KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
ostatnie 3 miesiące
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 35
Żywiec Zdrój rozpoczyna letnią komunikację
Podczas wakacyjnego relaksu należy zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu – przypomina marka Żywiec Zdrój, która wystartowała z szeregiem letnich aktywności. Podróżujących marka zachęca do picia odpowiedniej ilości wody, a urlopowiczom - ...
2024-07-24 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój rozpoczyna letnią komunikację
×
poprzedni
następny
Dew it anyway! – nowa kampania Mountain Dew
Marka napojów Mountain Dew uruchamia nową kampanię promocyjną. Ambasadorami akcji zostali Karol „Friz” Wiśniewski oraz Piotr „Izak” Skowyrski. Mountain Dew, poprzez kampanię Dew it anyway!, chce wesprzeć młode osoby, które chcą ...
2024-07-24 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Avanti
,
inStreamly
,
Zenith
marki:
Mountain Dew
Kampanie Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych ...
2024-07-24 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
PepsiCo
,
In-Store Media
marki:
Cheetos
,
Doritos
,
Lay's
,
Pepsi
Kampanie Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
×
poprzedni
następny
MKOl wzywany do zakończenia współpracy z markami słodzonych napojów
Czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. „Kick Big Soda Out of Sport” ...
2024-07-19 Soft drinks
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się ...
2024-07-16 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Lech
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
×
poprzedni
następny
Pepsi oficjalnym partnerem SBM FFestival
Marka Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM ...
2024-07-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Pepsi oficjalnym partnerem SBM FFestival
×
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
Hasełka trafione w punkt w towarzystwie chwili orzeźwienia to to, za co tysiące konsumentów pokochało napoje marki Tymbark. W najnowszej kampanii „Kapsel pasuje!” hasełka spod kapsla przemawiają głosami znanych gwiazd. Kontekstowe hasełka ...
2024-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
×
4MOVE rzuca wyzwanie OSP
Producent marki napojów izotonicznych 4MOVE, firma FoodCare zaprasza wszystkich strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych do udziału w ogólnopolskim wyzwaniu #4MoveChallenge. Celem akcji jest propagowanie zasad prawidłowego nawadniania organizmu, a sam konkurs daje ...
2024-07-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
4MOVE rzuca wyzwanie OSP
×
Branża żywności ekologicznej spodziewa się dużego wzrostu sprzedaży
Już blisko 80% polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ...
2024-07-09 Soft drinks
Browar Kormoran wycofuje partię piwa bezalkoholowego
Główny Inspektorat Sanitarny został poinformowany, że Browar Kormoran wycofuje partię bezalkoholowego napoju piwnego ze względu na ryzyko wybuchu butelek spowodowane prawdopodobnie zbyt dużym wysyceniem produktu dwutlenkiem węgla. Szczegóły dotyczące produktu:Nazwa produktu: ...
2024-07-08 Soft drinks
firmy:
Browar Kormoran
marki:
Kormoran
Hand Made dla Rodowity z Roztocza
„Kupuj wody i zbieraj wilczki” to hasło corocznej akcji organizowanej przez markę Rodowita. Za jej komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja Hand Made. Aby wziąć udział w akcji, należy kupić 48 ...
2024-07-04 Soft drinks
firmy:
Rodowita z Roztocza
,
Hand Made
marki:
Rodowita
Hand Made dla Rodowity z Roztocza
×
Oranżada Hellena tworzy niezwykły mural w Warszawie
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił się mural, który dzięki zastosowaniu farby ...
2024-07-02 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Good Looking Studio
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Oranżada Hellena tworzy niezwykły mural w Warszawie
×
poprzedni
następny
PepsiCo Polska wybrało K+PR
PepsiCo Polska powierzyło K+PR obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej. Współpraca K+PR z producentem napojów i przekąsek obejmuje m.in. wsparcie strategiczne, komunikację kryzysową oraz działania media relations i pozycjonowanie ...
2024-07-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
K PR
Coca-Cola HBC Polska klientem Asap&Asap
Coca-Cola HBC Polska dołączyła do grona klientów ASAP&ASAP - agencja zajmie się obsługą brandu piwa Corona. Firmy planują wieloetapowe działania wzmacniające świadomość marki i wspierające jej sprzedaż. Planowane kampanie będą łączyć ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
AB InBev
,
Coca-Cola
,
Asap&Asap
marki:
Corona
Coca-Cola HBC Polska klientem Asap&Asap
×
Roślinna Instalacja na 75-lecie Herbapolu-Lublin
Świętując 75. urodziny, Herbapol-Lublin szeroko podkreśla główne wartości firmy, którymi są przywiązanie i szacunek do natury. Służą temu zarówno kampanie wizerunkowe czy promujące tworzone z naturalnych składników produkty, jak i okolicznościowe ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Roślinna Instalacja na 75-lecie Herbapolu-Lublin
×
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [9]
działy
› handel [3]
› innowacje i nowości [2]
› zagranica [2]
› inwestycje [1]
› badania [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [10]
› Colian [4]
› Coca-Cola [3]
› Grupa Maspex [3]
› InPost [2]
› AB InBev [1]
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› Browar Kormoran [1]
› Carrefour [1]
› FoodCare [1]
› Fritz-kola [1]
› Gladio [1]
› Grana [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Herbapol Lublin [1]
› ITM Polska [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lidl [1]
› Muszynianka [1]
› Oshee [1]
› Piwniczanka [1]
› PKN Orlen [1]
› PolKa [1]
› Rodowita z Roztocza [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [3]
› owoce i warzywa [2]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Zenith [4]
› Feeders Agency [2]
› Starcom [2]
› 2012 [1]
› 24/7Communication [1]
› Asap&Asap [1]
› Avanti [1]
› BBDO [1]
› BrainBox [1]
› Dziadek do orzechów [1]
› Feeders [1]
› Fortis [1]
› Garden of Words [1]
› Good Looking Studio [1]
› Hand Made [1]
› Hope [1]
› In-Store Media [1]
› inStreamly [1]
› Kajt Events [1]
› K PR [1]
› Lemon [1]
› LoveBrands Relations [1]
› MediaCom [1]
› MediaHub [1]
› Media People [1]
› Performance Media [1]
› Screen Network [1]
› Twin [1]
› Watchout [1]
marki
› Pepsi [6]
› Hellena [3]
› Kubuś [2]
› 4Move [1]
› Cheetos [1]
› Coca-Cola [1]
› Corona [1]
› Doritos [1]
› Fanta [1]
› Fritz-kola [1]
› Herbapol [1]
› Inka [1]
› Jumi Jumi [1]
› Kormoran [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Mirinda [1]
› Mountain Dew [1]
› Oshee [1]
› Piwniczanka [1]
› Rodowita [1]
› Tymbark [1]
› Warka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA