KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
słodycze i przekąski
Mindshare
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Lubella - Najlepsze ze zboża
Pod takim hasłem rozpoczęła się nowa kampania marki Lubella (Grupa Maspex). Najnowszy spot pokazuje, w jakich sytuacjach produkty zbożowe marki towarzyszą konsumentom - podczas wakacji, wypoczynku, w czasie zabawy czy po ...
2018-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
GPD
,
Mindshare
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje nową linię płatków śniadaniowych
Rozpoczęła się kampania reklamowa płatków zbożowych - nowej pozycji w portfolio marki Lubella. Animowany spot przedstawia cztery warianty smakowe produktu. - Lubella wierzy, że z każdego ziarna może wyrosnąć coś ...
2016-10-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Lubella
Lubella promuje nową linię płatków śniadaniowych
×
Mlekołaki odkrywają „Sekretne życie Zwierzaków domowych”
Już tej jesieni zwierzaki domowe ujawnią przed widzami swoje tajemnice - a wszystko za sprawą nowego filmu animowanego "Sekretne życie Zwierzaków domowych". Mlekołaki od Lubelli przygotowały wyjątkową promocję i kampanię promującą ...
2016-09-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Hand Made
,
Mindshare
marki:
Mlekołaki
,
Lubella
Mlekołaki odkrywają „Sekretne życie Zwierzaków domowych”
×
Kupiec wykorzystuje popkulturowe inspiracje
"Zdrowa inspiracja na co dzień" - to hasło kampanii reklamowej wafli ryżowych firmy Kupiec. Jej celem jest zwiększenie świadomości produktu i zainspirowanie odbiorców do tworzenia z wafli posiłków na każdą okazję ...
2016-04-20 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
dotPR
,
Mindshare
,
Peppermint
marki:
Kupiec
Kupiec wykorzystuje popkulturowe inspiracje
×
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
Lubella rozpoczęła kampanię promującą produkty śniadaniowe Mlekołaki. Działania prowadzone są pod hasłem "100% dziecięcej natury", a spot telewizyjny koncentruje się na podkreśleniu zalet produktu - minerałów pochodzących z natury. Uzupełnieniem ...
2016-04-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Mlekołaki
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
×
Tymbark Fruktajl alternatywą dla słodkich przekąsek
2 marca rozpoczęła się kampania Tymbarku Fruktajl. Prezentuje produkt jako alternatywę dla batonów, jogurtów, chipsów i innych przekąsek podjadanych w ciągu dnia. - Przekąski to małe pokusy, którym ulegamy każdego ...
2015-03-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mindshare
,
Y&R
marki:
Tymbark
Tymbark Fruktajl alternatywą dla słodkich przekąsek
×
poprzedni
następny
Franciszek Gellwe w kampanii telewizyjnej marki Gellwe
9 marca rozpocznie się telewizyjna kampania wizerunkowa marki Gellwe (FoodCare). Jej motywem przewodnim jest kawiarenka Franciszka Gellwe. Kampania potrwa do 8 kwietnia. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Gellwe jako eksperta ...
2012-03-09 Food & drinks
firmy:
FoodCare
,
Mindshare
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [5]
› Lubella [4]
› FoodCare [1]
› Kupiec [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [7]
› BrainBox [2]
› dotPR [1]
› GPD [1]
› Hand Made [1]
› Peppermint [1]
› Scholz & Friends [1]
› Starcom [1]
› Y&R [1]
marki
› Lubella [3]
› Mlekołaki [2]
› Kupiec [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA