KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
Mindshare
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 56
Ruszyła wyjątkowa loteria Lubelli
Marka Lubella przygotowała dla konsumentów nową loterię. Akcja marki, oparta o prosty, a zarazem angażujący mechanizm to okazja, by zdobyć unikalne gadżety kuchenne. Rejestrując promocyjny kod na stronie www.promocja.lubella.pl codziennie ...
2016-10-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
GPD
,
Grupa 3
,
Mindshare
marki:
Lubella
Ruszyła wyjątkowa loteria Lubelli
×
Mlekołaki odkrywają „Sekretne życie Zwierzaków domowych”
Już tej jesieni zwierzaki domowe ujawnią przed widzami swoje tajemnice - a wszystko za sprawą nowego filmu animowanego "Sekretne życie Zwierzaków domowych". Mlekołaki od Lubelli przygotowały wyjątkową promocję i kampanię promującą ...
2016-09-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Hand Made
,
Mindshare
marki:
Mlekołaki
,
Lubella
Mlekołaki odkrywają „Sekretne życie Zwierzaków domowych”
×
Łowicz rusza na łowy w mieście i Internecie
Wystartował drugi etap kampanii limitowanych sosów Łowicz. Kampania reklamowa limitowanej oferty to nie tylko spot telewizyjny, ale także reklama outdoorowa oraz kampania na platformach VOD. Krótki spot przedstawia dwie nowości ...
2016-09-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Łowicz
Łowicz rusza na łowy w mieście i Internecie
×
Łowicz otwiera sezon na sosy
Marka Łowicz nową kampanią telewizyjną otwiera sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Krótki spot przedstawia dwie limitowane nowości marki - sos myśliwski oraz grzybowy. Nowa kampania marki prezentuje nowości w ...
2016-08-24 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Łowicz
Łowicz otwiera sezon na sosy
×
Łowicz rozpoczął swoją największą kampanię outdoorową
Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach - dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach Polski to największa tego typu kampania ...
2016-05-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Łowicz
Łowicz rozpoczął swoją największą kampanię outdoorową
×
poprzedni
następny
Knorr wprowadza na rynek linię Naturalnie smaczne
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nową linię produktową marki Knorr. W ramach strategii komunikacji przygotowano działania w prasie, na outdoorze oraz w internecie. Celem kampanii, obok launchu linii Naturalnie ...
2016-04-27 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Mindshare
,
OS3
marki:
Knorr
Kupiec wykorzystuje popkulturowe inspiracje
"Zdrowa inspiracja na co dzień" - to hasło kampanii reklamowej wafli ryżowych firmy Kupiec. Jej celem jest zwiększenie świadomości produktu i zainspirowanie odbiorców do tworzenia z wafli posiłków na każdą okazję ...
2016-04-20 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
dotPR
,
Mindshare
,
Peppermint
marki:
Kupiec
Kupiec wykorzystuje popkulturowe inspiracje
×
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
Lubella rozpoczęła kampanię promującą produkty śniadaniowe Mlekołaki. Działania prowadzone są pod hasłem "100% dziecięcej natury", a spot telewizyjny koncentruje się na podkreśleniu zalet produktu - minerałów pochodzących z natury. Uzupełnieniem ...
2016-04-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Mlekołaki
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
×
Kampania internetowa makaronów Malma
Właśnie ruszyła internetowa kampania Malmy promująca włoską elegancję w kuchni i na stole. Na banerach widoczne są zarówno perfekcja wykonania, jak i pasja gotowania. - Doskonałość zapewniona dzięki wykorzystaniu do ...
2016-04-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Eura 7
,
Mindshare
marki:
Malma
Kampania internetowa makaronów Malma
×
Lubella promuje makarony pełnoziarniste
Marka Lubella (Grupa Maspex) rozpoczęła kampanię reklamową pełnoziarnistych makaronów - Lubella Pełne Ziarno. Promuje je jako smaczny i zdrowy składnik obiadów. - Nowa kampania zwraca uwagę na fakt, że Lubella ...
2016-03-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
GPD
,
Mindshare
marki:
Lubella
Lubella promuje makarony pełnoziarniste
×
OS3 z budżetem marki Knorr
Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie kampanii wprowadzającej na rynek polski nową gamę produktów Knorr Naturalnie smaczne! (Unilever). Agencja jest odpowiedzialna za obsługę kampanii w obszarze digital, outdoor oraz ambient ...
2016-03-15 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Mindshare
,
OS3
marki:
Knorr
Krakus promuje się na Wielkanoc w nowych opakowaniach
W nowym spocie marki Krakus promowana jest oferta najlepszych produktów na świąteczny stół. W filmie, obok żurku w kartonie i koncentratu żurku, widoczne są również ogórki konserwowe i chrzan tarty ...
2016-03-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Krakus
Krakus promuje się na Wielkanoc w nowych opakowaniach
×
Rusza wielka kampania makaronów Lubella
Lubella udowadnia, że dania z makaronu nie muszą być nudne. Przedstawiając premierowy odcinek całej serii spotów telewizyjnych marka inspiruje ciekawymi pomysłami na makaron spaghetti. Pierwszy spot rozpoczyna nowy kierunek komunikacji ...
2016-02-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
GPD
,
Mindshare
marki:
Lubella
Rusza wielka kampania makaronów Lubella
×
Wystartowała najnowsza loteria Lubelli
Marka Lubella rozpoczęła promocję z prostym mechanizmem i atrakcyjnymi nagrodami. W ubiegłym roku konsumenci mogli zdobyć unikalne fartuchy z hasłami, natomiast w tegorocznej edycji można wygrać wyjątkowe rękawice kuchenne do kompletu ...
2015-10-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Grupa 3
,
Mindshare
marki:
Lubella
Wystartowała najnowsza loteria Lubelli
×
Włoscy bohaterowie Malmy w kampanii marki
Marka Malma na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentuje klientom Włochy przez pryzmat bohaterów, którzy pochodzą z tego kraju, ale na stałe lub tymczasowo mieszkają w Polsce. Komunikaty te zostaną wsparte ...
2015-09-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Eura 7
,
Mindshare
marki:
Malma
Włoscy bohaterowie Malmy w kampanii marki
×
Billboard sponsorski makaronów Lubella Pełne Ziarno
Wraz z początkiem września ruszają emisje nowych odcinków popularnych seriali i programów rozrywkowych, a także pojawiają się nowe propozycje stacji telewizyjnych. Przed wybranymi pozycjami z nowej ramówki pojawi się krótki spot ...
2015-09-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Lubella
Wakacje marzeń w promocji Mlekołaków
Na uczestników nowej promocji Mlekołaków od Lubelli czekają tysiące atrakcyjnych nagród, w tym voucher w wysokości 40 tys. PLN na wakacje marzeń dla całej rodziny. By wziąć udział w zabawie ...
2015-05-11 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Hand Made
,
Mindshare
marki:
Lubella
Lubella Corn Flakes – na dobry początek dnia
W swojej najnowszej kampanii Lubella prezentuje pomysł na doskonały początek dnia dla całej rodziny. Reklama, utrzymana w rodzinnym klimacie, przedstawia mamę – pełną pozytywnej energii, która przez cały dzień troszczy ...
2015-05-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Lubella
Lubella Corn Flakes – na dobry początek dnia
×
Promocja Puchatka z serią gier logicznych
Puchatek to napój kakaowy, wzbogacony w cynk, magnez i witaminę B12, które wspomagają pamięć, koncentrację i uczenie się. Marka nie tylko oferuje dzieciom produkty doskonałej jakości, ale także dba o rozwój ...
2015-04-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Kids & Young
,
Mindshare
,
Plankton
marki:
Puchatek
Promocja Puchatka z serią gier logicznych
×
Kolejny etap kampanii Malmy i Kuchni Dantego
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii makaronów Malma (Grupa Maspex). W kanale marki w serwisie YouTube można obejrzeć 12 filmów, w których blogerzy z Kuchni Dantego przedstawiają zbiór kulinarnych zasad i przykazań ...
2015-03-24 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Mindshare
,
MSL Group
marki:
Malma
Kolejny etap kampanii Malmy i Kuchni Dantego
×
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [56]
działy
› innowacje i nowości [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [42]
› Lubella [22]
› Kraft Heinz [5]
› Unilever [5]
› Upfield [2]
› FoodCare [1]
› Kupiec [1]
› Pudliszki2 [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [7]
› słodycze i przekąski [7]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [56]
› GPD [11]
› BrainBox [9]
› Brasil [8]
› Grupa 3 [5]
› OS3 [4]
› Opus B [3]
› Change Integrated [2]
› Eura 7 [2]
› Hand Made [2]
› Kids & Young [2]
› MSL Group [2]
› MullenLowe [2]
› Scholz & Friends [2]
› Advalue [1]
› Ceska Hlava [1]
› dotPR [1]
› EDDA [1]
› Havas [1]
› Mint Media [1]
› Peppermint [1]
› Plankton [1]
› Starcom [1]
› Y&R [1]
marki
› Lubella [23]
› Malma [5]
› Łowicz [4]
› Pudliszki [4]
› Knorr [3]
› Krakus [3]
› Mlekołaki [3]
› Kasia [2]
› Puchatek [2]
› Tymbark [2]
› Delma [1]
› Heinz [1]
› Kotlin [1]
› Kubuś [1]
› Kupiec [1]
› Rama [1]
› Włocławek [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA