KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
alkohol
handel
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Biedronka z szeroką ofertą na grilla
Majówka to zwykle czas pikników, wypoczynku na świeżym powietrzu i grillowania. Biedronka chce zadbać o odpowiednią oprawę święta. Oferta grillowa "Czas na Grill" dostępna będzie od czwartku 28.04, natomiast wyłącznie w ...
2022-04-27 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Intermarche będzie promować polskie produkty we Francji
Sieć sklepów Intermarche będzie promować polskie produkty w 97 supermarketach w północnej Francji. Tydzień Polski trwać będzie od 2 do 7 grudnia. W ofercie supermarketów znajdzie się łącznie 26 produktów ...
2014-11-24 Soft drinks
firmy:
Intermarche
marki:
Żywiec
,
Bakalland
,
Lech
,
Sobieski
Intermarche będzie promować polskie produkty we Francji
×
Rośnie liczba produktów tradycyjnych w Polsce
Ponad 1030 wyrobów znajduje się obecnie na liście tradycyjnych produktów w Polsce. Są wśród nich m.in. produkty mleczne i mięsne, warzywa i owoce, wyroby piekarnicze, a także miody, napoje i dania ...
2013-01-31 Soft drinks
Marki kojarzące się Polakom z Euro 2012
Markami, z którymi najbardziej Polakom kojarzy się reprezentacja Polski są Biedronka oraz Nike. Natomiast najczęściej wymieniane marki, z którymi Polacy kojarzą Euro 2012 to: Adidas, Nike, Coca-cola, Warka, PKN Orlen, Orange ...
2012-02-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
McDonald's
,
PepsiCo
Intermarche wprowadza markę własną dla "imprezowiczów"
Sieć supermarketów Intermarche wspiera wprowadzenie nowej marki własnej Partyzone działaniami na portalu społecznościowym Facebook. Marka Partyzone obejmuje produkty tzw. "imprezowe". Działania społecznościowe są rozpoczynane z wyprzedzeniem, tak aby budować rozpoznawalność ...
2011-10-13 Soft drinks
Finał 5. Edycji konkursu Superbrands
W niedzielę 27 marca podczas gali w warszawskim hotelu Sheraton w ręce przedstawicieli najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce po raz piąty trafiły statuetki Superbrands i po raz trzeci - ...
2011-03-29 Soft drinks
Podróż z Chatą Polską
9 marca rusza wiosenna Loteria Chaty Polskiej - STARTUJ W EUROPEJSKĄ PODRÓŻ. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić w dowolnej Chacie zakupy za 20 PLN i wysłać SMSa zgłoszeniowego. Na klientów ...
2009-03-11 Soft drinks
Żytnia na półkach sklepów w Wielkiej Brytanii
Wódka Żytnia - jedna z najbardziej znanych polskich wódek będzie sprzedawana na półkach sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Brytyjska sieć w porozumieniu z Polmosem Józefów i Bielsko-Biała, wyeksportują na początek ponad ...
2007-02-09 Food & drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [12]
działy
› badania [5]
› zagranica [4]
› innowacje i nowości [2]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Intermarche [1]
› Lidl [1]
› McDonald's [1]
› PepsiCo [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [10]
› słodycze i przekąski [9]
› mięso i ryby [8]
› owoce i warzywa [7]
› mleko [6]
› kawa i herbata [5]
marki
› Bakalland [1]
› Lech [1]
› Sobieski [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA