KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
Kolterman Media Communications
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 51
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Śliwka Nałęczowska
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
×
Startuje konkurs Oranżady Hellena na Roblox
Od 17 czerwca na platformie Roblox, na miłośników gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca, czeka niespodzianka - konkurs z nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki „Szalona Kraina Oranżady Hellena” ...
2024-06-17 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Startuje konkurs Oranżady Hellena na Roblox
×
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
Z początkiem kwietnia ruszyła piąta odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych pralin. Prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
×
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
Do 24 grudnia przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki. To kolejny, po spocie reklamowym „Polskie słodycze na polskie ...
2023-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Grześki
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
×
Rusza intensywna kampania Śliwki Nałęczowskiej
Rozpoczęła się silna kampania wizerunkowa marki Śliwka Nałęczowska. Działania, realizowane pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły” mają na celu komunikację wyróżniających się walorów produktu. Kampania będzie realizowana w październiku i ...
2023-10-06 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
Rusza intensywna kampania Śliwki Nałęczowskiej
×
Bożonarodzeniowa kampania telewizyjna Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem "Polskie słodycze na polskie święta". Spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć ...
2021-11-22 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Familijne
,
Jeżyki
,
Grześki
Bożonarodzeniowa kampania telewizyjna Colian
×
poprzedni
następny
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem "Mus je schrupać i wygrać". Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
×
Grześki wychodzą na miasto
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach platformy komunikacyjnej "Każdy ma swoje Grześki". W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe "grzeszne" murale. W Warszawie podczas ...
2021-06-28 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Brand Bridge
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki wychodzą na miasto
×
poprzedni
następny
Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!". Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze ...
2021-06-09 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Familijne z nową komunikacją na outdoorze
×
poprzedni
następny
Rusza kampania Oranżady Strzelającej Hellena
Oranżada Hellena reklamuje swoją nową propozycję. Do promocji Oranżady Strzelającej Hellena zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura. Kampania w telewizji, social mediach, prasie i placówkach handlowych będzie realizowana do 27 czerwca ...
2021-05-21 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Grandes Kochonos
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Rusza kampania Oranżady Strzelającej Hellena
×
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
Milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która ruszyła 1 maja i potrawa do końca czerwca. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
×
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
Pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!" marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów jest rodzinne poszukiwanie ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Opus B
marki:
Familijne
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
×
IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę, będący kreatywną interpretacją hasła "Śliwka Nałęczowska - sztuka łączenia" ...
2021-03-17 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Expansja Advertising
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
×
Zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem "Familijne Wieczory Filmowe". Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na ...
2021-01-19 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Wafle Familijne
Zimowa kampania Wafli Familijnych
×
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki". 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
×
poprzedni
następny
Platforma komunikacyjna marki Grześki
Marka Grześki w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki" potrwa do 20 grudnia w telewizji i internecie. - Nowa platforma ...
2020-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
×
Loteria Grześków z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem - oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera ...
2020-08-24 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AdValue
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Loteria Grześków z okazji powrotu do szkoły
×
Grześki bez polewy promowane na lato
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako przekąski w upalne dni. W czerwcu w mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem "Grześki latem nie pływają w ...
2020-06-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki bez polewy promowane na lato
×
Plakaty inspirowane Śliwką
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów. W bieżącej odsłonie projektu zgłoszono ...
2020-05-19 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Expansja Advertising
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
Plakaty inspirowane Śliwką
×
poprzedni
następny
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [51]
działy
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [43]
› Rieber Foods [7]
› Bakalland [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [5]
› napoje bezalkoholowe [2]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [51]
› Initiative [27]
› Starcom [8]
› Pure Play [6]
› DDB & Tribal [5]
› Gong [5]
› Kore [4]
› Opus B [4]
› Aldentro [3]
› Expansja Advertising [3]
› Havas [3]
› Just [3]
› Lemon [3]
› MullenLowe [3]
› Universal McCann [3]
› 3M Projekt [2]
› FCB&theMilkman [2]
› First Line [2]
› G3 [2]
› Hullabaloo [2]
› Lemon Film [2]
› Peppers Ghost [2]
› Publicis [2]
› AdValue [1]
› Ambasada Brand Communications [1]
› AżTuNagle [1]
› Brand Bridge [1]
› Dynamo Film [1]
› First Line Polska [1]
› Graffiti [1]
› Grandes Kochonos [1]
› Grupa Eskadra [1]
› Gutenberg [1]
› Human Ark [1]
› Lookin'Good [1]
› LoveBrands Relations [1]
› Love To Talk [1]
› NAV Agency [1]
› Opus Film [1]
› Papaya Films [1]
› They.pl [1]
marki
› Grześki [16]
› Śliwka Nałęczowska [11]
› Delecta [8]
› Familijne [6]
› Solidarność [5]
› Akuku! [4]
› Goplana [3]
› Hellena [3]
› Jeżyki [3]
› Wafle Familijne [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA