KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ostatnie 3 miesiące
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Liczba konsumentów jabłek w Polsce jest bardzo wysoka. Średnio 9 na 10 osób je jabłko w każdym tygodniu poprzedzającym comiesięczne badanie. W październiku jadło jabłka 88% dorosłych Polaków, 15+. Różne pokolenia ...
2024-11-05 Soft drinks
Wartość rynku produktów roślinnych sięga 1,5 mld zł
24 października w trakcie konferencji Plant-Powered Perspectives odbyła się premiera raportu „Branża Żywności Roślinnej w Polsce 2024 – dane, szanse i wyzwania.” Twórcy raportu podjęli się próby zdefiniowania kategorii roślinnej, a ...
2024-10-24 Soft drinks
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
17 października w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie poselskiego projektu ustawy dotyczącej likwidacji akcyzy na cydry i perry o zawartości alkoholu do 5%. Zmiany te mają pomóc zarówno polskim sadownikom, jak ...
2024-10-18 Soft drinks
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
×
Ponad 70% Polaków preferuje domowe przetwory
Polacy wciąż są koneserami domowych przetworów. Choć odsetek osób preferujących własnoręcznie zrobione dżemy i nalewki spadł w stosunku do ubiegłego roku, to zdecydowana większość, bo aż 73,6% badanych przepytanych w ramach ...
2024-09-25 Soft drinks
Ponad 70% Polaków preferuje domowe przetwory
×
poprzedni
następny
Akcja cashback zup JemyJemy
10 września rozpoczęła się promocja konsumencka cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
JemyJemy
Akcja cashback zup JemyJemy
×
Kupiec z nową strategią, hasłem i kreacją
Kupiec to tradycyjna marka polskich, zdrowych produktów bazujących na ziarnach. Jej produkty mają prosty skład, bez zbędnych dodatków. Teraz marka zyskała nową komunikację marketingową, za której stworzenie odpowiadała agencja LoveBrands Group ...
2024-08-23 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
LoveBrands
marki:
Kupiec
Liczba konsumentów borówek wzrosła o 17%
Wśród najpopularniejszych gatunków owoców jagodowych lipca Kantar Polska wymienia borówki oraz maliny. W porównaniu do lipca 2023 roku ilość konsumentów borówek wzrosła aż o 17%, z 15,5 do 18,1 mln. Borówki ...
2024-08-19 Soft drinks
W lipcu ceny w sklepach były o 3,9% wyższe
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. Dane pokazują również, że w ostatnich miesiącach dynamika podwyżek ...
2024-08-13 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [4]
działy
› promocje i PR [2]
› handel [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› E.Leclerc [1]
› Kupiec [1]
› Lidl [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› POLOmarket [1]
› Profi [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
› słodycze i przekąski [3]
› inne produkty [3]
› alkohol [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› LoveBrands [1]
marki
› JemyJemy [1]
› Kupiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA