KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Shootme
kiedykolwiek
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Marka Kaktus zaprasza do strefy House of Kaktus
Od czerwca rusza nowa kampania lodów Kaktus, w ramach której marka stworzyła przestrzeń o nazwie House of Kaktus. Kampania wystartowała 1 czerwca, a pierwsza z czterech lokalizacji House of Kaktus zostanie ...
2024-06-04 Food & drinks
firmy:
Froneri
,
Big Picture
,
Kropka Bordo
,
Live
,
Polot
,
Shootme
,
Universal McCann
marki:
Kaktus
Marka Kaktus zaprasza do strefy House of Kaktus
×
Premiera OSH33 Rave Potion
Po debiucie projektu OSH33 - współpracy marki OSHEE z Matą, przyszedł czas na kolejną odsłonę projektu. Już wkrótce na półkach sklepowych w całej Polsce pojawi się linia napojów OSH33 - Rave ...
2024-03-14 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
MediaHub
,
Shootme
marki:
Oshee
Premiera OSH33 Rave Potion
×
Rusza kampania reklamowa OSHEE i Maty
Ruszyła kampania reklamowa OSH33 Love Potion – linii napojów będących efektem współpracy OSHEE i Maty. Spot reklamowy to wejście w świat gier komputerowych, cyfrowych awatarów i nawiązanie do estetyki teledysków artysty ...
2023-08-30 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
MediaHub
,
Shootme
marki:
Oshee
Lewiatan promuje się przez "Najświeższe lokalności"
22 września ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sklepów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Przygotowano ją w ramach nowej platformy komunikacji. Kampania będzie wspierana działaniami digital w mediach społecznościowych. Przygotowanym materiałom i spotom ...
2022-09-28 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
,
Ambasada BC
,
CzteryCzwarte
,
Mindshare
,
Shootme
„Bezcenne Babcie” – projekt Mastercard
Mastercard realizuje pilotażową odsłonę kampanii "Bezcenne Babcie", w której nowe technologie pomagają łączyć pokolenia w czasie pandemii. Akcja stała się okazją do wdrożenia rozwiązania dla segmentu e-commerce, które w przyszłości może ...
2021-01-19 Soft drinks
firmy:
McCann
,
Shootme
Kolejni artyści w projekcie marki Ballantine's
W nowej odsłonie kampanii "Tak To Robię" marka Ballantine's zachęca do podążania własną drogą i kultywowania indywidualności. W działaniach marki biorą udział rapowy duet PRO8L3M oraz Brodka. Efektem ich wspólnych działań ...
2021-01-14 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
Shootme
,
Skills
,
VMLY&R
marki:
Ballantine's
„Przejdźmy na Ty od Zera”
Rusza kampania z udziałem Krzysztofa Hołowczyca promująca bezalkoholowe Tyskie 0,0%. Kampania kierowana jest do kierowców, a spot nakręcony został w warsztacie samochodowym. Działania realizowane są pod hasłem "Przejdźmy na TY od ...
2020-05-20 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Bardzo
,
BNA
,
Gong
,
Huta 19
,
OTO
,
Shootme
,
Televisor
marki:
Tyskie
„Przejdźmy na Ty od Zera”
×
Wojciech Mann w projekcie marki Tyskie
Marka Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna. Marka, we współpracy z Wojciechem Mannem, zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy ...
2020-04-24 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Gong
,
Shootme
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Tyskie
Tyskie 0,0% już w sklepach
Od marca w dystrybucji pojawiła się bezalkoholowa wersja marki piwa Tyskie - Tyskie 0,0%. Nowość wpisuje się w mocny i stale rosnący trend na rynku piwnym. Tyskie 0,0% dostępne jest ...
2020-03-03 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Bardzo
,
BNA
,
Gong
,
OTO
,
Shootme
,
Tailor Made PR
,
Televisor
marki:
Tyskie
Tyskie 0,0% już w sklepach
×
Kampania wizerunkowa Tchibo Black ’N White
Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Tchibo Black 'N White w social mediach oraz na VOD. Nowa komunikacja ma trafić do osób młodych, ludzi otwartych na świat, ale też konfrontujących się codziennie ...
2018-08-23 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
Pley
,
Shootme
marki:
Tchibo
Kampania wizerunkowa Tchibo Black ’N White
×
Piwo, które pomaga w walce z nowotworem
Ruszyła nowa kampania fundacji Rak'n'Roll po hasłem "Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów". W ten sposób fundacja zwraca uwagę, że do działania potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje 1% ...
2018-02-05 Soft drinks
firmy:
Inne Beczki
,
Cohn&Wolfe
,
Grey
,
MediaCom
,
Shootme
Piwo, które pomaga w walce z nowotworem
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
działy
› innowacje i nowości [2]
› handel [2]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [3]
› Oshee [2]
› Froneri [1]
› Inne Beczki [1]
› Lewiatan [1]
› Pernod Ricard [1]
› Tchibo [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [5]
› napoje bezalkoholowe [3]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Gong [3]
› Bardzo [2]
› BNA [2]
› MediaHub [2]
› OTO [2]
› Tailor Made PR [2]
› Televisor [2]
› Ambasada BC [1]
› Big Picture [1]
› Cohn&Wolfe [1]
› CzteryCzwarte [1]
› Grey [1]
› Huta 19 [1]
› Kropka Bordo [1]
› Live [1]
› McCann [1]
› MediaCom [1]
› Mindshare [1]
› Pley [1]
› Polot [1]
› Skills [1]
› Universal McCann [1]
› VMLY&R [1]
› Zenith [1]
marki
› Tyskie [3]
› Oshee [2]
› Ballantine's [1]
› Kaktus [1]
› Tchibo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA