KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
owoce i warzywa
handel
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 34
Żabka rozwija ofertę dań gotowych i przekąsek
Żabka rozwija ofertę „Głodny?”, w ramach której klienci mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek marek własnych sieci w wyjątkowej cenie. W jej najnowszej, styczniowej odsłonie po raz pierwszy dostępne ...
2024-01-11 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka rozwija ofertę dań gotowych i przekąsek
×
poprzedni
następny
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Delikatesy Centrum zwiększają sprzedaż po remodelingu
Obroty sklepów działających w sieci Delikatesy Centrum po remodelingu sukcesywnie rosną, w przypadku niektórych placówek nawet o 40%. Delikatesy Centrum wprowadziły także dwie nowe marki własne w kategoriach do tej pory ...
2022-07-26 Soft drinks
firmy:
Delikatesy Centrum
,
Eurocash
Delikatesy Centrum zwiększają sprzedaż po remodelingu
×
poprzedni
następny
Wycofanie partii pasty migdałowej
Główny Inspektorat Sanitarny wydał ostrzeżenie dla konsumentów dotyczące pasty migdałowej Planta, w której stwierdzono obecność ciał obcych - ostrych, sprężystych kawałków tworzywa sztucznego o wielkości około 0,5 - 1 cm. W ...
2022-03-31 Food & drinks
firmy:
Rossmann
marki:
Planta
Wycofanie partii dania liofilizowanego Trekking
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany o prowadzonym przez firmę Decathlon wycofaniu partii dania liofilizowanego z powodu wykrycia tlenku etylenu. Szczegóły dotyczące produktu: Nazwa produktu: Danie liofilizowane trekking ryż z kurczakiem ...
2021-10-22 Food & drinks
firmy:
Decathlon
marki:
Trekking
Carrefour nadaje paszporty produktom spożywczym
Technologia stojąca za globalną rewolucją systemów informatycznych umożliwi zwiększenie zaufania i przejrzystości łańcucha produkcji artykułów spożywczych. Już w październiku tego roku w sklepach Carrefour pojawią się polskie ziemniaki marki własnej objęte ...
2021-10-14 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour nadaje paszporty produktom spożywczym
×
Lidl oferuje przetwory z krzywych buraków
Sprawa krzywych buraków Pana Mieczysława Miszczaka obiegła w styczniu całą Polskę. Lidl chcąc wesprzeć polskiego producenta żywności, kupił wówczas część niedoskonałych warzyw, jednocześnie ratując je przed wyrzuceniem. Teraz sieć wraz z ...
2021-06-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
marki:
Krakus
,
Kotlin
Rusza akcja #RoślinnieWspieramy
Ruszył projekt #RoślinnieWspieramy, którego inicjatorami są twórcy kampanii RoślinnieJemy. Akcja ma na celu wsparcie lokalnej gastronomii, zajmującej się kuchnią wegańską, w czasie pandemii. W ramach projektu na profilach społecznościowych RoślinnieJemy ...
2021-02-16 Soft drinks
Wycofanie 3 partii produktu marki Vitasia
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez system wczesnego ostrzegania o niebezpiecznej żywności i paszach (RASFF), że w sezamie łuskanym wyprodukowanym przez firmę WEIAND GmbH stwierdzono obecność tlenku etylenu. Produkt został dostarczony ...
2020-12-28 Food & drinks
firmy:
Lidl
marki:
Vitasia
Wycofanie 3 partii produktu marki Vitasia
×
Neutralne dla klimatu produkty Next Level Meat w Lidlu
Wybierając produkty "Next Level Meat", możemy urozmaicić naszą dietę o dania ze składników roślinnych oraz zmniejszyć nasz ślad węglowy. Produkty te są neutralne dla klimatu oraz generują aż o 91% ...
2020-11-19 Food & drinks
firmy:
Lidl
Neutralne dla klimatu produkty Next Level Meat w Lidlu
×
Netto startuje z kampanią przeciwko marnowaniu żywności
"Stać cię na wyrzucanie? Można rozsądniej!" - to hasło kampanii społecznej, realizowanej przez sieć handlową Netto we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności. Celem akcji jest budowanie świadomości na temat konsekwencji ...
2020-10-16 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto startuje z kampanią przeciwko marnowaniu żywności
×
Ponad 200 produktów BIO w ofercie Lidla
Żywność ekologiczna jest uprawiana i hodowana bez użycia nawozów sztucznych, pestycydów, chemicznych środków ochrony roślin, antybiotyków i stymulatorów wzrostu. W BIO produktach nie ma konserwantów, polepszaczy smaku czy sztucznych barwników ...
2020-09-28 Soft drinks
firmy:
Lidl
Carrefour uruchamia projekt promujący lokalne produkty
Carrefour Polska stawia na rozwój oferty lokalnych produktów. Sieć rozpoczyna projekt "Prosto z pola do 50 km", którego założeniem jest skracanie łańcucha dostaw i rozwój bezpośredniej współpracy z lokalnymi rolnikami. Dzięki ...
2020-07-09 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour uruchamia projekt promujący lokalne produkty
×
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Lidl wycofuje wiórki kokosowe
Lidl Polska wycofuje z rynku produkt "Belbake Wiórki kokosowe, 200 g" z datą minimalnej trwałości 22.11.2019 i numerem partii 34452. Wskazana partia produktu zawiera niezadeklarowaną substancję konserwującą - dwutlenek siarki ...
2019-02-19 Soft drinks
firmy:
Lidl
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
Z myślą o miłośnikach włoskich smaków, sieć sklepów Biedronka wprowadza nową linię specjałów z Italii - GustoBello. Oferta "W 100% autentycznie włoskie" obowiązuje od 7 do 20 lutego lub do wyczerpania ...
2019-02-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
marki:
GustoBello
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
×
poprzedni
następny
Świąteczna akcja marki Kamis
2 listopada w salonach Kolportera rozpoczęła się promocja konsumencka marki Kamis pod nazwą "Poczuj, że są święta". Do 15 stycznia 2018 roku w 350 punktach sieci Kolportera można odbierać kolorowe ...
2017-11-08 Soft drinks
firmy:
Kolporter
,
McCormick
marki:
Kamis
Świąteczna akcja marki Kamis
×
Fanex odświeżył stronę www oraz sklep online
Producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził zapowiadane zmiany i gruntownie odświeżył stronę internetową oraz sklep online. Nowa odsłona strony www.fanex.pl to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim uproszenie ...
2017-11-06 Food & drinks
firmy:
Fanex
,
Studio DN
marki:
Fanex
Marka Humana wchodzi do sklepów Rossmann
Agencja Kamikaze przygotowała kampanię wspierającą wprowadzenie dań w słoiczkach 100% organic do sklepów sieci Rossmann. Akcja potrwa do 25 października. Na potrzeby akcji przygotowano landing page konkursu pt. "Słoiczki Humana ...
2017-09-11 Soft drinks
firmy:
Humana
,
Rossmann
,
Kamikaze
marki:
Humana
Marka Humana wchodzi do sklepów Rossmann
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [34]
działy
› badania [7]
› innowacje i nowości [6]
› zagranica [5]
› inwestycje [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [7]
› Carrefour [4]
› Biedronka [3]
› Rossmann [2]
› Decathlon [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Eurocash [1]
› Fanex [1]
› Grupa Maspex [1]
› Humana [1]
› Intermarche [1]
› Kolporter [1]
› McCormick [1]
› Netto [1]
› Podravka [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [12]
› mleko [11]
› napoje bezalkoholowe [9]
› słodycze i przekąski [8]
› alkohol [7]
› kawa i herbata [5]
firmy marketingowe
› Kamikaze [1]
› Studio DN [1]
marki
› Bakalland [1]
› Fanex [1]
› GustoBello [1]
› Humana [1]
› Kamis [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Lech [1]
› Planta [1]
› Podravka [1]
› Sobieski [1]
› Trekking [1]
› Vegeta [1]
› Vitasia [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA