KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Carat
Carat
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 73
Lurpak wzywa amatorów gotowania do improwizacji
Marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6 maja w stacji Kuchnia+ emitowany będzie program kulinarny "Akcja improwizacja". W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na ...
2016-05-05 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
W&K London
marki:
Lurpak
Kampania z okazji 115-lecia Milki
Pierwsza tabliczka czekolady Milka została wyprodukowana w 1901 r. w Niemczech. Na 115. rocznicę tego wydarzenia przygotowano kampanię "Delikatność w sercu". Marka zachęca w niej do odkrycia na nowo klasycznej ...
2016-05-04 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Liquid Thread
marki:
Milka
Czesław Mozil promuje Prince Polo
Ruszyła kampania wizerunkowa "Prince Polo Autentyk". Marka wafelków zachęca w niej, aby mimo zmieniającego się świata i stylu życia, pozostać sobą. Do współpracy zaproszono muzyka Czesława Mozila. Osią kampanii jest ...
2016-03-29 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Brain
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Liquid Thread
marki:
Prince Polo
Launch deseru Zott na ciepło
Firma Zott Polska wprowadza na rynek nowość, nowy wariant deserów z rodziny Belriso, Belriso Hot. To kompozycja smaków zawierająca ryż i mleko, przeznaczona do zjedzenia na ciepło. - Belriso Hot ...
2016-02-05 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Aegis Media
,
Carat
,
Lubię To
marki:
Berliso
Launch deseru Zott na ciepło
×
Zott wprowadza na rynek nowy produkt śniadaniowy
W ofercie marki Jogobella - lidera na rynku jogurtów owocowych w Polsce - pojawił się nowy, śniadaniowy produkt: Jogobella Breakfast. Launch nowego produktu wspierany jest silną kampanią reklamową. Jogobella Breakfast ...
2016-01-15 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
Pahnke
marki:
Jogobella
Zott wprowadza na rynek nowy produkt śniadaniowy
×
Świąteczna kampania Milki
Ruszyła świąteczna kampania marki Milka. Opiera się na dwóch filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze Szlachetną Paczką oraz konkursie konsumenckim, dzięki któremu najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na ...
2015-11-23 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
SMG Next
marki:
Milka
Świąteczna kampania Milki
×
Promocja konsumencja chipsów Pringles
Ruszyła kampania reklamowa chipsów Pringles (Kelloggs) pod hasłem "To nie są zwykłe chipsy, to impreza bez końca". Akcja obejmuje promocję konsumencką "Karaoke Pringles", w której można otrzymać zestaw do karaoke ...
2015-10-02 Food & drinks
firmy:
Kellogg's
,
Carat
,
Grey
,
Posterscope
marki:
Pringles
Wampir w jesiennej kampanii marki Oreo
Rozpoczęła się jesienna kampania ciastek Oreo (Mondelez Polska). Motywem przewodnim są animowane spoty telewizyjne i internetowe utrzymane w bajkowej konwencji. Pokazują one, co może się stać, jeżeli poczęstujemy ciastkiem np. wampira ...
2015-09-04 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
The Martin Agency
marki:
Oreo
Jogobella zachęca do muzycznej zabawy
W nowym spocie Jogobelli (Zott) motyw muzyczny znany z reklam marki wykonywany jest w różnych stylach i z różnymi tekstami. Do podobnej zabawy zapraszani są także odbiorcy. Reklama, która ...
2015-07-20 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Carat
,
Lemon Sky
marki:
Jogobella
Jogobella zachęca do muzycznej zabawy
×
Kampania wizerunkowa marki Prince Polo
W połowie czerwca rozpoczęła się kampania wizerunkowa pod hasłem „Sam wiesz, co dobre” marki Prince Polo (Mondelez Polska). Reklama ma inspirować Polaków do dokonywania wyborów w zgodzie z samym sobą ...
2015-06-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
Prince Polo
Zottarella promowana przez książkę kucharską
Firma Zott Polska rozpoczęła kampanię promującą markę Zottarella. Powstała m.in. książka kucharska z przepisami na potrawy z wykorzystaniem mozzarelli tej marki. Kampania promuje trzy warianty produktu. W ramach kampanii przygotowano ...
2015-06-03 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
Delikatessen
,
Isobar
marki:
Zottarella
Jogobella nawiązuje do włoskiego stylu
Jogobella (Zott) wprowadza na rynek nowy produkt – jogurt panna cotta w czterech smakach. Towarzyszy temu kampania reklamowa, która podkreśla włoski styl i smak produktu. W ogólnopolskich stacjach radiowych do ...
2015-05-13 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
Isobar
,
M+K
,
Pahnke
,
Posterscope
marki:
Jogobella
Jogobella nawiązuje do włoskiego stylu
×
Ostatnia kostka czekolady w kampanii Milka
Z początkiem maja marka Milka rozpoczęła kampanię promocyjną. Na konsumentów, którzy chcieliby podzielić się z bliską osobą ulubioną czekoladą i podkreślić łączącą ich relację, w sklepach będzie czekać prawie 2,5 mln ...
2015-05-12 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
Milka
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
Alpen Gold (Mondelez Polska) rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Kampania ma formę konkursu dla konsumentek ...
2015-04-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Alpen Gold
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
×
Arla Foods rozbudza apetyt na gotowanie
Startuje kolejna edycja kampanii serków Apetina (Arla Foods) pod hasłem „Dobrze się komponuje”. W tym roku komunikacja obejmie zasięgiem telewizję, prasę oraz internet. W kampanii telewizyjnej wykorzystano sponsoring popularnych programów ...
2015-04-03 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Zott Polska promuje Twaróg Zott Natur
W okresie przed Świętami Wielkanocnymi firma Zott Polska rozpoczęła kampanię promującą Twaróg Zott Natur. Spot telewizyjny zachęca do wspólnych rodzinnych wypieków. W zeszłym roku producent przeprowadził relaunch opakowań twarogu. Zmianie ...
2015-03-17 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Carat
,
Pahnke
marki:
Zott
Kampania promocyjna ciastek belVita
W telewizji, internecie i sklepach startuje kampania reklamowa ciastek śniadaniowych belVita (Mondelez Polska). Akcja realizowana jest pod hasłem „Dla mistrzów poranka”. W spocie bohater w zabawny sposób relacjonuje małe, zwyczajne ...
2015-02-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
belVita
Apetyczne inspiracje z marką Apetina
Pod hasłem „Tajemny składnik – co na obiad? Apetyczne Inspiracje” ruszył konkurs promujący serki kremowe Apetina. Akcja zorganizowana w ramach serwisu Ugotuj.to jest elementem trwającej obecnie kampanii budującej wizerunek serków jako ...
2014-11-19 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Blogerzy w kampanii serów Castello
Trwa internetowa kampania reklamowa serów Castello (Arla Foods) oparta o content marketing. Głównym elementem kampanii jest nowo powstała strona serycastello.pl. Zamieszczono tam wiele pomysłów, porad i inspiracji dla miłośników serów ...
2014-11-07 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
iProspect
marki:
Castello
Sery Apetina promowane jako składnik kulinarny
Ruszyła kampania promująca serki kremowe Apetina (Arla Foods Polska). Akcja prowadzona jest pod hasłem „Dobrze się komponuje”. Kampania zachęca, żeby sprawdzić, jak te produkty pasują jako składnik różnorodnych dań, zarówno ...
2014-10-28 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Sery Apetina promowane jako składnik kulinarny
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [73]
działy
› innowacje i nowości [8]
› handel [8]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [25]
› Zott [19]
› Arla Foods [10]
› Aldi [8]
› Kraft Heinz [6]
› Adam Foods [1]
› Agora [1]
› Bacardi-Martini [1]
› Biedronka [1]
› Ferrero [1]
› Kellogg's [1]
› Stock Polska [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [30]
› mleko [26]
› owoce i warzywa [6]
› inne produkty [5]
› kawa i herbata [3]
› alkohol [2]
firmy marketingowe
› Big Picture [11]
› iProspect [11]
› Isobar [9]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [8]
› Event Factory [7]
› IQ Marketing [7]
› Liquid Thread [7]
› Amnet [6]
› VML [5]
› XConcept [5]
› Golden Submarine [4]
› Lubię To [4]
› Next [4]
› Opus B [4]
› Pahnke [4]
› Sarigato [4]
› Posterscope [3]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [2]
› Ancymony [2]
› Dentsu Aegis [2]
› Film Produkcja [2]
› Hasselford [2]
› Hypermedia Isobar [2]
› Scholz & Friends [2]
› The Digitals [2]
› Ad Butik [1]
› Aegis Media [1]
› ANDO [1]
› BBDO [1]
› Brain [1]
› BrainBox [1]
› Carla Zuri [1]
› Communication Unlimited [1]
› Crispin Porter + Bogusky [1]
› Delikatessen [1]
› GetHero [1]
› Gong [1]
› Grey [1]
› Lemon Sky [1]
› Locomotive [1]
› Mindshare [1]
› M+K [1]
› Multi Communications [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› One Eleven [1]
› Papaya Films [1]
› Pellybay [1]
› Peppermint [1]
› Practum Consulting [1]
› Red8 Advertising [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› SMG Next [1]
› Smolar [1]
› The Martin Agency [1]
› Washing Machine [1]
› W&K London [1]
marki
› Milka [13]
› Jogobella [6]
› Monte [6]
› Arla Apetina [5]
› Pudliszki [4]
› Jacobs [3]
› Lurpak [3]
› Prince Polo [3]
› Belriso [2]
› Heinz [2]
› Oreo [2]
› Zottarella [2]
› Alpen Gold [1]
› Arla [1]
› belVita [1]
› Berliso [1]
› Castello [1]
› Dr Gerard [1]
› Halls [1]
› Jim Beam [1]
› Lubisie [1]
› Martini [1]
› Pringles [1]
› Zott [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA