KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
ostatnie 3 miesiące
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Żywność BIO nadal popularna w dużych miastach
Jak wynika z badania instytutu IQS zrealizowanego na zlecenie Carrefour Polska pod koniec września br., Polacy bardzo dobrze postrzegają produkty ekologiczne. Cenią je za wysoką jakość, skład oraz uważają je ze ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Żywność BIO nadal popularna w dużych miastach
×
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
Rusza kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka Łowicz jeszcze mocniej koncentruje się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych potraw. - W ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
×
poprzedni
następny
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Profi
,
21gram
,
Value Media
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
×
poprzedni
następny
Obiady w 3 minuty od Pudliszek
Kraft Heinz, właściciel m.in. marki Pudliszki rozszerza swoją ofertę o nowe produkty z kategorii dań gotowych. Wprowadzona właśnie linia to cztery różne posiłki w specjalnych tackach, produkowane bez konserwantów, sztucznych barwników ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Pudliszki
Obiady w 3 minuty od Pudliszek
×
Pudliszki promują Ketchup Zero
Wystartowała kampania promująca Ketchup Zero – łagodny ketchup zawierający jedynie naturalnie występujące w pomidorach cukry. Kampania obejmuje emisje spotów wideo (15 sekund i 6 sekund), opartych na krótkich, specjalnie stworzonych do ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
180heartbeats + Jung v. Matt
,
Carat
,
Film Produkcja
,
Locomotive
marki:
Pudliszki
Biedronka redukuje masę opakowań
W najbliższą niedzielę – 15 września obchodzimy Dzień Opakowań. Został on ustanowiony przez Polską Izbę Opakowań w 2007 roku. Jego celem jest upowszechnienie wiedzy o znaczeniu opakowań w życiu współczesnego człowieka ...
2024-09-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka redukuje masę opakowań
×
Helio sponsorem drużyny mistrzów polski w rugby
Bakaliowa firma HELIO została Sponsorem Głównym drużyny Rugby Club Orkan Sochaczew, aktualnych mistrzów Polski w Ekstralidze rugby. - Wsparcie sponsorskie HELIO dla lokalnego klubu o ogólnopolskiej renomie ma wymiar promocyjny, lecz ...
2024-09-12 Food & drinks
firmy:
Helio
marki:
Helio
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Highnoon.pl
,
Televisor
marki:
Łowicz
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
×
Akcja cashback zup JemyJemy
10 września rozpoczęła się promocja konsumencka cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
JemyJemy
Akcja cashback zup JemyJemy
×
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
Producent lodów, firma Willisch, ruszył ze sprzedażą kart pre-paid na lody. Fizyczne karty z kodem umożliwiającym klientowi zamówienie określonego zestawu lodów przez internet, to rozwiązanie, które sprawia, że lody mogą być ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
×
Wielka stopa w nowej kampanii deserów Łowicz
Marka Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków deserów: Sernika na zimno z malinami oraz Kruchego ciasta ze śliwkami. To ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Badi Badi
,
Filmokracja
marki:
Łowicz
Wielka stopa w nowej kampanii deserów Łowicz
×
II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zaprasza na II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie. Patronat honorowy nad festiwalem objął Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Czesław Siekierski. Już 7 i 8 września PGE Narodowy wypełni ...
2024-09-03 Soft drinks
Dawtona z lokowaniem w MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w najnowszej 13. edycji telewizyjnego programu MasterChef. Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach show, którego emisja rozpocznie się 1 września br. Za koncept pozycjonowania ...
2024-09-02 Soft drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Value Media
marki:
Dawtona
Kupiec z nową strategią, hasłem i kreacją
Kupiec to tradycyjna marka polskich, zdrowych produktów bazujących na ziarnach. Jej produkty mają prosty skład, bez zbędnych dodatków. Teraz marka zyskała nową komunikację marketingową, za której stworzenie odpowiadała agencja LoveBrands Group ...
2024-08-23 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
LoveBrands
marki:
Kupiec
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
Rusza kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso, to pożywna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu. Przekąska do jedzenia i gryzienia, dostępna jest w 3 smakach w saszetkach 100 ...
2024-08-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Piloci Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
działy
› badania [2]
› innowacje i nowości [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [4]
› Kraft Heinz [2]
› Profi [2]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Helio [1]
› Kupiec [1]
› Lubella [1]
› Willisch [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [8]
› słodycze i przekąski [5]
› mięso i ryby [2]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› 2012 [2]
› Starcom [2]
› Value Media [2]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [1]
› 21gram [1]
› Badi Badi [1]
› Carat [1]
› DDB & Tribal [1]
› Filmokracja [1]
› Film Produkcja [1]
› Highnoon.pl [1]
› Locomotive [1]
› LoveBrands [1]
› Piloci Studio [1]
› Televisor [1]
› Xantus [1]
marki
› Łowicz [3]
› Pudliszki [2]
› Dawtona [1]
› Helio [1]
› JemyJemy [1]
› Kupiec [1]
› Lubella [1]
› Willisch [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA