KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
Opus B
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Rusza kampania warzyw na patelnię Hortex
Rozpoczęła się nowa kampania w ramach współpracy agencji Opus B z firmą Hortex. Działania dotyczą warzyw na patelnię - informują Wirtualne Media. Agencja opracowała koncept kreatywny, opierający się na podkreślaniu ...
2022-10-18 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
Opus B
marki:
Hortex
Hortex promuje gotowanie z produktami marki
Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem marki jest Mateusz Gessler. - W kampanii nawiązujemy do rosnącego trendu domowego gotowania. Polacy, spędzający więcej czasu w domach, zaczęli ...
2021-01-08 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Film
,
Opus B
marki:
Hortex
Hortex promuje gotowanie z produktami marki
×
Mateusz Gessler w kampanii produktów Hortex
Startuje kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Hortex wspiera szef kuchni Mateusz Gessler, a komunikacja koncentruje się tym razem na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Opus B
marki:
Hortex
Sonia Bohosiewicz w reklamie marki Roleski
"Jedz mniej!" - pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania Roleski. Marka przekonuje Polaków, aby eksperymentowali w kuchni, nie marnując przy tym jedzenia ani czasu. Zespół Opus B, przygotowując kampanię dla ...
2020-04-17 Food & drinks
firmy:
Roleski
,
Opus B
,
Papaya Films
marki:
Roleski
Sonia Bohosiewicz w reklamie marki Roleski
×
Opus B rozpoczyna współpracę z marką Roleski
Najbliższa kampania Roleski, to pierwsza od dłuższego czasu kampania wizerunkowa jaką zrealizuje marka. Wygrany przez agencję przetarg dotyczy ogólnopolskiej kampanii ATL. Zespół Opus B będzie odpowiadać za strategię, kreację oraz ...
2020-03-26 Food & drinks
firmy:
Roleski
,
Opus B
marki:
Roleski
Mateusz Gessler w nowej odsłonie kampanii Hortex
Rozpoczęła się trzecia odsłona kampanii Hortex, promująca najnowszy produkt - Danie Chińskie. Tym razem ambasador marki - Mateusz Gessler - promuje nowość i koncentruje się na wygodzie, szybkości przygotowania oraz smaku ...
2020-02-07 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
Lunapark
,
Opus B
,
Papaya Films
marki:
Hortex
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię. Hortex kontynuuje rozpoczętą we wrześniu kampanię. Idea komunikacji bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni, którzy codziennie ...
2019-10-15 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
Lunapark
,
MediaCom
,
Opus B
,
Papaya Films
,
Pure Play
marki:
Hortex
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
×
Mateusz Gessler w kampanii mrożonek Hortex
Po raz pierwszy w historii firmy Hortex do działań reklamowych zaangażowany został ambasador. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu - mrożonych zup gotowych - towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą został Mateusz Gessler ...
2019-09-17 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
HiBrands
,
MediaCom
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Mateusz Gessler w kampanii mrożonek Hortex
×
Opus B po raz kolejny dla Kamis
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Kamis, promująca loterię konsumencką. Akcja kontynuuje wątek dotychczasowej komunikacji. Założeniem platformy komunikacji marki "A dokładniej?", której autorem jest zespół Opus B, jest budowa świadomości dobrych ...
2019-03-08 Food & drinks
firmy:
McCormick
,
Opus B
marki:
Kamis
Kampania outdoorowa zup mrożonych Hortex
Firma Hortex rozpoczęła kampanię, w której promuje zupy mrożone Hortex. Założeniem kampanii było pokazanie takich benefitów produktu, jak szybkość i wygoda przyrządzania. Autorzy kreacji zastosowali prosty zabieg - łatwy do ...
2019-02-11 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
Opus B
marki:
Hortex
Kampania outdoorowa zup mrożonych Hortex
×
Bakalland i Delecta przygotowały Wielką Księgę z Wypiekami
Od października w sprzedaży dostępna jest Wielka Księga z Wypiekami - efekt wspólnej pracy marek Bakalland i Delecta. Wydawnictwo zawiera ponad 100 przepisów na ciasta i desery oraz wiele informacji na ...
2017-09-29 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Brand Support
,
Opus B
marki:
Bakalland
,
Delecta
Bakalland i Delecta przygotowały Wielką Księgę z Wypiekami
×
Kampania sałat marki Fit & Easy
Agencja Opus B przygotowała i zrealizowała kampanię wizerunkową w oparciu o billboardy sponsorskie dla marki Fit & Easy z portfolio firmy Green Factory. Celem kampanii jest poinformowanie o różnych wariantach ...
2017-04-24 Food & drinks
firmy:
Green Factory
,
Arena Media
,
Opus B
marki:
Fit & Easy
Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania dżemów Stovit
Firma Stovit rozpoczęła pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową dżemów swojej flagowej marki. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Taka natura dżemu”. 15-sekundowy spot pokazuje różne osoby ze śladami jedzenia dżemu na twarzach ...
2014-10-20 Food & drinks
firmy:
Stovit
,
IQ Media
,
Opus B
marki:
Stovit
Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania dżemów Stovit
×
Druga odsłona kampanii Hortex
Wystartowała kolejna odsłona kampanii Hortex, opracowana i zrealizowana przez Opus B. Spot, który otwiera kolejne pytanie o postać Matki Natury, promuje mrożonki. W komunikacji marki wykorzystano koncept Matki Natury, która ...
2013-11-13 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Lunapark
,
MEC
,
Mojo
,
Opus B
marki:
Hortex
Druga odsłona kampanii Hortex
×
Mrożonki Hortex w nowej kampanii
12 listopada rozpoczęła się nowa kampania promująca mrożonki marki Hortex. Akcja ma charakter edukacyjny, choć utrzymana jest w humorystycznym stylu. Bohater marki oraz domowa atmosfera mają - zdaniem twórców - ...
2012-11-13 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
MEC
,
Opus B
marki:
Hortex
Pudliszki reklamują tradycyjne dania gotowe
2 lipca w telewizji oraz Internecie ruszyła kampania reklamowa tradycyjnych dań gotowych marki Pudliszki. Spot telewizyjny skierowany jest do wszystkich osób ceniących sobie domowy smak gotowych potraw. Akcja reklamowa potrwa do ...
2012-07-03 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Mindshare
,
Opus B
marki:
Pudliszki
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [16]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hortex [9]
› Roleski [2]
› Bakalland [1]
› Green Factory [1]
› Kraft Heinz [1]
› McCormick [1]
› Stovit [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [9]
› mięso i ryby [2]
firmy marketingowe
› Opus B [16]
› Lunapark [3]
› Papaya Films [3]
› Asap&Asap [2]
› F11 [2]
› MEC [2]
› MediaCom [2]
› Pure Play [2]
› 38 PR & Content Communication [1]
› Arena Media [1]
› Brand Support [1]
› Dynamo Film [1]
› HiBrands [1]
› IQ Media [1]
› Mindshare [1]
› Mojo [1]
marki
› Hortex [9]
› Roleski [2]
› Bakalland [1]
› Delecta [1]
› Fit & Easy [1]
› Kamis [1]
› Pudliszki [1]
› Stovit [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA