KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Mindshare
Grupa Maspex
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 139
Arkadiusz Milik reklamuje Turniej o Puchar Tymbarku
Napastnik reprezentacji Polski Arkadiusz Milik występuje w spocie telewizyjnym reklamującym Turniej "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku". Na mocy przedłużonej niedawno umowy z firmą Tymbark Arkadiusz Milik jako ambasador ...
2016-04-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Tymbark
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
Lubella rozpoczęła kampanię promującą produkty śniadaniowe Mlekołaki. Działania prowadzone są pod hasłem "100% dziecięcej natury", a spot telewizyjny koncentruje się na podkreśleniu zalet produktu - minerałów pochodzących z natury. Uzupełnieniem ...
2016-04-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Mlekołaki
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
×
Kampania internetowa makaronów Malma
Właśnie ruszyła internetowa kampania Malmy promująca włoską elegancję w kuchni i na stole. Na banerach widoczne są zarówno perfekcja wykonania, jak i pasja gotowania. - Doskonałość zapewniona dzięki wykorzystaniu do ...
2016-04-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Eura 7
,
Mindshare
marki:
Malma
Kampania internetowa makaronów Malma
×
Szczęśliwe dzieciństwo w kampanii marki Kubuś
Marka Kubuś w rozpoczętej 14 marca kampanii reklamowej pokazuje bliskie każdej matce momenty dorastania dzieci. Kampania skierowana jest do dzieci. W 30-sekundowym spocie podziwiać można dziecięcą pomysłowość, zaangażowanie oraz niczym ...
2016-03-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Kubuś
Lubella promuje makarony pełnoziarniste
Marka Lubella (Grupa Maspex) rozpoczęła kampanię reklamową pełnoziarnistych makaronów - Lubella Pełne Ziarno. Promuje je jako smaczny i zdrowy składnik obiadów. - Nowa kampania zwraca uwagę na fakt, że Lubella ...
2016-03-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
GPD
,
Mindshare
marki:
Lubella
Lubella promuje makarony pełnoziarniste
×
Zupa pomidorowa bohaterem kampanii Łowicza
Rozpoczęła się nowa kampania promująca markę Łowicz z portfolio Grupy Maspex. Jej główną bohaterką jest zupa pomidorowa, którą dzięki różnorodności produktów Łowicz można przygotowywać na wiele sposobów. Łowicz w nowej ...
2016-03-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Łowicz
Zupa pomidorowa bohaterem kampanii Łowicza
×
Krakus promuje się na Wielkanoc w nowych opakowaniach
W nowym spocie marki Krakus promowana jest oferta najlepszych produktów na świąteczny stół. W filmie, obok żurku w kartonie i koncentratu żurku, widoczne są również ogórki konserwowe i chrzan tarty ...
2016-03-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Krakus
Krakus promuje się na Wielkanoc w nowych opakowaniach
×
Rusza wielka kampania makaronów Lubella
Lubella udowadnia, że dania z makaronu nie muszą być nudne. Przedstawiając premierowy odcinek całej serii spotów telewizyjnych marka inspiruje ciekawymi pomysłami na makaron spaghetti. Pierwszy spot rozpoczyna nowy kierunek komunikacji ...
2016-02-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
GPD
,
Mindshare
marki:
Lubella
Rusza wielka kampania makaronów Lubella
×
Startuje kampania produktów dżemowych Łowicz
Rozpoczęła się nowa kampania marki Łowicz, która podkreśla różnorodność produktów dżemowych w jej ofercie. Kampania zwraca uwagę na wiele możliwych zastosowań przetworów owocowych, podkreśla różnorodność produktów dżemowych - ich konsystencję ...
2016-02-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Łowicz
Dzieci sprawdzają soki Kubusia
Rozpoczęła się kampania promująca soki Kubuś 100%. W zabawnych spotach, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych, dzieci sprawdzają właściwości produktu. Dociekliwe dziewczynki oceniają czystość soku - okazuje się, że Kubuś jest "czysty ...
2016-02-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Kubuś
Dzieci sprawdzają soki Kubusia
×
poprzedni
następny
Tymbark prowadzi świąteczną kampanię
Marka Tymbark prowadzi kampanię promocyjną pod hasłem "Daj coś od siebie". Świąteczny spot widzowie będą mieli okazję oglądać w największych stacjach telewizyjnych w Polsce do końca grudnia. Opowiada on historię ...
2015-12-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Lemon Sky
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Tymbark prowadzi świąteczną kampanię
×
poprzedni
następny
Tiger pobudza w Radiu Eska
Marka Tiger podjęła współpracę z programem Dj'a Jankesa w radiu ESKA. W audycji porannego pasma "Ranne Ptaki" Dj pobudza i budzi słuchaczy przy pomocy unikalnego Tiger Budzika. Słuchacze ESKI mogą ...
2015-11-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Mindshare
marki:
Tiger
Tiger pobudza w Radiu Eska
×
poprzedni
następny
Tłoczone jabłka w reklamach soku Tymbark
Grupa Maspex rozpoczęła nową kampanię reklamową marki Tymbark. Promowany jest przede wszystkim sok jabłkowy, a spot pokazuje, jak jabłka poprzez tłoczenie zmieniają się w opakowanie 100% soku jabłkowego Tymbark. Akcja ...
2015-10-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Tłoczone jabłka w reklamach soku Tymbark
×
poprzedni
następny
Wystartowała najnowsza loteria Lubelli
Marka Lubella rozpoczęła promocję z prostym mechanizmem i atrakcyjnymi nagrodami. W ubiegłym roku konsumenci mogli zdobyć unikalne fartuchy z hasłami, natomiast w tegorocznej edycji można wygrać wyjątkowe rękawice kuchenne do kompletu ...
2015-10-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Grupa 3
,
Mindshare
marki:
Lubella
Wystartowała najnowsza loteria Lubelli
×
Włoscy bohaterowie Malmy w kampanii marki
Marka Malma na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentuje klientom Włochy przez pryzmat bohaterów, którzy pochodzą z tego kraju, ale na stałe lub tymczasowo mieszkają w Polsce. Komunikaty te zostaną wsparte ...
2015-09-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Eura 7
,
Mindshare
marki:
Malma
Włoscy bohaterowie Malmy w kampanii marki
×
Billboard sponsorski makaronów Lubella Pełne Ziarno
Wraz z początkiem września ruszają emisje nowych odcinków popularnych seriali i programów rozrywkowych, a także pojawiają się nowe propozycje stacji telewizyjnych. Przed wybranymi pozycjami z nowej ramówki pojawi się krótki spot ...
2015-09-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Lubella
Niestandardowa kampania outdoorowa Tymbarku
Marka Tymbarku rozpoczyna nową kampanię outdoorową, w której zachęca do spróbowania orzeźwiających, smakowych połączeń w letnie, wakacyjne dni - Malina-Mięta i Cytryna-Mięta. Na ulicach największych, polskich miast, takich jak: Kraków ...
2015-07-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Niestandardowa kampania outdoorowa Tymbarku
×
poprzedni
następny
Kubuś Play promowany jako źródło witamin
W połowie czerwca wystartowała kampania reklamowa marki Kubuś Play. Działaniom towarzyszy hasło „Źródło witamin A, C i E!”. Akcja najnowszego filmu reklamowego rozgrywa się w parku linowym. Jego bohaterowie to ...
2015-06-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Kubuś
Kubuś Play promowany jako źródło witamin
×
Jeż Leszek i ostre laski w kolejnym spocie marki Tiger
Marka Tiger (Grupa Maspex) rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii napoju energetycznego. Bohaterem najnowszego spotu jest jeż Leszek – student farmacji skarżący się na negatywne skutki całodziennego kucia. Z pomocą przychodzi mu ...
2015-05-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Mindshare
,
Y&R
marki:
Tiger
Abstrakcyjne połączenia w kampanii Tymbarku
Bohaterami nowych spotów promujących napoje Tymbark (Grupa Maspex) są młodzi ludzie wyobrażający sobie abstrakcyjne połączenia ulubionych rzeczy. Oryginalne połączenia w marzeniach bohaterów mają odzwierciedlać smaki zawarte w dwóch wariantach napoju ...
2015-05-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Abstrakcyjne połączenia w kampanii Tymbarku
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [139]
działy
› innowacje i nowości [10]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [139]
› Tymbark [38]
› Lubella [22]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [85]
› inne produkty [42]
› owoce i warzywa [17]
› słodycze i przekąski [8]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Brasil [50]
› BrainBox [21]
› Y&R [15]
› GPD [11]
› Lemon Sky [10]
› Grupa 3 [6]
› Bardzo [5]
› Scholz & Friends [5]
› 21East [3]
› Me&My Friends [3]
› Eura 7 [2]
› Hand Made [2]
› Kids & Young [2]
› Plankton [2]
› Well Rounded Design [2]
› DDB & Tribal [1]
› DeLord [1]
› Havas [1]
› Heads Advertising [1]
› K2 Media [1]
› Lubię To [1]
› Mint Media [1]
› MSL Group [1]
› Starcom [1]
› TBWA [1]
› VOC Events [1]
› XConcept [1]
marki
› Tymbark [41]
› Kubuś [27]
› Lubella [23]
› Łowicz [15]
› Tiger [15]
› Malma [5]
› Kotlin [3]
› Krakus [3]
› Mlekołaki [3]
› Puchatek [2]
› DecoMorreno [1]
› DrWitt [1]
› Kubuś Waterrr [1]
› Włocławek [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA