KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
kawa i herbata
innowacje i nowości
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Herbaty Soti Natural w butelkach rPET
Firma Soti Natural - producent herbat w butelkach - wprowadziła do oferty nowe opakowania wykonane w 100% z rPET, czyli tworzywa pochodzącego z recyklingu. W nowych butelkach dostępne są trzy ...
2020-06-10 Soft drinks
firmy:
Soti Natural
marki:
Soti Natural
Herbaty Soti Natural w butelkach rPET
×
poprzedni
następny
Gotowe do spożycia kawy mrożone Lavazza
Marka Lavazza wkracza w segment gotowych do spożycia kaw mrożonych i wraz z partnerem, firmą PepsiCo, wprowadza na rynek dwie nowości: Cappuccino oraz Double Espresso. Dostępne już w sklepach nowe ...
2020-04-29 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
PepsiCo
marki:
Lavazza
Gotowe do spożycia kawy mrożone Lavazza
×
Herbapol-Lublin promuje linię produktów Bio
Pod hasłem "BIO - dla nas to naturalne!" ruszyła kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości ...
2019-07-11 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Carla Zuri
,
MediaCom
,
Sataku
marki:
Herbapol
Herbapol-Lublin promuje linię produktów Bio
×
Herbapol wprowadza herbatki na zimno
Firma Herbapol-Lublin wprowadza na rynek owocowe herbatki do przygotowania na zimno. To propozycja dla konsumentów, którzy szukają smacznego orzeźwienia, a jednocześnie alternatywa dla dostępnych na rynku napojów smakowych. - Zamknięty ...
2019-05-22 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Herbapol wprowadza herbatki na zimno
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Zentis Polska zwycięzcą w konkursie Beverage Innovation Awards 2015
Spółka Zentis Polska zdobyła 1 miejsce w kategorii Best Beverage Ingredient w ogólnoświatowym Konkursie Beverage Innovation Awards 2015 za składnik o nazwie Chili-flavoured jellies with plant sourced proteins (Żelki o smaku ...
2015-11-16 Soft drinks
firmy:
Zentis
Zentis Polska zwycięzcą w konkursie Beverage Innovation Awards 2015
×
poprzedni
następny
Energy Drink i herbata w opakowaniu promocyjnym
Na sklepowe półki trafiły promocyjne opakowania należącej do Mokate marki herbat Loyd. Każdy promo pack będzie zawierał jeden z pięciu smaków herbat Loyd w piramidkach (20 torebek) oraz napój Energy Green ...
2014-04-29 Soft drinks
firmy:
Mokate
marki:
Loyd
Energy Drink i herbata w opakowaniu promocyjnym
×
poprzedni
następny
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
Marka Herbapol ogłosiła rozpoczęcie kampanii "Masz to w naturze", nagłaśniającej jej nową strategię marketingową. Wdrożenie strategii obejmie lifting logotypu, zmianę wyglądu opakowań oraz przeprowadzenie kampanii telewizyjnej i innych działań marketingowych. Pierwsze ...
2012-10-17 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Herbapol
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
×
poprzedni
następny
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Do końca marca potrwa kampania Anatola
Od połowy lutego do końca marca potrwa kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta - pierwszej na rynku zbożowej kawy ekspresowej do zaparzania w saszetkach. Działania obejmą prasę, internet oraz dodatkowe aktywności ...
2010-02-22 Food & drinks
Do końca marca potrwa kampania Anatola
×
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Illy od Coca-Coli na polskim rynku
Od kwietnia Coca-Cola HBC Polska oferuje nową kawę gotową do spożycia - illy. W marcu br. Coca-Cola Hellenic utworzyła wraz z The Coca-Cola Company oraz illycaffe SpA trójstronną spółkę joint-venture. Przedmiotem działania ...
2008-05-26 Soft drinks
Illy od Coca-Coli na polskim rynku
×
poprzedni
następny
VitaPharm promuje odchudzającą kawę
Slim coffee to dietetyczny środek spożywczy przeznaczony dla osób dorosłych dążących do zredukowania masy ciała, polecany również jako napój wspomagający funkcjonowanie przewodu pokarmowego. Slim Coffee jest źródłem błonnika pokarmowego - inuliny. Wspomaga ...
2008-02-18 Soft drinks
VitaPharm promuje odchudzającą kawę
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [13]
działy
› badania [3]
› zagranica [3]
› inwestycje [2]
› dostawcy [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Herbapol Lublin [3]
› Grupa Maspex [1]
› Lavazza [1]
› Mokate [1]
› PepsiCo [1]
› Soti Natural [1]
› Zentis [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [5]
› owoce i warzywa [4]
› mleko [3]
› mięso i ryby [2]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
firmy marketingowe
› Carla Zuri [1]
› MediaCom [1]
› OMD Media Direction [1]
› San Markos [1]
› Sataku [1]
marki
› Herbapol [3]
› Lavazza [1]
› Loyd [1]
› Soti Natural [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA