KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
JWT
słodycze i przekąski
MEC
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Promocja limitowanej edycji marki Princessa
Rozpoczęła się nowa kampania ATL-owa dla marki Princessa z portfolio Nestle. Kampania obejmująca TV, kanały on-line video i social media potrwa kilka tygodni. Za kreację spotu dla limitowanej edycji wafli ...
2017-10-24 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
,
Orka
,
Papaya Films
marki:
Princessa
Promocja limitowanej edycji marki Princessa
×
Princessa promuje nowe warianty wafelków
Marka Princessa (Nestle) wprowadza na rynek nowe wafelki w ciemnej czekoladzie z posypką o smaku pomarańczowym lub wiśniowym. Launchowi nowości towarzyszy kampania reklamowa. 15-sekundowt spot zachęcający do spróbowania wafelków Princessa ...
2016-10-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
marki:
Princessa
Princessa promuje nowe warianty wafelków
×
Multikanałowa kampania batonów Lion
Firma Nestle rozpoczęła kampanię reklamową batonów Lion. Działania realizowane są m.in. w telewizji oraz Internecie. Kampania przygotowana na rynek polski będzie adaptowana na pozostałe rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Działania w social ...
2016-09-28 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
marki:
Lion
Nowa kampania reklamowa marki Kit Kat
7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Kit Kat (Nestle). Zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem ...
2015-04-15 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Blueberry
,
JWT
,
MEC
marki:
Kit Kat
Princessa rusza z nową kampanią
4 listopada, pod hasłem "Lekko tak", ruszyła nowa, ogólnopolska kampania telewizyjna należącej do Nestle marki Princessa. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej ...
2013-11-07 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
marki:
Princessa
Nestle wzmacnia wizerunek marki Kit Kat
Kit Kat, marka należąca do Nestle, rozpoczęła w połowie kwietnia kampanię wizerunkową pod hasłem "Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z Kit Kat". Celem jest wzmocnienie pozycjonowania brandu. W ramach kampanii ...
2013-04-19 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
marki:
Kit Kat
Nestle wzmacnia wizerunek marki Kit Kat
×
Komunikacja batona LION w nowej odsłonie
15 marca należąca do firmy Nestle, marka LION startuje z nową kampanią telewizyjną. Prowadzona będzie pod hasłem: "Uwolnij swoją dzika naturę". Emisja spotów reklamowych jest kolejnym krokiem w realizacji strategii marki ...
2013-03-14 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
marki:
Lion
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [7]
firmy marketingowe
› MEC [7]
› Blueberry [1]
› Orka [1]
› Papaya Films [1]
marki
› Princessa [3]
› Kit Kat [2]
› Lion [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA