KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
badania
promocje i PR
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Akcja cashback zup JemyJemy
10 września rozpoczęła się promocja konsumencka cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
JemyJemy
Akcja cashback zup JemyJemy
×
Kupiec z nową strategią, hasłem i kreacją
Kupiec to tradycyjna marka polskich, zdrowych produktów bazujących na ziarnach. Jej produkty mają prosty skład, bez zbędnych dodatków. Teraz marka zyskała nową komunikację marketingową, za której stworzenie odpowiadała agencja LoveBrands Group ...
2024-08-23 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
LoveBrands
marki:
Kupiec
Branża żywności ekologicznej spodziewa się dużego wzrostu sprzedaży
Już blisko 80% polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ...
2024-07-09 Soft drinks
Polacy nie ufają APF
Badanie przeprowadzone przez Uniwersytet SWPS we współpracy z ekspertami z kilku krajów europejskich wykazało, że Polacy i Czesi mają ograniczoną wiedzę na temat alternatywnych źródeł białka (APF - Alternative Protein Food) ...
2024-06-14 Food & drinks
Zdrowe odżywianie oczami Polaków
Raport Inquiry pokazuje, że zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania. Firma Inquiry już po raz piąty zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków. Nasze deklaracje w ...
2024-04-15 Soft drinks
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
działy
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Kupiec [1]
› Profi [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
› inne produkty [3]
› mięso i ryby [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› LoveBrands [1]
marki
› JemyJemy [1]
› Kupiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA