KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
ostatni miesiąc
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Dan Cake wprowadza nową platformę komunikacji
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach. W swojej dotychczasowej komunikacji pod hasłem „Daj ...
2024-09-18 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
Ancymony
,
Bluerank
,
Key Story
Dan Cake wprowadza nową platformę komunikacji
×
poprzedni
następny
Biedronka redukuje masę opakowań
W najbliższą niedzielę – 15 września obchodzimy Dzień Opakowań. Został on ustanowiony przez Polską Izbę Opakowań w 2007 roku. Jego celem jest upowszechnienie wiedzy o znaczeniu opakowań w życiu współczesnego człowieka ...
2024-09-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka redukuje masę opakowań
×
Helio sponsorem drużyny mistrzów polski w rugby
Bakaliowa firma HELIO została Sponsorem Głównym drużyny Rugby Club Orkan Sochaczew, aktualnych mistrzów Polski w Ekstralidze rugby. - Wsparcie sponsorskie HELIO dla lokalnego klubu o ogólnopolskiej renomie ma wymiar promocyjny, lecz ...
2024-09-12 Food & drinks
firmy:
Helio
marki:
Helio
Akcja cashback zup JemyJemy
10 września rozpoczęła się promocja konsumencka cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
JemyJemy
Akcja cashback zup JemyJemy
×
Bambi w kampanii McDonald’s
Polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Od 10 września fani artystki w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!, dostępnej wyłącznie w aplikacji McDonald’s, będą mogli ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
McDonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Dentsu Aegis
,
Dobro
,
OMD Media Direction
14. edycja programu edukacyjnego Winiary
Wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka wiele konkursów, niespodzianek i nagród ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Nowa platforma komunikacji marki Maczfit
Lider rynku diet pudełkowych w Polsce, wystartował z nową kampanią, która podkreśla wyjątkowy smak, jakość i różnorodność oferowanych posiłków. Nowa platforma komunikacyjna „Mmm... Maczfit” ma na celu nie tylko zachęcić do ...
2024-09-09 Soft drinks
firmy:
Maczfit
Kampania Alpro z udziałem Rozkosznego
2 września ruszyła najnowsza odsłona kampanii Alpro „Roślinnie zawsze pyyysznie”. W kampanii bierze udział popularny influencer kulinarny Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. Kampania skupia podkreśla różnorodność i wszechstronność produktów Alpro, prezentując ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Danone
,
9Production
,
Stor9
marki:
Alpro
Kampania Alpro z udziałem Rozkosznego
×
Dziadek do orzechów obsłuży markę Inka
Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024. Dla uczestników Inka przygotowała szereg nagród. Nagrodą gwarantowaną ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Grana
,
Dziadek do orzechów
marki:
Inka
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
Stwórz własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli, znajdź się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki i wygraj nagrody. Rusza nowa zabawa od Lubelli, w której do wygrania marka ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BeDigital
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Lubella
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
×
II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zaprasza na II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie. Patronat honorowy nad festiwalem objął Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Czesław Siekierski. Już 7 i 8 września PGE Narodowy wypełni ...
2024-09-03 Soft drinks
Kupiec z nową strategią, hasłem i kreacją
Kupiec to tradycyjna marka polskich, zdrowych produktów bazujących na ziarnach. Jej produkty mają prosty skład, bez zbędnych dodatków. Teraz marka zyskała nową komunikację marketingową, za której stworzenie odpowiadała agencja LoveBrands Group ...
2024-08-23 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
LoveBrands
marki:
Kupiec
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [3]
działy
› badania [2]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
› Dan Cake [1]
› Danone [1]
› Grana [1]
› Grupa Maspex [1]
› Helio [1]
› Kupiec [1]
› Lubella [1]
› Maczfit [1]
› McDonald's [1]
› Nestle [1]
› Profi [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [5]
› słodycze i przekąski [4]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› 9Production [1]
› Ancymony [1]
› BeDigital [1]
› Bluerank [1]
› DDB & Tribal [1]
› Dentsu Aegis [1]
› Dobro [1]
› Dziadek do orzechów [1]
› Key Story [1]
› LoveBrands [1]
› OMD Media Direction [1]
› Starcom [1]
› Stor9 [1]
› Televisor [1]
marki
› Alpro [1]
› Helio [1]
› Inka [1]
› JemyJemy [1]
› Kupiec [1]
› Lubella [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA