KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
promocje i PR
Mirinda
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Mirinda Free i 7UP Free już na rynku
PepsiCo wprowadza do sprzedaży w Polsce nowe warianty Mirinda Free i 7UP Free pod hasłem "100% smaku, 0% cukru". To odpowiedź firmy na potrzeby konsumentów, którzy chcą cieszyć się smakiem kultowych ...
2022-03-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Mirinda
,
7Up
Mirinda Free i 7UP Free już na rynku
×
Pepsi i Mirinda w butelkach z rPET
Pierwsze partie napojów Pepsi oraz Mirinda rozlewane do butelek wykonanych w 100% z przetworzonego plastiku (rPET) opuszczają polskie zakłady produkcyjne PepsiCo w Michrowie i Żninie. Napoje w nowych opakowaniach będą ...
2021-12-07 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Mirinda
,
Pepsi
Pepsi i Mirinda w butelkach z rPET
×
Nowy owocowy smak od Mirindy
Marka Mirinda kontynuuje rozwój kategorii kolorowych napojów gazowanych, wprowadzając na rynek dwie nowe wersje smakowe Mirindy MIX-IT, łącząc ze sobą truskawkę z liczi oraz jabłko z kiwi. Hasło MIX-IT zachęca do ...
2019-04-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Mirinda
Nowy owocowy smak od Mirindy
×
poprzedni
następny
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
Kampania marki pod hasłem "Za dobre, by wybrać" wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy - mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
×
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
Trwa nowa kampania napoju marki Mirinda "Bitwa Smaku". Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów - Ravgora ...
2017-07-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
×
Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
PepsiCo i agencja Deloitte Digital CE rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia wejdzie do stałej ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
marki:
Mirinda
Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› dostawcy [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [6]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [6]
firmy marketingowe
› BBDO [3]
› Deloitte Digital [3]
› OMD Media Direction [2]
marki
› 7Up [1]
› Pepsi [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA