KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Kolterman Media Communications
Initiative
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 32
Oranżadowy Mikołaj w kampanii Oranżady Hellena
Już 13 grudnia startuje bożonarodzeniowa kampania telewizyjna marki Oranżada Hellena, w której oranżadowy Mikołaj wyrusza w podróż na biegun północy. W świątecznym spocie Mikołaj będzie toczył zabawną rywalizację z Kubą ...
2021-12-09 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Oranżadowy Mikołaj w kampanii Oranżady Hellena
×
Bożonarodzeniowa kampania telewizyjna Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem "Polskie słodycze na polskie święta". Spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć ...
2021-11-22 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Familijne
,
Jeżyki
,
Grześki
Bożonarodzeniowa kampania telewizyjna Colian
×
poprzedni
następny
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem "Mus je schrupać i wygrać". Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
×
Grześki wychodzą na miasto
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach platformy komunikacyjnej "Każdy ma swoje Grześki". W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe "grzeszne" murale. W Warszawie podczas ...
2021-06-28 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Brand Bridge
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki wychodzą na miasto
×
poprzedni
następny
Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!". Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze ...
2021-06-09 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Familijne z nową komunikacją na outdoorze
×
poprzedni
następny
Rusza kampania Oranżady Strzelającej Hellena
Oranżada Hellena reklamuje swoją nową propozycję. Do promocji Oranżady Strzelającej Hellena zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura. Kampania w telewizji, social mediach, prasie i placówkach handlowych będzie realizowana do 27 czerwca ...
2021-05-21 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Grandes Kochonos
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Rusza kampania Oranżady Strzelającej Hellena
×
Viki Gabor i Roxie Węgiel w kolejnej kampanii marki Hellena
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamującej Oranżadę Hellena Party. Napój promują młode artystki: Viki Gabor i Roxie Węgiel. Działania w TV i Internecie będą realizowane od maja do czerwca ...
2021-05-07 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Grandes Kochonos
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Viki Gabor i Roxie Węgiel w kolejnej kampanii marki Hellena
×
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
Milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która ruszyła 1 maja i potrawa do końca czerwca. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
×
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
Pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!" marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów jest rodzinne poszukiwanie ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Opus B
marki:
Familijne
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
×
Hellena Zero Cukru w nowej kampanii
Oranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia. W kampanii pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie podkreśla wybitność Polaków, w tym Oranżady Hellena Zero Cukru ...
2021-04-08 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Grandes Kochonos
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Hellena
Hellena Zero Cukru w nowej kampanii
×
poprzedni
następny
Zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem "Familijne Wieczory Filmowe". Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na ...
2021-01-19 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Wafle Familijne
Zimowa kampania Wafli Familijnych
×
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki". 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
×
poprzedni
następny
Platforma komunikacyjna marki Grześki
Marka Grześki w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki" potrwa do 20 grudnia w telewizji i internecie. - Nowa platforma ...
2020-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
×
Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę
Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. Marka startuje 16 listopada z zakrojoną na szeroką ...
2020-11-16 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Grandes Kochonos
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę
×
poprzedni
następny
Gwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena
Artystki młodego pokolenia Viki Gabor i Roxie Węgiel reklamują Oranżadę Hellena Party. Działania w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży będą realizowane od 16 listopada do końca karnawału. Do współpracy przy ...
2020-11-12 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Grandes Kochonos
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Gwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena
×
poprzedni
następny
Grześki bez polewy promowane na lato
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako przekąski w upalne dni. W czerwcu w mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem "Grześki latem nie pływają w ...
2020-06-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki bez polewy promowane na lato
×
Oranżada Hellena w kolejnej kampanii
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom ...
2020-03-27 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Grandes Kochonos
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Hellena
Oranżada Hellena w kolejnej kampanii
×
„2 Miliony Grześków do wygrania”
Aż 2 miliony wafelków Grześki można wygrać w loterii marki, która startuje 1 lutego. To już druga edycja akcji promocyjnej, opartej na mechanizmie instant win, która w ubiegłym roku cieszyła się ...
2020-02-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Just
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„2 Miliony Grześków do wygrania”
×
poprzedni
następny
Kuba Wojewódzki ponownie w kampanii marki Hellena
Z okazji zbliżających się świąt, Oranżada Hellena (Colian) rozpoczyna kampanię reklamową. Podobnie jak w roku ubiegłym, w spocie występuje Kuba Wojewódzki, który toczy małą bitwę ze Świętym Mikołajem i jego świtą ...
2019-12-06 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Grandes Kochonos
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena
Najbardziej magicznemu okresowi w roku już po raz trzeci towarzyszy Oranżada Hellena. Marka napoju w kampanii reklamowej zaprasza do wspólnego świętowania Bożego Narodzenia. Kampania o charakterze 360 stopni, niezmiennie od ...
2019-11-28 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Grandes Kochonos
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [32]
działy
› innowacje i nowości [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [32]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [23]
› napoje bezalkoholowe [10]
firmy marketingowe
› Initiative [32]
› Grandes Kochonos [8]
› Pure Play [5]
› Gong [3]
› Havas [3]
› Opus B [3]
› First Line [2]
› G3 [2]
› Just [2]
› Lemon [2]
› Lemon Film [2]
› MullenLowe [2]
› Papaya Films [2]
› Publicis [2]
› Brand Bridge [1]
› Dynamo Film [1]
› First Line Polska [1]
› GonnaBe [1]
› Human Ark [1]
› Kore [1]
› Love To Talk [1]
› M5 [1]
› Peppers Ghost [1]
marki
› Hellena [10]
› Grześki [9]
› Familijne [6]
› Akuku! [3]
› Śliwka Nałęczowska [3]
› Solidarność [3]
› Goplana [2]
› Jeżyki [2]
› Wafle Familijne [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA