KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Publicis
słodycze i przekąski
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
Ciastka Oreo pojawiły się na sklepowych półkach w nowej formule. Ulepszeniu uległa receptura ciastek, które od teraz zawierają więcej kakao. Ciastka mają w składzie także mniejszą ilość cukru, zachowując przy tym ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Mondelez
,
AdValue
,
Big Picture
,
Publicis
,
Saatchi & Saatchi
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
×
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo ...
2024-07-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Performics
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
×
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. W ramach działań przewidziana została ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
7Days
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
×
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
Oreo od lat wprowadza do sklepów limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt. PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
×
Delicje Szampańskie w nowych opakowaniach
W sklepach pojawiły się Delicje w nowych opakowaniach. Wprowadzonym zmianom towarzyszy kampania digitalowa nawiązująca do popularnych gier. Działania będą prowadzone do końca listopada. - Wprowadzając zmiany w opakowaniach i nową komunikację ...
2023-09-13 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Delicje Szampańskie
Delicje Szampańskie w nowych opakowaniach
×
poprzedni
następny
„Wielkie Smakowanie” produktów Milka
Marka Milka startuje z nową kampanią pod hasłem „Wielkie Smakowanie”. Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów, którym marka chce przedstawić szerokie portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania ...
2023-09-06 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Liquid Thread
,
Ogilvy & Mather
,
Publicis
marki:
Milka
„Wielkie Smakowanie” produktów Milka
×
Nowa kampania marki Ptasie Mleczko
Czas z rodziną i znajomymi przeniesiony w nowy, wyższy wymiar. To główny motyw nowej kampanii marki Ptasie Mleczko, będący osią szeroko zasięgowych działań marketingowych pod hasłem "Wspólne chwile dwa pięterka wyżej" ...
2023-02-14 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
GoldenSubmarine
,
Lemon Film
,
Publicis
,
Saatchi & Saatchi
,
Walk PR
,
Zenith
marki:
E.Wedel
,
Ptaasie Mleczko
Nowa kampania marki Ptasie Mleczko
×
Startuje kampania Oreo z okazji Dnia Ojca
Marka Oreo od lat zachęca rodziny i bliskich do wspólnego spędzania czasu i zabawy, a w okresie Dnia Ojca rusza z poświęconą temu świętu kampanią marketingową. W tym roku, marka przygotowała ...
2022-06-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Advalue
,
Big Picture
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Oreo
Startuje kampania Oreo z okazji Dnia Ojca
×
Marka San odświeża portfolio
Marka San (Mondelez Polska) wystartowała z nową komunikacją. Jej celem jest wzmocnienie świadomości brandu oraz palety produktów obejmującej ciastka Łakotki, Holenderskie, Złotokłose, Petitki oraz wafle Łakotki. Marka zmieniła szatę graficzną opakowań ...
2022-04-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
San
Marka San odświeża portfolio
×
Limitowana edycja ciastek Oreo Batman
Nowe ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z największym producentem filmowym na świecie Warner Bros oraz premiery nowego filmu "The Batman". Konsumenci będą mogli kupić ciastka w nowym wydaniu ...
2022-02-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo Batman
×
Prince Polo z nową kampanią reklamową
W nowej kampanii marka Prince Polo pokazuje, że prostota może być źródłem piękna i wyrazem dobrego smaku. To pozwala skupić się na najważniejszych rzeczach w naszym życiu - podaje Marketing przy ...
2021-08-16 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Prince Polo
Agnieszka Radwańska w kolejnej kampanii Wasa
"Wypełnij dzień smakiem" to hasło kampanii marki Wasa w której udział bierze Agnieszka Radwańska. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania ruszyła 1 lutego br. - Nasza ...
2021-02-02 Food & drinks
firmy:
Barilla
,
Big Picture
,
F11
,
Fortis
,
OMD Media Direction
,
Publicis
marki:
Wasa
Crunchips stawia na gaming
Marka Crunchips (Lorenz-Bahlsen Snack World) została sponsorem tytularnym licencjonowanego turnieju gry Valorant. VALORANT CRUNCHIPS CUP to największy do tej pory turniej Valoranta w Polsce. Valorant to nowa i szybko zyskująca ...
2020-07-15 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Liquid Thread
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
E.Wedel rozwija platformę gamingową
Na mocy rozstrzygniętego przetargu, E.Wedel rozszerza współpracę z agencją mediową Zenith w zakresie gaming marketingu. Kontrakt realizowany będzie w kooperacji z wewnętrzną komórką Publicis Groupe o nazwie Game Lab, specjalizującą się ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Publicis
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Ruszyła loteria wafli Familijnych
1 czerwca ruszyła wielka loteria marki Familijne pod hasłem "Chrupnij Kasę!". W codziennej puli do wygrania jest 50 nagród po 50 zł. Nagrodą główną w wielkim finale jest 50.000 zł. Promocja ...
2019-06-03 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Publicis
,
Pure Play
marki:
Familijne
Ruszyła loteria wafli Familijnych
×
poprzedni
następny
Wafle Familijne Gofrowe w kampanii
Marka Familijne (Colian), lider rynku wafli rodzinnych w Polsce*, wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem "Mus je schrupać". Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i ...
2019-01-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Publicis
,
Pure Play
marki:
Familijne
Wafle Familijne Gofrowe w kampanii
×
Marka Familijne rusza z kampanią wafli Gofrowych
Marka Familijne (Colian) startuje z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem "Mus je schrupać" zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej. W ramach kampanii emisję spotów reklamowych zaplanowano ...
2018-06-18 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Dynamo Film
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Publicis
marki:
Familijne
Startuje kampania Galaretki Przezroczystej Winiary
3 lipca wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy produkt w portfolio deserów Winiary - Galaretkę Przezroczystą. W ramach aktywności w mediach, w głównych stacjach telewizyjnych, w stacjach niszowych, a także na platformie ...
2017-07-06 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
BITEME!concept
,
MEC
,
Publicis
marki:
Winiary
Lody Nestle Scholler we wspólnej kampanii
Ruszyła multibrandowa kampania reklamowa lodów Nestle Scholler. W akcji, pod hasłem „Więcej niż lody”, promowane są wszystkie produkty marki: Kaktus, Banani, Nesquik, Cortina, Manhattan, Lion i Kit Kat. Spoty pokazują ...
2015-05-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nestle Scholler
Marka Kaktus w segmencie kisieli
Producent marki Kaktus przeniósł ją w świat kisieli. Od zeszłego roku na półce można znaleźć kisiel instant Kaktus w trzech wariantach. Jego niespotykane dotychczas smaki oraz bardzo kolorowe opakowania wyróżniają produkt ...
2015-01-20 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Kaktus
Marka Kaktus w segmencie kisieli
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [24]
działy
› innowacje i nowości [6]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [9]
› Nestle [5]
› Colian [3]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [3]
› Lotte Wedel [2]
› Barilla [1]
› Mondelez [1]
kategorie rynkowe
› mleko [3]
› inne produkty [3]
firmy marketingowe
› Big Picture [9]
› Spark Foundry [6]
› MEC [5]
› Mindshare [4]
› Initiative [3]
› Kolterman Media Communications [2]
› Liquid Thread [2]
› Pure Play [2]
› Saatchi & Saatchi [2]
› Zenith [2]
› Advalue [1]
› AdValue [1]
› BITEME!concept [1]
› Carla Zuri [1]
› Dynamo Film [1]
› F11 [1]
› Fortis [1]
› GoldenSubmarine [1]
› IQ Marketing [1]
› Lemon Film [1]
› MediaCom [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› OMD Media Direction [1]
› Orka [1]
› Papaya Films [1]
› Performics [1]
› Pro Production [1]
› Walk PR [1]
› Y&R [1]
marki
› Oreo [5]
› Familijne [3]
› E.Wedel [2]
› Krakuski [2]
› 7Days [1]
› Cortina [1]
› Crunchips [1]
› Delicje Szampańskie [1]
› Kaktus [1]
› Milka [1]
› Nestle [1]
› Nestle Scholler [1]
› Prince Polo [1]
› Ptaasie Mleczko [1]
› San [1]
› Wasa [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA