KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
handel
promocje i PR
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety”
"Kupujesz więcej, płacisz mniej" - to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Makro Polska. Jej celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu "Zielone etykiety", którym ...
2022-08-12 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Incubi
,
Starcom
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety”
×
Promocja Desperados w sklepach Żabka
Wystartowała promocja piwa Desperados. Za 15 piw można odebrać bilet wstępu na kolejną imprezę spod znaku tej marki. Akcja trwa do 5 października wyłącznie w sklepach Żabka i wspiera ją szeroka ...
2021-09-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Crane
,
Starcom
,
Studio Rec
,
VML&R
marki:
Desperados
Promocja Desperados w sklepach Żabka
×
Stop Cafe promuje dania obiadowe
"Jedzenie na Orlenie" to hasło wakacyjnej kampanii reklamowej oferty Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN Orlen. Celem akcji jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja produktów dostępnych na ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
,
Stop Cafe
,
Red8 Advertising
,
Starcom
Makro Cash & Carry miejscem dla kucharzy
Firma Makro Cash & Carry rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową. Akcja skierowana jest do profesjonalnych kucharzy oraz pasjonatów gotowania. Celem działań jest budowanie wizerunku Makro jako sieci, w której profesjonalni kucharze ...
2015-03-19 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
MGA
,
Performance Media
,
Riverwood
,
Starcom
Kampania reklamowa sieci ODIDO
"Od domu blisko, do domu wszystko" - to hasło kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 16 maja. Na aktywności składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa do 28 ...
2014-05-19 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
,
MGA
,
Starcom
Kampania reklamowa sieci ODIDO
×
Wędliny bez sztuczek od Intermarche
Wystartowała kampania sieci Intermarche promująca wędliny z własnej wędzarni. Kampanii towarzyszy informacja o przedświątecznej akcji promocyjnej "Promocja z jajami". Spot przedstawia wspólną wizytę dziadka i wnuczka w sklepie Intermarche na ...
2014-04-04 Food & drinks
firmy:
Intermarche
,
ATM FX
,
Garaż
,
Opus B
,
Starcom
Wyniki konkursu Effie 2013
W tegorocznym konkursie Effie nagrodę Grand Prix przyznano za kampanię "5 Stadion" piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Ogółem wręczono 6 złotych nagród, 13 srebrnych i 19 brązowych. Agencją reklamową roku została DDB ...
2013-10-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Kompania Piwowarska
,
Lidl
,
DDB & Tribal
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
,
Tequila
marki:
Tymbark
,
Tyskie
Nowa kampania sklepów Intermarche
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Intermarche. Spoty telewizyjne, ukazujące dobrej jakości produkty w niskich cenach, dostępne w marketach spożywczych tej sieci, emitowane będą do początku czerwca. Założeniem kampanii jest wzmocnienie ...
2013-04-09 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Opus B
,
Starcom
Rebranding hipermarketów Real
12 kwietnia rozpocznie się kampania reklamowa komunikująca rebranding, jaki przejdzie sieć hipermarketów Real. Kreacje reklamowe będą przedstawiać sytuacje, w których Real doradza sąsiadom i rekomenduje im najlepsze produkty. W kampanii ...
2012-04-10 Soft drinks
firmy:
Metro Group
,
Real
,
FireFly Creation
,
Starcom
Innowacyjne rozwiązanie Kompanii Piwowarskiej w gastronomii
Nowe rozwiązanie w gastronomii - świeże piwo serwowane prosto z dużych tanków - wprowadza na polski rynek największa polska marka piwa - Tyskie, należąca do lidera rynku, Kompanii Piwowarskiej. Metodę, która ...
2012-03-22 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Chilli
,
Q&A Consulting
,
Starcom
Innowacyjne rozwiązanie Kompanii Piwowarskiej w gastronomii
×
Muszkieterowie szukają lokalizacji dla supermarketów
Przez cały marzec będzie trwała kampania medialna Grupy Muszkieterów prowadzona pod hasłem "poszukujemy lokalizacji dla supermarketów". Celem akcji jest pozyskanie odpowiednich terenów bądź powierzchni handlowych pod przyszłe sklepy Intermarche lub Bricomarche ...
2012-03-13 Soft drinks
firmy:
Bricomarche
,
Intermarche
,
Avocado Design
,
Starcom
,
TV Working
FILTRY
działy
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Intermarche [3]
› Makro Cash & Carry [3]
› Kompania Piwowarska [2]
› Bricomarche [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Lidl [1]
› Metro Group [1]
› ODIDO [1]
› PKN Orlen [1]
› Real [1]
› Stop Cafe [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [3]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› MGA [2]
› Opus B [2]
› ATM FX [1]
› Avocado Design [1]
› Chilli [1]
› Crane [1]
› DDB & Tribal [1]
› FireFly Creation [1]
› Garaż [1]
› Incubi [1]
› Performance Media [1]
› Q&A Consulting [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Red8 Advertising [1]
› Riverwood [1]
› Studio Rec [1]
› Tequila [1]
› TV Working [1]
› VML&R [1]
marki
› Desperados [1]
› Tymbark [1]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA