmy:
Fanex
marki:
Fanex
Fanex wskazuje trendy kulinarne 2023
×
Kontrola jakości świeżych owoców i warzyw
Pod koniec lipca Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) przeprowadziła ogólnopolską kontrolę jakości handlowej świeżych owoców i warzyw. Badania objęły duże sklepy spożywcze. Stwierdzono różnego rodzaju nieprawidłowości w 35% z nich ...
2023-08-01 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Biedronka ogłasza owoce wszechczasów
Ponad 820 milionów kilogramów bananów, ponad 350 milionów kilogramów polskich jabłek i prawie 284 miliony kilogramów pomarańczy - z okazji Międzynarodowego Dnia Owoców Biedronka przyjrzała się owocowym ulubieńcom swoich klientów z ...
2023-06-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka ogłasza owoce wszechczasów
×
Rynek soków i nektarów dla dzieci
Pomimo dużej zmienności rynku w roku 2022, ewolucji w preferencjach klientów czy ich migracji pomiędzy formatami sklepów, rynek sklepów małoformatowych do 300 m2 jest wciąż jednym z kluczowych dla sprzedaży napojów ...
2023-06-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Hortex
Koszyk cen w badaniu CMR
Rok do roku tanieje tylko masło, ale miesiąc do miesiąca staniały m.in. mleko, olej i ogórki. Napoje, które wchodzą w okres najwyższej sprzedaży, są droższe o 15-21%. Kategoria wód, jak podkreśla ...
2023-05-15 Soft drinks
Biedronka zdradza, co Polacy wrzucają na ruszt
Analitycy Biedronki sprawdzili dane z tygodnia poprzedzającego majówkę oraz dzień 2 maja, kiedy sklepy są otwarte dla klientów i porównali je ze zwykłym tygodniem w roku w podobnym okresie. Jakie przysmaki ...
2023-04-26 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Ceny w sklepach wyższe o 24%
Analiza ponad 88 tys. cen w Polsce pokazuje, że w marcu w sklepach było drożej średnio o blisko 24% niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt, bo o przeszło ...
2023-04-12 Soft drinks
Polacy odżywiają się gorzej ze względu na podwyżki
Zdrowe odżywianie stanowi ważny lub bardzo ważny aspekt życia dla 80% Polaków. Dla ponad połowy Polaków barierą dla zdrowszego jedzenia są wysokie ceny zdrowszych i wyższej jakości produktów. Firma Inquiry po ...
2023-02-27 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [8]
› kiedykolwiek [186]
działy
› zagranica [18]
› promocje i PR [11]
› inwestycje [10]
› innowacje i nowości [9]
› makroekonomia [7]
› dostawcy [3]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [10]
› Lidl [6]
› Carrefour [5]
› Grupa Maspex [5]
› Hortex [4]
› Intermarche [3]
› Netto [3]
› Aldi [2]
› Barbora [2]
› Dr.Oetker [2]
› Farma Świętokrzyska [2]
› Frisco.pl [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Pyszne.pl [2]
› Tesco [2]
› Abramczyk [1]
› Akomex [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› Bakalland [1]
› Barilla [1]
› Danone [1]
› Dixy [1]
› Eurocash [1]
› Everli [1]
› Fanex [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Glovo [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nestle [1]
› Pfeiffer & Langen [1]
› PGS [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Rossmann [1]
› SGGW [1]
› Tymbark [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [100]
› mięso i ryby [91]
› napoje bezalkoholowe [81]
› mleko [77]
› słodycze i przekąski [61]
› alkohol [47]
› kawa i herbata [26]
firmy marketingowe
› Havas [1]
› Havas Media [1]
marki
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Diamant [1]
› Dr.Oetker [1]
› Fanex [1]
› Hortex [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Mlekovita [1]
› O! [1]
› Plant Hunter [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA