KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
promocje i PR
Nestle
Liczba wyszukanych artykułów: 79
Jesienne budynie marki Winiary
Marka Winiary wprowadza na rynek limitowaną, jesienną edycję budyni. Od teraz można przyrządzić budyniowe Pumpkin Spice Latte oraz budyń o smaku Karmelizowanego Jabłka. Smak Pumpkin Spice Latte zainspirowany został popularnym smakiem ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Jesienne budynie marki Winiary
×
Garden Gourmet z nową identyfikacją wizualną
Intensywne kolory, nowoczesne logo, nowy wygląd opakowań - to część zmian, które prezentuje Garden Gourmet, marka oferująca roślinne alternatywy dla mięsa. Marka zmienia identyfikację wizualną i zachęca konsumentów do wyboru produktów ...
2024-07-12 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Garden Gourmet
Garden Gourmet z nową identyfikacją wizualną
×
KITKAT wspiera zrównoważone praktyki rolnicze
Nestlé prezentuje pierwsze produkty KITKAT stworzone z wykorzystaniem masy kakaowej, która pochodzi z kakaowców uprawianych przez rolników biorących udział w programie „Income Accelerator”. Inicjatywa ma na celu wsparcie lokalnych społeczności w ...
2024-01-25 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Kit Kat
BOBO FRUT ma nową identyfikację wizualną
Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian dla marki BOBO FRUT. Przygotowane zostało nowe pozycjonowanie oraz strategia komunikacji marki. Wchodząca na rynek nowa identyfikacja wizualna opakowań to pierwszy etap zmian. BOBO FRUT to ...
2023-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
Wyraz
marki:
BoboFrut
BOBO FRUT ma nową identyfikację wizualną
×
Litrowa Nałęczowianka w 100% z rPET
Nałęczowianka wprowadziła na rynek nowe butelki o pojemności 1l, które są w całości wykonane z recyklingowego PETu, czyli rPET. Dodatkowo nadają się do recyklingu, a po przetworzeniu mogą z nich powstać ...
2023-04-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Litrowa Nałęczowianka w 100% z rPET
×
poprzedni
następny
Zupy Winiary z uratowanych warzyw
Marka Winiary podejmuje wiele działań, aby ograniczyć zjawisko marnowania żywności w Polsce. Tym razem rozszerza swoje portfolio o nowe zupy, ratując niedoskonałe warzywa, które cechuje nietypowa wielkość, kształt czy drobne przebarwienia ...
2022-10-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Zupy Winiary z uratowanych warzyw
×
poprzedni
następny
Quality Street przechodzi na papierowe opakowania
Jedna z najpopularniejszych marek słodyczy Nestle wprowadza na całym świecie papierowe opakowania z certyfikatem FSC. Przełomowe przejście z podwójnej folii i celulozy na papierowe opakowania nadające się do recyklingu sprawi, że ...
2022-10-03 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Quality Street
Quality Street przechodzi na papierowe opakowania
×
Nowe formaty opakowań wody Nałęczowianka
Portfolio marki wody mineralnej Nałęczowianka poszerzyło się o nowe, niegazowane formaty dla dzieci i młodzieży, dostępne w butelkach o dopasowanych do wieku pojemnościach, z ciekawymi etykietami i specjalnymi zakrętkami. Poprzez ...
2022-09-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nowe formaty opakowań wody Nałęczowianka
×
poprzedni
następny
KitKat promuje serial Władca Pierścieni
W ramach współpracy producenta batonów KitKat i platformy Prime Video już wkrótce widzowie na całym świecie będą mieli szansę na wyjątkową przerwę z KitKat i serialem "Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy" ...
2022-08-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Kit Kat
KitKat promuje serial Władca Pierścieni
×
poprzedni
następny
Donut z KitKat w sieci Żabka
W sklepach sieci Żabka dostępny jest Donut made with KitKat - efekt współpracy Nestle Professional i firmy Stokson, producenta słodkich wyrobów piekarniczych. To pierwszy produkt stworzony wspólnie w ramach marki Dooti ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Stokson
marki:
Kit Kat
,
Dooti Donuts
Donut z KitKat w sieci Żabka
×
Perrier w butelce z plastiku z recyklingu enzymatycznego
Francuska marka naturalnej wody mineralnej Perrier zaprezentowała swoją pierwszą butelkę wykonaną w 100% z przetworzonego tworzywa PET, uzyskanego dzięki metodzie recyklingu enzymatycznego. Innowacyjna technologia pozwala przetwarzać każdy rodzaj PET niemal bez ...
2021-08-16 Soft drinks
firmy:
Carbios
,
Nestle
marki:
Perrier
Perrier w butelce z plastiku z recyklingu enzymatycznego
×
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
×
poprzedni
następny
Perrier w limitowanych butelkach
Nestle Waters wprowadza na całym świecie, w tym w Polsce, limitowaną edycję marki wody mineralnej Perrier, stworzoną we współpracy z artystą Takashi Murakami. Zielone butelki wody Perrier ozdobione są charakterystycznymi ...
2021-05-17 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Perrier
Perrier w limitowanych butelkach
×
poprzedni
następny
Nowa linia sosów Winiary
W sprzedaży pojawiły się cztery nowe smaki sosów marki Winiary. Informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Poland, której celem jest zbudowanie świadomości na temat nowej linii sosów oraz wzbudzenie ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Graffiti
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Nowa linia sosów Winiary
×
poprzedni
następny
Nestle Pure Life z nowością dla nastolatków
Marka wody źródlanej, wprowadza do sprzedaży nowy wariant butelki, skierowany szczególnie do nastolatków. Butelka o pojemności 1 L, ze sportową zakrętką, to propozycja idealna zarówno na długie dni pełne nauki, jak ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
HiBrands
,
PR Hub
,
Spin Off
,
UM Thrive
marki:
Nestle
,
Pure Life
Nestle Pure Life z nowością dla nastolatków
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
Hibrands dla Nestlé Pure Life
Jak przekonać nastolatka, że picie wody jest fajne? Jak zaprojektować butelkę wody, która już na sklepowej półce przyciągnie uwagę młodzieży? Te pytania określały wyzwanie projektowe, które Nestle Pure Life postawiło przed ...
2021-04-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
HiBrands
marki:
Pure Life
Hibrands dla Nestlé Pure Life
×
Nowe smaki wafelków KitKat
W ramach nowej odsłony kampanii marki KitKat w TV emitowane będą trzy spoty pod znanym już sloganem "Czas na przerwę. Czas na KitKat". Koncepcja filmików to zabawne, utrzymane historycznej konwencji 15-sekundowe ...
2021-03-03 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Kit Kat
Nowe smaki wafelków KitKat
×
poprzedni
następny
Nespresso wprowadza kapsułki aluminiowe
W tym roku Nespresso wprowadza do sprzedaży nowe kapsułki wykonane w 80% z przetworzonego aluminium. To przełomowe wydarzenie w historii firmy, której celem jest zmniejszenie ilości odpadów oraz zwiększenie ilości materiałów ...
2020-06-24 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Nespresso wprowadza kapsułki aluminiowe
×
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
Nałęczowianka w butelce 1,5 L, wykonanej w 50% z PET z recyklingu (rPET), jest już dostępna w sieci Biedronka. Równolegle Nestle Waters intensyfikuje działania edukacyjne, popularyzujące odpowiednią segregację butelek PET i ...
2020-06-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
×
poprzedni
następny
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [79]
działy
› zagranica [13]
› badania [3]
› dostawcy [3]
› inwestycje [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [2]
› Carbios [1]
› Carrefour [1]
› Danone [1]
› Ferrero [1]
› Google [1]
› Heineken [1]
› Henkel [1]
› Jeronimo Martins [1]
› McDonald's [1]
› Nespresso [1]
› PepsiCo [1]
› Procter & Gamble [1]
› Starbucks [1]
› Stokson [1]
› Tesco [1]
› Unilever [1]
› Walmart [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [23]
› napoje bezalkoholowe [22]
› inne produkty [18]
› kawa i herbata [10]
› owoce i warzywa [8]
› mleko [2]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› MEC [18]
› Przestrzeń [7]
› Publicis [7]
› UM Thrive [4]
› Artcore [3]
› Chimney [3]
› HiBrands [3]
› JWT [3]
› McCann [3]
› 121PR [2]
› Golden Submarine [2]
› UM [2]
› WaveMaker [2]
› 3M Projekt [1]
› ArtGraph [1]
› BrandLab [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Gigant Films [1]
› Graffiti [1]
› Linea Recta [1]
› Momentum [1]
› Nairobia [1]
› NOTCOT [1]
› NOTLabs [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Opus B [1]
› Orka [1]
› Papaya Films [1]
› PR Hub [1]
› Promocja 21 [1]
› Q&A Communications [1]
› Red8 Advertising [1]
› Red8 Digital [1]
› Spin Off [1]
› Tango [1]
› TBWA [1]
› Wyraz [1]
marki
› Kit Kat [9]
› Nałęczowianka [9]
› Nescafe [8]
› Nestle [8]
› Winiary [8]
› Princessa [4]
› BoboFrut [3]
› Kaktus [3]
› Pure Life [3]
› Gerber [2]
› Nespresso [2]
› Perrier [2]
› Dooti Donuts [1]
› Garden Gourmet [1]
› Jojo [1]
› Lion [1]
› Nesquik [1]
› Nesvita [1]
› Quality Street [1]
› SanPellegrino [1]
› Vittel [1]
› Zbożaki [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA