KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
promocje i PR
Liquid Thread
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Polska pierwszym rynkiem dla marki AHA w Europie
W maju na polskim rynku debiutuje marka napojów gazowanych AHA. Nasz kraj jest pierwszym europejskim rynkiem, na który Coca-Cola wprowadza nowy brand. Wcześniej pojawił się w Stanach Zjednoczonych. W linii ...
2021-05-20 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Hope
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Schawk
marki:
AHA
Polska pierwszym rynkiem dla marki AHA w Europie
×
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
Coca-Cola wprowadza nową identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają ikoniczne logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r. ...
2021-04-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
×
Nowy smak Coca-Cola Energy
Coca-Cola wprowadza nową formułę napoju energetycznego Coca-Cola Energy. Produkt zyskał wyrazisty smak, jeszcze bardziej zbliżony do smaku klasycznego napoju Coca-Cola. Napój zawiera kofeinę naturalnego pochodzenia i pozostaje dostępny w wersji regularnej ...
2021-04-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Grey
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Tęczowe puszki Sprite wspierające różnorodność
Marka Sprite z portfolio Coca-Cola, wprowadza limitowaną edycję puszki z logo w kolorach tęczy, symbolu równouprawnienia osób LGBTQ+. Premierowo puszka pojawi się podczas samplingu na Paradzie Równości 8 czerwca w Warszawie ...
2019-06-08 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Sprite
Tęczowe puszki Sprite wspierające różnorodność
×
Fuzetea w wersji bez cukru
Fuzetea - marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to połączenie smaków zielonej herbaty i marakui. Butelka napoju podkreśla jego smak i unikalne połączenie składników o ...
2019-04-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Forti
,
Hill+Knowlton
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Publicis
marki:
Fuze Tea
Fuzetea w wersji bez cukru
×
Coca-Cola Cherry wraca do sprzedaży
Coca-Cola po roku przerwy ponownie wprowadza na polski rynek napój Coca-Cola Cherry. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem "Odkryj w sobie lato!" - podają Wirtualne Media. W ramach nowej kampanii ...
2019-01-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Cherry wraca do sprzedaży
×
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
W ramach kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola przygotowała dla konsumentów kolejną niespodziankę. Na polskim rynku debiutuje właśnie limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie zero cukru dostępny ...
2018-11-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
×
poprzedni
następny
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
Od połowy września w wybranych punktach sprzedaży dostępne są limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Design opakowań nawiązuje do wzornictwa koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski. Unikalna edycja jest częścią umowy ...
2018-09-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
×
poprzedni
następny
Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Cola
Z początkiem sierpnia rusza kolejna odsłona współpracy marki Coca-Cola z Ewą Wachowicz w ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". Ambasadorka marki przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych ...
2018-08-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Cola
×
Coca-Cola debiutuje w segmencie napojów roślinnych
Coca-Cola rozszerza swoją obecność na polskim rynku, wprowadzając markę AdeZ. Kampania promująca nowość obejmie działania w obszarze digital, social media oraz POS w punktach sprzedaży. Produkty na bazie roślin zyskują ...
2018-07-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
AdeZ
Coca-Cola debiutuje w segmencie napojów roślinnych
×
Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią
Coca-Cola rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. W tym roku zachęca do podziękowania bliskim. Działaniom towarzyszy wprowadzenie na rynek limitowanej edycji świecących w ciemności półlitrowych butelek. W komunikacji pojawią się również świąteczne ciężarówki ...
2017-11-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
Pankreator
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią
×
poprzedni
następny
Sprite i Fanta z nowymi produktami
Coca-Cola wprowadza na polski rynek wiosenne nowości w portfolio napojów gazowanych - Sprite w nowej formule o obniżonej kaloryczności, a także dwa smaki Fanta - MALinna i Shokata. - Nowa ...
2017-05-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Social Media
marki:
Fanta
,
Sprite
Sprite i Fanta z nowymi produktami
×
poprzedni
następny
Coca-Cola ujednolica opakowania
Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One Brand". Zakłada ...
2017-01-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola ujednolica opakowania
×
poprzedni
następny
Specjalne etykiety na opakowaniach Coca-Coli
Na rodzinnych opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5l i 2l umieszczona została specjalna etykieta z miejscem, które konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill ...
2016-07-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Schawk
marki:
Coca-Cola
Specjalne etykiety na opakowaniach Coca-Coli
×
poprzedni
następny
Fanta w nowej recepturze i opakowaniach już na rynku
Jeden z najpopularniejszych napojów o smaku owocowym, wprowadza nową ulepszoną recepturę oraz butelkę, inspirowaną pomarańczą. Nowy, niespotykany dotychczas kształt butelki, przy zachowaniu wyróżniającej Fantę kolorystyki, ma zaskoczyć konsumentów. Zmianie uległa także ...
2016-06-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Nice
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Fanta
Fanta w nowej recepturze i opakowaniach już na rynku
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [15]
firmy marketingowe
› Liquid Thread [15]
› MediaCom [14]
› Fortis [13]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [9]
› McCann [6]
› 24/7Communication [2]
› Schawk [2]
› Big Picture [1]
› Forti [1]
› Grey [1]
› Hill+Knowlton [1]
› Hope [1]
› Nice [1]
› Pankreator [1]
› Publicis [1]
› Social Media [1]
marki
› Coca-Cola [9]
› Fanta [2]
› Sprite [2]
› AdeZ [1]
› AHA [1]
› Fuze Tea [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA