KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
ostatnie 3 miesiące
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Biedronka redukuje masę opakowań
W najbliższą niedzielę – 15 września obchodzimy Dzień Opakowań. Został on ustanowiony przez Polską Izbę Opakowań w 2007 roku. Jego celem jest upowszechnienie wiedzy o znaczeniu opakowań w życiu współczesnego człowieka ...
2024-09-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka redukuje masę opakowań
×
Helio sponsorem drużyny mistrzów polski w rugby
Bakaliowa firma HELIO została Sponsorem Głównym drużyny Rugby Club Orkan Sochaczew, aktualnych mistrzów Polski w Ekstralidze rugby. - Wsparcie sponsorskie HELIO dla lokalnego klubu o ogólnopolskiej renomie ma wymiar promocyjny, lecz ...
2024-09-12 Food & drinks
firmy:
Helio
marki:
Helio
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Highnoon.pl
,
Televisor
marki:
Łowicz
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
×
Akcja cashback zup JemyJemy
10 września rozpoczęła się promocja konsumencka cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
JemyJemy
Akcja cashback zup JemyJemy
×
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
Producent lodów, firma Willisch, ruszył ze sprzedażą kart pre-paid na lody. Fizyczne karty z kodem umożliwiającym klientowi zamówienie określonego zestawu lodów przez internet, to rozwiązanie, które sprawia, że lody mogą być ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
×
Wielka stopa w nowej kampanii deserów Łowicz
Marka Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków deserów: Sernika na zimno z malinami oraz Kruchego ciasta ze śliwkami. To ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Badi Badi
,
Filmokracja
marki:
Łowicz
Wielka stopa w nowej kampanii deserów Łowicz
×
II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zaprasza na II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie. Patronat honorowy nad festiwalem objął Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Czesław Siekierski. Już 7 i 8 września PGE Narodowy wypełni ...
2024-09-03 Soft drinks
Dawtona z lokowaniem w MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w najnowszej 13. edycji telewizyjnego programu MasterChef. Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach show, którego emisja rozpocznie się 1 września br. Za koncept pozycjonowania ...
2024-09-02 Soft drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Value Media
marki:
Dawtona
Kupiec z nową strategią, hasłem i kreacją
Kupiec to tradycyjna marka polskich, zdrowych produktów bazujących na ziarnach. Jej produkty mają prosty skład, bez zbędnych dodatków. Teraz marka zyskała nową komunikację marketingową, za której stworzenie odpowiadała agencja LoveBrands Group ...
2024-08-23 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
LoveBrands
marki:
Kupiec
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
Rusza kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso, to pożywna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu. Przekąska do jedzenia i gryzienia, dostępna jest w 3 smakach w saszetkach 100 ...
2024-08-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Piloci Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
×
Heinz promuje ketchup bez dodatku cukru
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. Akcja skupia się na promocji jednego z produktów firmy, ketchupu Heinz ...
2024-07-22 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Peppermint
marki:
Heinz
Heinz promuje ketchup bez dodatku cukru
×
Garden Gourmet z nową identyfikacją wizualną
Intensywne kolory, nowoczesne logo, nowy wygląd opakowań - to część zmian, które prezentuje Garden Gourmet, marka oferująca roślinne alternatywy dla mięsa. Marka zmienia identyfikację wizualną i zachęca konsumentów do wyboru produktów ...
2024-07-12 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Garden Gourmet
Garden Gourmet z nową identyfikacją wizualną
×
Streetcom przygotuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom przygotuje i zrealizuje kampanie influencerskie dla czterech marek Bunge: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach umowy, agencja ma przeprowadzić akcje do końca 2024 r. W ramach współpracy z ...
2024-07-11 Food & drinks
firmy:
Bunge
,
Streetcom
marki:
Finuu
,
Smakowita
,
Wawrzyniec
,
Eleplant
Streetcom przygotuje kampanie dla 4 marek Bunge
×
Branża żywności ekologicznej spodziewa się dużego wzrostu sprzedaży
Już blisko 80% polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ...
2024-07-09 Soft drinks
Roślinna Instalacja na 75-lecie Herbapolu-Lublin
Świętując 75. urodziny, Herbapol-Lublin szeroko podkreśla główne wartości firmy, którymi są przywiązanie i szacunek do natury. Służą temu zarówno kampanie wizerunkowe czy promujące tworzone z naturalnych składników produkty, jak i okolicznościowe ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Roślinna Instalacja na 75-lecie Herbapolu-Lublin
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [9]
działy
› badania [3]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [3]
› Biedronka [1]
› Bunge [1]
› Helio [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Kraft Heinz [1]
› Kupiec [1]
› Lubella [1]
› Nestle [1]
› Profi [1]
› Willisch [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [9]
› słodycze i przekąski [5]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› 2012 [2]
› Badi Badi [1]
› Filmokracja [1]
› Highnoon.pl [1]
› LoveBrands [1]
› Peppermint [1]
› Piloci Studio [1]
› Starcom [1]
› Streetcom [1]
› Televisor [1]
› Value Media [1]
marki
› Łowicz [2]
› Dawtona [1]
› Eleplant [1]
› Finuu [1]
› Garden Gourmet [1]
› Heinz [1]
› Helio [1]
› Herbapol [1]
› JemyJemy [1]
› Kupiec [1]
› Lubella [1]
› Smakowita [1]
› Wawrzyniec [1]
› Willisch [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA