KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Michael Bridge Communication
owoce i warzywa
Krajowa Unia Producentów Soków
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 3
Startuje VI edycja programu promującego warzywa i owoce
W marcu rozpoczęła się VI odsłona kampanii edukacyjnej "5 porcji warzyw, owoców lub soku" - programu realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Celem akcji jest promowanie i budowanie prawidłowych postaw ...
2017-03-06 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
,
Rebel Media
Startuje VI edycja programu promującego warzywa i owoce
×
AIJN rozpoczyna europejską kampanię promującą soki
Kampania "Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness" to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
Rusza nowa edycja programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Warzywo, owoc i sok już po raz piąty staną się głównymi bohaterami edukacyjnej akcji pt. "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Program realizowany jest przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, które ...
2016-02-23 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
,
Rebel Media
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [3]
działy
› badania [1]
› zagranica [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
firmy marketingowe
› Rebel Media [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA