KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 186
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Wartość rynku mrożonek zbliża się do 2 mld zł
Produkty mrożone od lat cieszą się dużą popularnością wśród polskich konsumentów. Wartość zakupów gospodarstw domowych w tym segmencie przekroczyła już 1,8 mld zł w skali roku. Ponad 60% rynku stanowią mrożone ...
2023-01-27 Food & drinks
Ile osób próbowało zrezygnować z mięsa?
Co drugi Polak przynajmniej raz w życiu próbował zrezygnować z jedzenia mięsa i przejść na dietę wegetariańską bądź wegańską - wynika z badań agencji badawczej Insight Lab, przeprowadzonych na zlecenie Pyszne.pl ...
2023-01-24 Food & drinks
firmy:
Pyszne.pl
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
Polacy nie chcą plastiku do pakowania owoców i warzyw
Jak wynika z cyklicznego badania EKObarometr, przeprowadzonego przez pracownię SW Research we współpracy z Grupą Akomex, aż 65% Polaków opowiada się za wprowadzaniem w Polsce przepisu zakazującego sprzedaży owoców i warzyw ...
2022-12-08 Soft drinks
firmy:
Akomex
Minikiwi, dynia i borówka notują największe wzrosty konsumpcji
Minikiwi, borówki i truskawki kończą polski sezon, dynia dopiero go zaczyna. To gatunki, które odnotowują największy wzrost konsumpcji. W realizowanych od 2 lat badaniach, w porównaniu do października 2020, minikiwi urosło ...
2022-11-08 Soft drinks
Ponad 44% Polaków zwraca uwagę na cenę produktów spożywczych
W obliczu wysokiej inflacji, w poszukiwaniu stabilności finansowej, konsumenci zmieniają swoje preferencje zakupowe, dotyczące artykułów spożywczych. Chętniej korzystają z promocji i szukają tańszych zamienników. Na jakich kategoriach produktowych najczęściej oszczędzają Polacy ...
2022-11-03 Soft drinks
firmy:
Barbora
Zakupy we wrześniu droższe o 24% niż rok temu
We wrześniu zakupy w sklepach były droższe rdr. średnio o 24%, na co wskazuje analiza blisko 40 tys. cen detalicznych. Podwyżki widoczne są we wszystkich dwunastu badanych kategoriach, a w jedenastu ...
2022-10-10 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
W lipcu ceny wzrosły średnio o ponad 18%
Analiza ponad 31 tys. cen detalicznych wykazała, że w lipcu zakupy w sklepach były droższe średnio o 18,6% niż rok wcześniej. Zdrożały wszystkie monitorowane kategorie, a najmocniej art. tłuszczowe - o ...
2022-08-10 Soft drinks
GfK zbadał popularność roślinnej diety
W okresie od kwietnia 2021 r. do marca 2022 r. po roślinne zmienniki mięsa i nabiału sięgnęło niemal 6 mln polskich gospodarstw domowych. Już dla ponad połowy nabywców najważniejszym kryterium wyboru ...
2022-08-08 Soft drinks
Sprzedaż musów owocowych rośnie o kilkadziesiąt procent
Wartość sprzedaży musów owocowych - z pominięciem produktów dla niemowląt - w sklepach małoformatowych do 300 m2 w pierwszym kwartale 2022 roku wzrosła o ponad 41% w stosunku do pierwszego kwartału ...
2022-07-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Dlaczego młodzi sięgają po żywność eko?
Przyjazne dla środowiska, dobre dla zdrowia i posiadające budzący zaufanie certyfikat - to powody kupowania żywności ekologicznej wymieniane przez uczestników badania SW Research zrealizowanego w ramach kampanii "Przestaw się na eko ...
2022-07-19 Soft drinks
Konsumpcja wegeburgerów w Polsce wzrosła o 156%
Polska jest zdecydowanym liderem pod względem liczby zamówień wegetariańskich burgerów wśród wszystkich 24 krajów, w których działa Glovo. Według danych GfK, rynek roślinnych produktów w Polsce osiągnął 1,5 mld PLN wartości ...
2022-07-06 Food & drinks
firmy:
Glovo
Ile Polacy wydają na grillowanie?
Jak wynika z badania UCE Research i Grupy Blix, niemal 40% Polaków jednorazowo wydaje średnio od 50 do 100 zł na produkty spożywcze potrzebne do grillowania. Jednocześnie niemal 90% badanych robi ...
2022-06-15 Soft drinks
Ile Polacy wydają na grillowanie?
×
Carrefour zbadał co Polacy wrzucają na grilla
Agencja badawcza Kantar na zlecenie Carrefour Polska przeprowadziła w maju 2022 roku badania preferencji grillowych Polaków. Na popularności zyskuje drób (+8p.p. rdr), warzywa i owoce (+10p.p. rdr) oraz wegańskie odpowiedniki mięsa ...
2022-06-14 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour zbadał co Polacy wrzucają na grilla
×
poprzedni
następny
Kwiecień przyniósł 20% podwyżki cen w sklepach
W kwietniu b.r. codzienne zakupy były droższe o prawie 22% w porównaniu do kwietnia 2021 r. W tym roku to najwyższy wynik oraz kolejny, który przekroczył poziom inflacji. Zdaniem ekspertów niedługo ...
2022-05-12 Soft drinks
Produkty trwałe z najmocniejszymi wzrostami sprzedaży
Firma badwcza Nielsen przeprowadziła badanie, którego celem było sprawdzenie wpływu rosyjskiej agresji na Ukrainę na zachowania zakupowe konsumentów w Polsce. Analizie poddano informacje o sprzedaży z ponad 30 sieci handlowych ...
2022-03-09 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [8]
› kiedykolwiek [186]
działy
› zagranica [18]
› promocje i PR [11]
› inwestycje [10]
› innowacje i nowości [9]
› makroekonomia [7]
› dostawcy [3]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [10]
› Lidl [6]
› Carrefour [5]
› Grupa Maspex [5]
› Hortex [4]
› Intermarche [3]
› Netto [3]
› Aldi [2]
› Barbora [2]
› Dr.Oetker [2]
› Farma Świętokrzyska [2]
› Frisco.pl [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Pyszne.pl [2]
› Tesco [2]
› Abramczyk [1]
› Akomex [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› Bakalland [1]
› Barilla [1]
› Danone [1]
› Dixy [1]
› Eurocash [1]
› Everli [1]
› Fanex [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Glovo [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nestle [1]
› Pfeiffer & Langen [1]
› PGS [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Rossmann [1]
› SGGW [1]
› Tymbark [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [100]
› mięso i ryby [91]
› napoje bezalkoholowe [81]
› mleko [77]
› słodycze i przekąski [61]
› alkohol [47]
› kawa i herbata [26]
firmy marketingowe
› Havas [1]
› Havas Media [1]
marki
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Diamant [1]
› Dr.Oetker [1]
› Fanex [1]
› Hortex [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Mlekovita [1]
› O! [1]
› Plant Hunter [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA