KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
badania
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 141
Przyprawy i napoje najczęściej wykorzystane w product placement
Łączna wartość lokowania produktu w ubiegłym roku wyniosła 852,9 mln PLN - wynika z badania zrealizowanego przez Pentagon Research. Uwzględniono w nim programy informacyjne, rozrywkowe, telewizje śniadaniowe oraz seriale wyemitowane w ...
2014-04-09 Soft drinks
marki:
Solidarność
,
Makro
,
Sokołów
,
Prymat
,
Kamis
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Startuje intensywna promocja sosów Łowicz
Od 10 lutego Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą kategorię sosów. Sosy Łowicz będą komunikowane w telewizji, prasie i Internecie jako te, które wybierane są przez Polaków najczęściej, a ...
2014-02-11 Food & drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Brand Place
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Startuje intensywna promocja sosów Łowicz
×
poprzedni
następny
Ranking polskich marek Rzeczpospolitej
Do prawie 60 mld PLN wzrosła w tym roku łączna wartość 330 najcenniejszych polskich marek. Z rankingu Rzeczpospolitej wynika, że Orlen, PKO BP i Biedronka to trzy najdroższe polskie marki. Ich ...
2013-12-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Maspex
,
Kompania Piwowarska
,
Lotte Wedel
,
Lubella
,
Tymbark
marki:
Tymbark
,
E.Wedel
,
Kubuś
,
Tyskie
,
Lubella
,
Tiger
Smakowita Pajda od ZT Kruszwica
Marka Smakowita to najważniejszy brand w kategorii margaryn i miksów Zakładów Tłuszczowych Kruszwica. Zajmuje ona drugie miejsce na rynku (10,1% udziałów ilościowych JJ 2013 AC Nielsen). Smalczyk Roślinny Smakowita Pajda ...
2013-10-18 Food & drinks
firmy:
ZT Kruszwica
marki:
Smakowita
Smakowita Pajda od ZT Kruszwica
×
poprzedni
następny
Niewielu Polaków je regularnie kaszę
Jak wskazują wynik badania, przeprowadzonego na potrzeby kampanii "Lubię kaszę - kasza na stół, na zdrowie, na co dzień", tylko 9% Polaków w wieku powyżej 15 lat, je kaszę kilka razy ...
2013-09-03 Food & drinks
Prawie wszyscy Polacy jedzą kanapki
Z badań zrealizowanych przez Instytut MillwardBrown na zlecenie sieci Lidl wynika, że 95% Polaków ma zwyczaj jedzenia kanapek przynajmniej raz dziennie. Ulubionym pieczywem konsumentów pozostaje chleb, ale co ciekawe, cena ...
2013-08-27 Food & drinks
firmy:
Lidl
Nestle promuje "5 posiłków dziennie"
Firma Nestle rozpoczyna kolejną edycję kampanii społecznej zachęcającej do spożywania 5 posiłków dziennie. Decyzja o realizacji nowej edycji kampanii wynika z faktu, że aż 78% Polaków deklaruje, że je każdego dnia ...
2013-08-27 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Ogilvy & Mather
,
Publicis
marki:
Nestle
Wyniki badania European Trusted Brands
Przegląd Reader's Digest ogłosił wyniki badania European Trusted Brands 2013. Marka Żywiec Zdrój została nagrodzona Złotym Godłem Trusted Brand 2013 w kategorii Woda. O zwycięstwie decydowała liczba oddanych na markę głosów ...
2013-05-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Olej Kujawski
,
Kropla Beskidu
,
Nałęczowianka
,
Dr.Oetker
,
Muszynianka
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki badania European Trusted Brands
×
Ogólnopolska kampania promocyjna kaszy
"Lubię kaszę - kasza na stół, na zdrowie, na co dzień" - to nazwa ogólnopolskiej kampanii informacyjnej organizowanej przez Federacje Branżowych Związków Producentów Rolnych, która ma zachęcić Polaków do docenienia walorów ...
2013-03-14 Food & drinks
Reklama zupy Knorr mogła wprowadzać w błąd
Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy na posiedzeniu 26 lutego, po rozpatrzeniu skargi złożonej przez Nestle Polska, przeciwko Unilever Polska, dotyczącej reklamy telewizyjnej zupy Knorr uznał, że w reklamie powinny być wprowadzone ...
2013-03-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unilever
marki:
Winiary
,
Knorr
Do Gorącego Kubka należy 83% rynku
- Podobnie jak miniony, rok 2013 nie będzie najłatwiejszym czasem dla branży FMCG. Wpływa na to wciąż obecna w mediach i świadomości konsumentów atmosfera kryzysu. Robią oni zakupy, wkładając do koszyka ...
2013-03-01 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Rynek napojów wciąż jest otwarty na nowości
- Rynek soków, nektarów i napojów to jedna z największych kategorii spożywczych w Polsce. Jest to rynek dojrzały i raczej nie można spodziewać się już spektakularnych jego wzrostów, jak to miało ...
2013-02-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Tymbark
,
Kubuś
,
Lubella
Superbrands 2013 Created in Poland dla marki WINIARY
Marka Winiary została uhonorowana wyróżnieniem Superbrands 2013 Created in Poland, które w tym roku zostało przyznane po raz pierwszy markom powstałym Polsce. Marka została nagrodzona w kategorii artykuły spożywcze. Wyróżnienie ...
2013-02-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Anna Przybylska ponownie w kampanii płatków Nestle
Nestle wychodzi naprzeciw potrzebom mam, które pragną zaoferować swoim dzieciom więcej propozycji pożywnego śniadania. Badanie opinii wyrażanych przez mamy w czasie dyskusji w Internecie pokazało, że wiele z nich porusza ...
2013-02-04 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
McCann
,
MEC
marki:
Nestle
Anna Przybylska ponownie w kampanii płatków Nestle
×
poprzedni
następny
Coca-Cola i Unilever testują facial coding
Koncerny Unilever i Coca-Cola zdecydowały o wykorzystywaniu we wszystkich testach swoich reklam realizowanych w 2013 r. rozwiązania facial coding, opracowanego przez agencję badawczą Millward Brown. Nowa technika wykorzystywana jest w celu ...
2013-01-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Unilever
,
Affectiva
,
Millward Brown
Makarony Polskie restrukturyzują biznes
Producent makaronu, spółka Makarony Polskie, zakończyły ubiegły rok z przychodami na poziomie 120 mln PLN. W porównaniu do 210 mln PLN osiągniętych rok wcześniej oznacza to spory, jednak tym razem zamiast ...
2013-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Makarony Polskie
marki:
Solare
,
Sorenti
,
Lubella
Makarony Polskie restrukturyzują biznes
×
Dwa nowe smaki pizzy Guseppe
W ciągu ostatniego roku, za sprawą wprowadzenia do sprzedaży pizzy Guseppe (Dr. Oetker), znacząco wzrósł rynek pizz mrożonych. I to właśnie Guseppe jest najsilniejszą marką w tej kategorii. Z początkiem ...
2013-01-03 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
OMD Media Direction
marki:
Guseppe
Dwa nowe smaki pizzy Guseppe
×
poprzedni
następny
Unilever Food Solutions zachęca do zdrowszego menu
Firma Unilever Food Solutions zachęca kucharzy, aby wzięli odpowiedzialność za zdrowie klientów i podjęli kroki do "uzdrowienia" menu. UFS zainspirowała dwóch kucharzy: Konrada Birka i Grzegorza Labudę, którzy przekonują innych szefów ...
2012-12-11 Soft drinks
firmy:
Unilever
FoodCare na zakupach
Grupa spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
La Mattina
,
Black
,
Frugo
,
4Move
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [141]
działy
› innowacje i nowości [24]
› zagranica [20]
› handel [12]
› inwestycje [10]
› akwizycje i fuzje [5]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [8]
› Nestle [8]
› Unilever [7]
› Lidl [5]
› Biedronka [4]
› Dr.Oetker [3]
› FoodCare [3]
› Lotte Wedel [3]
› Agros-Nova [2]
› Bakalland [2]
› Barilla [2]
› Lubella [2]
› McCormick [2]
› PPL Koral [2]
› Prymat [2]
› Tymbark [2]
› Brita [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Colian [1]
› Frito Lay [1]
› Hoop Polska [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Kupiec [1]
› Majonezy SPP-H [1]
› Makarony Polskie [1]
› Monini [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nutricia Polska [1]
› Oatly [1]
› PepsiCo [1]
› Podravka [1]
› Premium Beverages [1]
› Prima Poland [1]
› Profi [1]
› Purella Food [1]
› Reader's Digest [1]
› Sante [1]
› Upfield [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZT Kruszwica [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [63]
› napoje bezalkoholowe [52]
› słodycze i przekąski [38]
› mięso i ryby [32]
› kawa i herbata [27]
› mleko [24]
› alkohol [18]
firmy marketingowe
› MEC [2]
› OMD Media Direction [2]
› Affectiva [1]
› Brand Place [1]
› FaceAddicted [1]
› LoveBrands [1]
› McCann [1]
› MediaCom [1]
› Millward Brown [1]
› Mr. Target [1]
› Multi Communications [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Pegasus PR [1]
› Publicis [1]
› Y&R [1]
marki
› Lubella [8]
› Tymbark [8]
› Winiary [6]
› Kubuś [5]
› Dr.Oetker [4]
› E.Wedel [4]
› Łowicz [4]
› Nestle [4]
› Tiger [4]
› Kamis [3]
› Knorr [3]
› Koral [3]
› Kotlin [3]
› Prymat [3]
› Tarczyn [3]
› Algida [2]
› Barilla [2]
› Black [2]
› Cisowianka [2]
› Delma [2]
› Frugo [2]
› Gellwe [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› 4Move [1]
› Ba! [1]
› Bakalland [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Blow [1]
› BoboVita [1]
› Brita [1]
› Calve [1]
› DecoMorreno [1]
› DrWitt [1]
› Finlandia [1]
› Fitella [1]
› Flora [1]
› Galeo [1]
› Guseppe [1]
› Hellmann's [1]
› JemyJemy [1]
› Jupik [1]
› Kit Kat [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kucharek [1]
› Kujawski [1]
› Kupiec [1]
› La Mattina [1]
› Lipton [1]
› Majonez Kętrzyński [1]
› Makro [1]
› Milka [1]
› Monini [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nescafe [1]
› NGine [1]
› Oatly [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Piątnica [1]
› Plusssz [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Sante [1]
› Sloboda [1]
› Smakowita [1]
› Sokołów [1]
› Solare [1]
› Solidarność [1]
› Sorenti [1]
› Sunbites [1]
› Tyskie [1]
› Vegeta [1]
› Wasa [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA