KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
kiedykolwiek
Nutricia Polska
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Bobovita ze świnką Peppa w Cinema City
Od czerwca w ramach długofalowej współpracy koncesyjno-reklamowej pomiędzy Danone, Nutricia oraz Cinema City i New Age Media w barach kinowych Cinema City rusza sprzedaż nowych musów owocowych marki Bobovita z wizerunkiem ...
2024-06-11 Food & drinks
firmy:
Danone
,
Nutricia Polska
,
MediaCom
marki:
BoboVita
BoboVita Bio w kampanii „Brzmi niesamowicie”
1 czerwca rusza nowa kampania BoboVita Bio "Brzmi niesamowicie". Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą telewizję, punkty sprzedaży oraz Internet, w tym media społecznościowe. "To, co dobre dla Twojego dziecka, jest ...
2020-05-29 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Havas
,
Human Ark
,
K2
,
Lemon Film
,
MediaCom
marki:
BoboVita
BoboVita Bio w kampanii „Brzmi niesamowicie”
×
Odkryj sposób mam na mniam!
To hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach - BoboVita JogoMi! Połączenia owoców z jogurtem to dla rodziców wsparcie w żywieniu najmłodszych ...
2019-07-17 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Easy Hell
,
Havas
,
K2
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Pathfinder 23 obsłuży Danone Nutricia w e-commerce
Danone Nutricia wybrała Pathfinder 23 (Brand New Galaxy), jako strategicznego partnera w obszarze E-commerce dla wszystkich marek swojego portfolio: Bebilon, BoboVita, Bebiko. Agencja będzie odpowiadać za audyt całego ekosystemu marek ...
2018-11-20 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Pathfinder 23
marki:
Bebilon
,
Bebiko
,
BoboVita
Nowe logo i opakowania Bobovita
Rozpoczęła się nowa kampania marki BoboVita "Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!". Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. Z tej okazji powstały wyreżyserowane przez ...
2017-10-12 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Easy Hell
,
Havas
,
K2 Media
,
MediaCom
,
Syzygy
,
VML
,
Walk
marki:
BoboVita
Nowe logo i opakowania Bobovita
×
poprzedni
następny
Syzygy Warsaw kontynuuje działania dla Nutricia Polska
Pierwszego września ruszyła nowa odsłona kampanii marki BoboVita (Nutricia Polska) pt. "Przejrzyj nas na wylot". Kampania promuje nowe warianty dań w słoiczkach podkreślając bogactwo wartościowych składników w każdym z nich ...
2016-09-02 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Syzygy
marki:
BoboVita
Serwis Bobovita.pl autorstwa Ars Thanea
Agencja Ars Thanea wspiera markę BoboVita (Nutricia Polska) w zakresie tworzenia serwisu informacyjnego online, odpowiada także za stronę wizualną serwisu oraz jego wdrożenie. Strona w całości poświęcona jest tematyce żywieniowej ...
2015-10-28 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Ars Thanea
marki:
BoboVita
BoboVita promuje kaszki i posiłki w słoiczkach
Ruszyła druga odsłona kampanii marki BoboVita (Nutricia Polska). Akcja ma zasięg ogólnopolski i prowadzona jest w telewizji, prasie oraz Internecie. Działania pod hasłem "Przejrzyj nas na wylot" promują posiłki w ...
2015-10-08 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Havas
,
K2 Media
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Havas Worldwide autorem kampanii BoboVity
Rozpoczęła się kampania firmy Nutricia Polska promująca markę BoboVita. Autorem spotu reklamowego jest agencja Havas Worldwide Warsaw. Najnowsza kampania pod hasłem „Przejrzyj nas na wylot” promuje dania w słoiczkach, podkreślając ...
2015-09-17 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Havas
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Akademia Zdrowego Brzuszka wspiera Bebiko
Nutricia Polska, właściciel marki Bebiko, na stronie internetowej www.BebiKlub.pl uruchomiła Akademię Zdrowego Brzuszka. Platforma edukacyjna umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego u najmłodszych. Działanie jest częścią kampanii ...
2015-07-09 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Ars Thanea
,
K2 Media
,
VML
marki:
Bebiko
Kurczy się rynek żywności dla niemowląt
Niż demograficzny i konkurencja ze strony domowej żywności, powodują kurczenie się rynku żywnością dla niemowląt. Jego lider, firma Nutricia Polska liczy, że uda się jej odwrócić ten trend poprzez akcje edukacyjne ...
2014-04-18 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
marki:
Bebilon
,
Bebiko
,
BoboVita
Fundacja Nutricia promuje "1000 pierwszych dni dla zdrowia"
Ruszyła internetowa kampania reklamowa edukacyjnego programu "1000 pierwszych dni dla zdrowia", którego pomysłodawcą jest Fundacja Nutricia. Akcja skierowana jest do kobiet spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. Ma promować wiedzę ...
2013-12-02 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
K2
,
VML
Serwis marki Bebiko w nowej odsłonie
Marka Bebiko (Nutricia Polska) przygotowała nowy serwis internetowy BebiKlub.pl. Zmiany zainspirowały same mamy, które będą teraz współtworzyły portal, dzieląc się swoimi doświadczeniami związanymi z ciążą i macierzyństwem. Z nowej platformy BebiKlub.pl ...
2013-09-04 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
marki:
Bebiko
Promocja BoboVita już na sklepowych półkach
- Konsument ma ogromne oczekiwania wobec oferty sklepu. By zachęcić go do zakupów właściciel sklepu powinien zadbać o bogactwo oferty, a ponadto zwrócić uwagę na detale, takie jak ekspozycja produktów, funkcjonalny ...
2013-03-06 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
ACR
,
Ars Thanea
,
Heureka
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Promocja BoboVita już na sklepowych półkach
×
100 000 PLN w promocji BoboVita
Promocja "Codziennie dbamy, codziennie nagradzamy" potrwa od 1 marca do 29 maja 2012 roku i dotyczy wszystkich zupek, obiadków oraz deserków w słoiczkach marki BoboVita. Aby wziąć udział w losowaniu ...
2012-03-01 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
Nowy smak musu BoboVita
Do linii musów owocowych BoboVita dołączył nowy mus z jabłek i gruszek w tubce. To najnowsza propozycja dla dzieci po 14. miesiącu życia. Mus zawiera 100% owoców pochodzących ze sprawdzonych upraw ...
2011-08-18 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
Nowy smak musu BoboVita
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
działy
› innowacje i nowości [3]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [11]
› mięso i ryby [7]
› mleko [3]
› napoje bezalkoholowe [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› MediaCom [7]
› Havas [5]
› Alert Media Communications [3]
› Ars Thanea [3]
› K2 [3]
› K2 Media [3]
› VML [3]
› Easy Hell [2]
› Syzygy [2]
› ACR [1]
› Heureka [1]
› Human Ark [1]
› Lemon Film [1]
› Pathfinder 23 [1]
› Walk [1]
marki
› BoboVita [11]
› Bebiko [4]
› Bebilon [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA