KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Hope
Global Shopper Marketing
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Najnowsza kampania Desperadosa z udziałem Reto
Bohaterem tegorocznej kampanii marki piwa Desperados jest raper Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Startuje kampania Desperadosa z udziałem Tymka
Desperados wystartował z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii marki loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje jeden z ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
Marka Żywiec zaprezentowała swoją najnowszą innowację - piwo Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu. - Marka Żywiec od lat ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
×
Żywiec Jasne Lekkie
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, marka Żywiec wprowadziła na rynek nowego lagera - Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Segment piw premium w Polsce ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie
×
poprzedni
następny
Dudek i Boruc na Planecie Warka
Sport łączy Polaków jak nic innego, zwłaszcza podczas wydarzeń najwyższej rangi. Już wkrótce przekonamy się o tym po raz kolejny - Polacy rozpoczynają eliminacje do Mistrzostw Świata w piłce nożnej i ...
2021-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Warka
Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie Warki
Tego lata Warka Radler wprowadza pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają ...
2019-04-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Eat me
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
LVOV
,
Opus B
,
Say Hi
,
Twin
marki:
Warka
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [9]
działy
› innowacje i nowości [2]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [9]
› Biedronka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [9]
› napoje bezalkoholowe [2]
firmy marketingowe
› Starcom [8]
› 2012 [6]
› Twin [4]
› G3 [3]
› Artegence [2]
› Dentsu Aegis [2]
› Feeders [2]
› Opus Film [2]
› Cream [1]
› Eat me [1]
› LVOV [1]
› Opus B [1]
› Riodepost [1]
› Say Hi [1]
› Studio Głośno [1]
› Televisor [1]
› Watchout [1]
marki
› Warka [5]
› Desperados [2]
› Żywiec [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA