KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
WaveMaker
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Mlekpol prezentuje „Naturę dobrego sera”
W czerwcu SM Mlekpol rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Natura dobrego sera". W alfabecie dobrego smaku będzie można poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzieć się o ich zaletach, a także naturalnym ...
2022-06-06 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Los Mejores
,
WaveMaker
marki:
Mlekpol
Mlekpol prezentuje „Naturę dobrego sera”
×
poprzedni
następny
Mazurski Smak podkreśla naturalne pochodzenie
Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem "To się bierze z natury". Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie konsumentom produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka. Akwarelowe kreacje zastosowane ...
2022-03-31 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
,
Los Mejores
,
WaveMaker
marki:
Mazurski Smak
„Wszyscy lubią Łaciate”
Ruszyła nowa kampania mleka marki Łaciate. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą - to wartości, które stoją za marką od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań ...
2021-10-27 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
GPD
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
„Wszyscy lubią Łaciate”
×
Jesienna kampania śmietanki Łaciata
We wrześniu rozpoczyna się jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej pod hasłem "Dodaj do ulubionych". Marka nadal zachęca konsumentów, by wypróbowali inspirujących przepisów z Łaciatą w roli głównej i przekonuje, że warto ...
2021-09-15 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Los Mejores
,
WaveMaker
marki:
Łaciata
Jesienna kampania śmietanki Łaciata
×
Marka Mazurski Smak z letnią kampanią
W lipcu marka Mazurski Smak rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową, pod hasłem "To bierze się z natury". Dzięki nowym działaniom wizerunkowym jeszcze większe grono konsumentów pozna produkty marki z portfolio Grupy Mlekpol ...
2021-07-13 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Clear Channel
,
Los Mejores
,
WaveMaker
marki:
Mazurski Smak
Marka Mazurski Smak z letnią kampanią
×
Nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. "Leć z Łaciatym po nagrody do domu", której organizatorem jest SM Mlekpol, to kontynuacja kampanii świętującej 25-lecie marki. Jubileusz ten stał się okazją do podkreślenia ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Leo Burnett
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
×
Andrzej Mleczko rysuje dla marki Łaciate
Rozpoczęła się internetowa kampania marki Łaciate zrealizowana z okazji 25 lat jej istnienia na polskim rynku. W działania zaangażował się rysownik Andrzej Mleczko. Przygotowane przez niego ilustracje znajdą się na limitowanej ...
2020-05-19 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Leo Burnett
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Andrzej Mleczko rysuje dla marki Łaciate
×
Łaciate w kampanii na 25-lecie marki
Marka Łaciate pojawiła się na rynku w 1995 roku, kiedy Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol jako pierwsza na rynku wprowadziła do sprzedaży mleko UHT pod nazwą, która w wielu polskich domach stała się ...
2020-03-20 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Leo Burnett
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Zakończenie loterii Mlekpolu
Ponad ćwierć miliona zgłoszeń, tak można podsumować sukces kolejnej loterii "Góra siana do wygrania". Mlekpol, właściciel marki Łaciate, przekazał 1111 nagród pieniężnych o łącznej wartości 200 tys. zł. Kampania reklamowa ...
2019-07-18 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
F11
,
IQ Marketing
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Dawid Kwiatkowski w kampanii marki Kaktus
Ruszyła kampania Froneri Polska, producenta lodów Kaktus. Osią działań jest hasło: "Gryź, jak lubisz", na którym marka opierać będzie w 2019 r. komunikację. Podkreśla to spot telewizyjny z udziałem ambasadora marki ...
2019-01-03 Soft drinks
firmy:
Froneri
,
Spin Off
,
WaveMaker
marki:
Kaktus
Góra siana od mleka Łaciate
Wystartowała nowa loteria najbardziej rozpoznawalnej marki mleka w Polsce. Do wygrania w akcji prowadzonej pod hasłem "Góra siana do wygrania" są nagrody o łącznej wartości 400 tys. zł. Do wzięcia ...
2018-10-16 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
IQ Marketing
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Góra siana od mleka Łaciate
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mlekpol [10]
› Froneri [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› WaveMaker [11]
› Los Mejores [4]
› Leo Burnett [3]
› IQ Marketing [2]
› Clear Channel [1]
› F11 [1]
› GPD [1]
› Spin Off [1]
marki
› Łaciate [6]
› Mazurski Smak [2]
› Kaktus [1]
› Łaciata [1]
› Mlekpol [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA