KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Just
Starcom
Roots
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 33
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
Piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Opakowanie ma unikalny kształt i charakterystyczny ...
2020-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
×
Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii "Odkrywaj Warszawę dzielnicami". Kiedy ...
2019-04-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin.digital collectitve
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
×
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rusza z nową kampanią
×
poprzedni
następny
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
Milion piw i koszulki Legii w promocji Królewskiego
W województwie mazowieckim i lubelskim ruszyła loteria typu instant win "Otwórz się na wygrywanie!" marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec). Konsumenci mogą wygrać ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii ...
2017-06-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania wyjątkowych miejsc. - Każda z dzielnic ma swój ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Good Looking Studio
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
×
poprzedni
następny
Leżajsk odkrywa uroki Podkarpacia
Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu - w nowej kampanii piwo Leżajsk (Grupa Żywiec) odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury ...
2017-03-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Film Produkcja
,
Focus Media Group
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Leżajsk
Leżajsk odkrywa uroki Podkarpacia
×
Żywiec Szampańskie na 160-lecie Browaru
W tym roku przypada 160-lecie Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu. Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej postanowili uczcić tę rocznicę przygotowując limitowaną edycję piwa Żywiec Szampańskie. Od października produkt dostępny będzie w sklepach ...
2016-10-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec Szampańskie na 160-lecie Browaru
×
Marka Żywiec świętuje jubileusz
W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz i z tej okazji pod hasłem "Chce się Ż od 160 lat" marka rozpoczęła kampanię, w której manifestuje nieustającą radość z życia. W ...
2016-09-29 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Marka Leżajsk podkreśla, że warto zwolnić
W najnowszej kampanii reklamowej regionalna marka piwa, wywodząca się z Podkarpacia, odwołuje się do spokojnej natury i zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. W kampanii "Wolno wolno" marka podkreśla, że wolno i ...
2016-08-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Focus Media Group
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Powraca „Krakowska parafraza” Żywca
Marka Żywiec rozpoczęła lokalną kampanię reklamową skierowaną do konsumentów w Krakowie i okolicach. Komunikacja prowadzona jest pod hasłem "Krakowska parafraza" na nośnikach OOH, ekranach bankomatów, w internecie oraz punktach sprzedaż ...
2016-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Powraca „Krakowska parafraza” Żywca
×
poprzedni
następny
Żywiec promuje Męskie Granie 2016
Grupa Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, rusza z kampanią siódmej edycji wydarzenia. Od 24 czerwca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty promujące koncerty. W dwóch ...
2016-06-24 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
Syzygy
marki:
Żywiec
Żywiec promuje Męskie Granie 2016
×
Marka Królewskie stworzyła mapę nieoficjalnej Warszawy
Królewskie, jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju zaprosiło mieszkańców Warszawy do odkrywania autentycznej stolicy. W konkursie, który ruszył w marcu 2016 r. i trwał 9 tygodni, mieszkańcy zgłosili ponad 800 ...
2016-05-31 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek
Jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju wprowadza nowy wariant: Królewskie Niefiltrowane. Poszerzenie rodziny Królewskiego to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów ciekawymi smakami. Nowy wariant pojawi się na rynku w kwietniu ...
2016-04-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek
×
Trzecia edycja loterii konsumenckiej marki Specjal
Marka Specjal po raz trzeci zaprasza konsumentów do udziału w loterii Miliony piw od Specjala. Akcja jest prowadzona w punktach sprzedaży w północnej Polsce. Konkurs wystartował 15 marca 2016 r. i ...
2016-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Trzecia edycja loterii konsumenckiej marki Specjal
×
Królewskie promowane w warszawskich dzielnicach
Ruszyła aktywacja marki Królewskie, jednej z najsilniejszych marek regionalnych w kraju. Lokalne piwo o warszawskich korzeniach rozpoczęło kampanię, w której główną rolę grają dzielnice miasta i ich indywidualny charakter. W ...
2016-03-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie promowane w warszawskich dzielnicach
×
Ruszyła nowa kampania marki Żywiec
24 grudnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Kampania pod tytułem "Chce się Ż" opowiada o polskim apetycie na życie, ciągłym nienasyceniu i chęci próbowania wciąż czegoś ...
2015-12-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec otwiera sezon na Saison
Tej jesieni do rodziny piw żywieckich dołączył kolejny gatunek - Saison. Pod hasłem "Otwieramy sezon na Saison" rozpoczęła się szeroka kampania marketingowa wspierająca wprowadzenie nowego gatunku. Żywiec Saison to piwo ...
2015-11-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [33]
działy
› innowacje i nowości [12]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [33]
› PepsiCo [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [32]
› napoje bezalkoholowe [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Roots [33]
› Starcom [33]
› Gong [8]
› Wilk Studio [7]
› Opus Film [6]
› Twin [6]
› Ogilvy & Mather [5]
› The Digitals [5]
› Men at Work [4]
› Film Produkcja [3]
› G3 [3]
› Point of View [3]
› Focus Media Group [2]
› Golden Submarine [2]
› Global [1]
› Good Looking Studio [1]
› Heart & Brain [1]
› Hypercrew [1]
› MH Art [1]
› Papaya Films [1]
› Polymus [1]
› Syzygy [1]
› Top-Art [1]
› Twin.digital collectitve [1]
› VMLY&R [1]
marki
› Królewskie [9]
› Warka [8]
› Żywiec [7]
› Leżajsk [3]
› Specjal [3]
› EB [1]
› Lay's [1]
› Paulaner [1]
› Tatra [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA