KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Danone
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Produkty roślinne zyskują na popularności w mniejszych miastach
W ostatnich trzech latach sprzedaż produktów roślinnych, będących alternatywami dla produktów mlecznych, wzrosła w Polsce o 46,9%, a tylko w ubiegłym roku sięgnęła po nie już niemal 1/3 gospodarstw domowych. Konsumenci ...
2023-08-22 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Żywiec Zdrój
Produkty roślinne zyskują na popularności w mniejszych miastach
×
Danone zbadał talerze Polaków
Z inicjatywy grupy spółek Danone w Polsce powstało Interdyscyplinarne Centrum Analiz i Współpracy Żywność dla Przyszłości, które swoją działalność rozpoczęło od diagnozy sytuacji i wskazania tematów, nad którymi Centrum ma pracować ...
2023-04-20 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone zbadał talerze Polaków
×
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
W portfolio marki Alpro (Danone) pojawiła się roślinna premiera - Alpro Psst!... to nie mlek*. Producent nowości podkreśla, że produkt może być przełomowy dla wielu konsumentw, bo nie jest mlekiem, ale ...
2022-05-16 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Feeders
,
MediaCom
marki:
Alpro
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
×
poprzedni
następny
Imponujące tempo wzrostu rynku produktów roślinnych
Nawet co czwarty konsument w Polsce regularnie sięga po produkty roślinne będące alternatywą dla mleka, jogurtu, deserów mlecznych i śmietany. Rynek tych produktów rośnie w rekordowym tempie 40% rocznie, wynika z ...
2022-05-12 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone zapowiada rozwój produktów roślinnych 2.0
Koncern spożywczy Danone kontynuuje rozwój szybko rosnącego segmentu napojów roślinnych. Firma chce poprawić atrakcyjność tych produktów, aby przyciągnąć do kategorii konsumentów omijających dotąd półki z "roślinnym mlekiem". Strategia rozwoju Danone ...
2021-08-03 Soft drinks
firmy:
Danone
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
Najnowsze badanie Havas Group, Meaningful Brands 2019, pokazuje, że aż 82% marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi. To nie tylko najwyższy odsetek w całej ...
2019-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Lidl
,
Mlekovita
,
Mlekpol
,
Rossmann
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Havas
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Jacobs
,
Łaciate
,
Danone
,
Mlekovita
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› innowacje i nowości [2]
› zagranica [2]
› promocje i PR [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Żywiec Zdrój [2]
› Biedronka [1]
› Grupa Maspex [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Lidl [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Rossmann [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [3]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mleko [2]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Feeders [1]
› Havas [1]
› MediaCom [1]
marki
› Alpro [1]
› Danone [1]
› Jacobs [1]
› Łaciate [1]
› Mlekovita [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA