KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Ogilvy & Mather
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 31
Coca-Cola rozpoczyna globalną kampanię nawiązującą do igrzysk
Koncern Coca-Cola, sponsor nadchodzących igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro, rozpoczął kampanię nawiązującą do olimpiady. Działania obejmują 50 krajów na całym świecie - podaje portal Wirtualne Media. W kampanii wykorzystano ...
2016-07-14 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Ogilvy & Mather
marki:
Coca-Cola
Marka Dziki Sad rozpoczyna kampanię telewizyjną
Rusza kampania reklamująca nowość z portfolio Grupy Żywiec. W ramach kampanii w telewizji będzie emitowana seria filmów o nieprzeciętnej rodzinie, ich sadzie oraz małej, szalonej manufakturze. To lekka historia o tym ...
2016-07-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Marka Dziki Sad rozpoczyna kampanię telewizyjną
×
Marka Familijne promuje loterię konsumencką
1 lipca marka Familijne (Colian) rozpoczęła loterię konsumencką "Weekendowe nagradzanie", w której do wygrania będą 234 nagrody. Akcja jest promowana m.in. w telewizji i radiu. Na miłośników wafli i ciastek ...
2016-07-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Mediabrands Studios
,
Ogilvy & Mather
,
Soho Square
,
Universal McCann
marki:
Familijne
Marka Familijne promuje loterię konsumencką
×
Żywiec promuje Męskie Granie 2016
Grupa Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, rusza z kampanią siódmej edycji wydarzenia. Od 24 czerwca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty promujące koncerty. W dwóch ...
2016-06-24 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
Syzygy
marki:
Żywiec
Żywiec promuje Męskie Granie 2016
×
Internetowy konkurs marki Żywiec
Ruszyła internetowa akcja marki Żywiec "Ż do kwadratu". Jej główne punkty to interaktywny film oraz konkurs. Na stronie www.zdokwadratu.pl dostępny jest film złożony z różnych scenek z życia. Klikając w ...
2016-04-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Ruszyła nowa kampania marki Żywiec
24 grudnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Kampania pod tytułem "Chce się Ż" opowiada o polskim apetycie na życie, ciągłym nienasyceniu i chęci próbowania wciąż czegoś ...
2015-12-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec otwiera sezon na Saison
Tej jesieni do rodziny piw żywieckich dołączył kolejny gatunek - Saison. Pod hasłem "Otwieramy sezon na Saison" rozpoczęła się szeroka kampania marketingowa wspierająca wprowadzenie nowego gatunku. Żywiec Saison to piwo ...
2015-11-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Grupa Żywiec wprowadza nowy gatunek piwa
Po ubiegłorocznym debiucie piw Bock, Marcowe, Porter, Białe i APA, tej jesieni do rodziny Żywca dołącza nowy gatunek - Saison. Żywiec Saison to piwo warzone w stylu belgijski Ale, z ...
2015-10-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Grupa Żywiec wprowadza nowy gatunek piwa
×
Saturn i Frisco.pl ponownie ze wspólną kampanią
Sieci sklepów Saturn i Frisco.pl rozpoczęły nową odsłonę akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”. Wszyscy klienci, którzy dokonają zakupu lodówki w dowolnym sklepie stacjonarnym Saturn lub na Saturn.pl pomiędzy 9, a 16 ...
2014-10-13 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
,
Saturn
,
Golden Submarine
,
Ogilvy & Mather
,
Universal McCann
Zakrętka zapobiegająca odwodnieniu
Paryska agencja Ogilvy & Mather opracowała innowacyjną metodę przypominania konsumentom o piciu rekomendowanych ośmiu szklanek wody dziennie. Zaprojektowała dla francuskiej marki butelkowanej wody Vittel specjalną zakrętkę na butelki, z której co ...
2014-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Ogilvy & Mather
marki:
Vittel
Zakrętka zapobiegająca odwodnieniu
×
poprzedni
następny
Drugie życie butelek Coca-Coli
Koncern Coca-Cola, wraz ze studiem reklamowym Ogilvy & Mather China stworzył kampanię, której celem jest wtórne wykorzystanie butelek. Pomysł na kampanię "2nd lives" jest bardzo prosty. Coca-Cola wyprodukowała 16 nakrętek ...
2014-06-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Ogilvy & Mather
marki:
Coca-Cola
Drugie życie butelek Coca-Coli
×
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [31]
działy
› innowacje i nowości [4]
› handel [4]
› zagranica [3]
› inwestycje [1]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [12]
› Grupa Żywiec [7]
› Kompania Piwowarska [3]
› Coca-Cola [2]
› Tesco [2]
› Colian [1]
› Frisco.pl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Nestle [1]
› Saturn [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [14]
› alkohol [10]
› napoje bezalkoholowe [3]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [9]
› Big Picture [8]
› Gong [7]
› Roots [7]
› Starcom [7]
› Just [6]
› IQ Marketing [3]
› Opus Film [3]
› Zenith [3]
› Carla Zuri [2]
› Event Factory [2]
› Liquid Thread [2]
› Lubię To [2]
› MediaCom [2]
› Universal McCann [2]
› Advalue [1]
› AdValue [1]
› Carat [1]
› Cukier [1]
› Garden of Words [1]
› Golden Submarine [1]
› Lunapark [1]
› Mediabrands Studios [1]
› Mindshare [1]
› OTO Film [1]
› Riodepost [1]
› Scholz & Friends [1]
› Soho Square [1]
› Spark Foundry [1]
› Syzygy [1]
› Truskavka [1]
› Walk PR [1]
› Wieden+Kennedy [1]
marki
› Milka [11]
› Żywiec [6]
› Książęce [3]
› Coca-Cola [2]
› Dziki Sad [1]
› E.Wedel [1]
› Familijne [1]
› Halls [1]
› Vittel [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA