KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Mindshare
Unilever
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Kampania produktów Fix Chrupiący Kurczak
Ruszyła kampania nowości z kategorii Knorr Fix (Unilever) do dań z kurczakiem, autorstwa agencji MullenLowe Warsaw. Informuje o wejściu na rynek panierki do kurczaka w trzech wariantach smakowych oraz edukuje - ...
2022-12-14 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Mindshare
,
MullenLowe
marki:
Knorr
Unilever z szerszą ofertą lodów dla dzieci
Koncern Unilever wprowadza na rynek linię lodów stworzoną we współpracy z marką Disney. Nowa seria Unilever Algida jest inspirowana postaciami m.in. z filmów Toy Story, Star Wars czy Avengers. Pojawieniu ...
2022-05-17 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
AdValue
,
Made in PR
,
Mindshare
marki:
Algida
Big Milk prezentuje nową platformę kreatywną
Marka Big Milk (Unilever) rozpoczęła kampanię wizerunkową w ramach nowej platformy kreatywnej "Małe rzeczy są Big". Celem działań jest zwrócenie uwagi na codzienne drobnostki, które dają szczęście tu i teraz ...
2018-06-14 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
IQ Marketing
,
Mindshare
marki:
Big Milk
Big Milk prezentuje nową platformę kreatywną
×
Delma rozpoczyna nową kampanię
Pod koniec października rusza kampania "Smak domowych kanapek" Delmy. Prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną produktu i otwiera nowy rozdział w historii marki. Głównym nośnikiem nowej platformy jest spot telewizyjny, w którym ...
2017-10-25 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Advalue
,
EDDA
,
Mindshare
marki:
Delma
Rama promuje zmieniony wizerunek
Marka margaryny Rama (Unilever) wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmiany komunikuje rozpoczynająca się kampania reklamowa. Spot pokazuje w kolejności od tyłu przygotowywanie kanapki. Zaczyna się od wyciągnięcia z lodówki margaryny Rama ...
2017-02-17 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Mindshare
,
MullenLowe
marki:
Rama
Rama promuje zmieniony wizerunek
×
Marka Lipton docenia kreatywnych optymistów
29 marca 2016 ruszyła akcja marki Lipton pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowana do wszystkich kreatywnych miłośników herbaty. Celem akcji jest dzielenie się optymizmem - wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton ...
2016-05-18 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
Atelier PR
,
Lubię To
,
Mindshare
marki:
Lipton
Marka Lipton docenia kreatywnych optymistów
×
Knorr wprowadza na rynek linię Naturalnie smaczne
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nową linię produktową marki Knorr. W ramach strategii komunikacji przygotowano działania w prasie, na outdoorze oraz w internecie. Celem kampanii, obok launchu linii Naturalnie ...
2016-04-27 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Mindshare
,
OS3
marki:
Knorr
OS3 z budżetem marki Knorr
Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie kampanii wprowadzającej na rynek polski nową gamę produktów Knorr Naturalnie smaczne! (Unilever). Agencja jest odpowiedzialna za obsługę kampanii w obszarze digital, outdoor oraz ambient ...
2016-03-15 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Mindshare
,
OS3
marki:
Knorr
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Unilever [8]
kategorie rynkowe
› inne produkty [5]
› mleko [2]
› słodycze i przekąski [2]
› owoce i warzywa [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› MullenLowe [2]
› OS3 [2]
› Advalue [1]
› AdValue [1]
› Atelier PR [1]
› EDDA [1]
› IQ Marketing [1]
› Lubię To [1]
› Made in PR [1]
marki
› Knorr [3]
› Algida [1]
› Big Milk [1]
› Delma [1]
› Lipton [1]
› Rama [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA