KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Just
Grupa Żywiec
Starcom
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 48
Żywiec promuje piwo bezalkoholowe
Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: "Chce się ...
2020-05-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
Piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Opakowanie ma unikalny kształt i charakterystyczny ...
2020-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
×
Nowa kampania reklamowa marki Żywiec
"Po prostu Ż" - to hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny udowadnia, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać z niego radość ...
2020-03-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności
Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej uwarzyli dwa nowe piwa, będące interpretacją klasycznych stylów piwnych - Żywiec Wiedeński Lager oraz Żywiec Pszeniczne IPA. - Kategoria piwnych stylów od lat rozwija się ...
2020-03-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności
×
poprzedni
następny
Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii "Odkrywaj Warszawę dzielnicami". Kiedy ...
2019-04-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin.digital collectitve
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
×
Rusza nowa loteria marki Żywiec
Marka Żywiec rozpoczęła nową loterię, w której codziennie do wygrania są atrakcyjne nagrody: 10.000 zł, podwójne zaproszenia na finałowy koncert Męskiego Grania, słuchawki JBL, głośniki bezprzewodowe JBL oraz karty prezentowe i ...
2019-04-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Rusza nowa loteria marki Żywiec
×
Żywieccy browarnicy w nowym spocie
Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej nieustannie poszukują nowych smaków, odkrywając przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją hasła Chce się Ż ...
2019-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rusza z nową kampanią
×
poprzedni
następny
Kolejna aktywacja marki Żywiec
Marka Żywiec rozpoczęła aktywację Godzinę Mistrzów Ż, podczas której codziennie do wygrania są ręcznie robione zegarki oraz szklanki do serwowania specjalności Żywca. Bohaterami kampanii i konkursu "Godzina Mistrzów Ż" są ...
2018-12-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Kolejna aktywacja marki Żywiec
×
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii marka Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5,7 mln zł. Loteria "Ustaw sobie Ż" startuje 19 ...
2018-04-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
×
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
Milion piw i koszulki Legii w promocji Królewskiego
W województwie mazowieckim i lubelskim ruszyła loteria typu instant win "Otwórz się na wygrywanie!" marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec). Konsumenci mogą wygrać ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii ...
2017-06-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania wyjątkowych miejsc. - Każda z dzielnic ma swój ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Good Looking Studio
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
×
poprzedni
następny
Leżajsk odkrywa uroki Podkarpacia
Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu - w nowej kampanii piwo Leżajsk (Grupa Żywiec) odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury ...
2017-03-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Film Produkcja
,
Focus Media Group
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Leżajsk
Leżajsk odkrywa uroki Podkarpacia
×
Żywiec Szampańskie na 160-lecie Browaru
W tym roku przypada 160-lecie Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu. Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej postanowili uczcić tę rocznicę przygotowując limitowaną edycję piwa Żywiec Szampańskie. Od października produkt dostępny będzie w sklepach ...
2016-10-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec Szampańskie na 160-lecie Browaru
×
Marka Żywiec świętuje jubileusz
W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz i z tej okazji pod hasłem "Chce się Ż od 160 lat" marka rozpoczęła kampanię, w której manifestuje nieustającą radość z życia. W ...
2016-09-29 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Marka Leżajsk podkreśla, że warto zwolnić
W najnowszej kampanii reklamowej regionalna marka piwa, wywodząca się z Podkarpacia, odwołuje się do spokojnej natury i zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. W kampanii "Wolno wolno" marka podkreśla, że wolno i ...
2016-08-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Focus Media Group
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Powraca „Krakowska parafraza” Żywca
Marka Żywiec rozpoczęła lokalną kampanię reklamową skierowaną do konsumentów w Krakowie i okolicach. Komunikacja prowadzona jest pod hasłem "Krakowska parafraza" na nośnikach OOH, ekranach bankomatów, w internecie oraz punktach sprzedaż ...
2016-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Powraca „Krakowska parafraza” Żywca
×
poprzedni
następny
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [48]
działy
› innowacje i nowości [13]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [47]
› napoje bezalkoholowe [3]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Starcom [48]
› Roots [33]
› Gong [11]
› Opus Film [11]
› Hope [7]
› Men at Work [7]
› VMLY&R [7]
› Wilk Studio [7]
› 2012 [6]
› Twin [6]
› Film Produkcja [5]
› G3 [5]
› Ogilvy & Mather [5]
› The Digitals [5]
› Hypercrew [3]
› Point of View [3]
› TBWA PR [3]
› DDB & Tribal [2]
› Focus Media Group [2]
› Golden Submarine [2]
› Polymus [2]
› Brave [1]
› Global [1]
› Good Looking Studio [1]
› H2O [1]
› Heart & Brain [1]
› Insignia [1]
› MH Art [1]
› Papaya Films [1]
› Pride and Glory [1]
› Syzygy [1]
› Televisor [1]
› Top-Art [1]
› Twin.digital collectitve [1]
› VML [1]
marki
› Żywiec [17]
› Warka [12]
› Królewskie [9]
› Leżajsk [3]
› Specjal [3]
› Brackie [1]
› EB [1]
› Lay's [1]
› Paulaner [1]
› Tatra [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA