KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
promocje i PR
Fortis
Liczba wyszukanych artykułów: 19
Polska pierwszym rynkiem dla marki AHA w Europie
W maju na polskim rynku debiutuje marka napojów gazowanych AHA. Nasz kraj jest pierwszym europejskim rynkiem, na który Coca-Cola wprowadza nowy brand. Wcześniej pojawił się w Stanach Zjednoczonych. W linii ...
2021-05-20 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Hope
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Schawk
marki:
AHA
Polska pierwszym rynkiem dla marki AHA w Europie
×
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
Coca-Cola wprowadza nową identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają ikoniczne logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r. ...
2021-04-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
×
Tęczowe puszki Sprite wspierające różnorodność
Marka Sprite z portfolio Coca-Cola, wprowadza limitowaną edycję puszki z logo w kolorach tęczy, symbolu równouprawnienia osób LGBTQ+. Premierowo puszka pojawi się podczas samplingu na Paradzie Równości 8 czerwca w Warszawie ...
2019-06-08 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Sprite
Tęczowe puszki Sprite wspierające różnorodność
×
Coca-Cola Cherry wraca do sprzedaży
Coca-Cola po roku przerwy ponownie wprowadza na polski rynek napój Coca-Cola Cherry. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem "Odkryj w sobie lato!" - podają Wirtualne Media. W ramach nowej kampanii ...
2019-01-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Cherry wraca do sprzedaży
×
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
W ramach kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola przygotowała dla konsumentów kolejną niespodziankę. Na polskim rynku debiutuje właśnie limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie zero cukru dostępny ...
2018-11-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
×
poprzedni
następny
Coca-Cola wyprodukowała napój występujący w grze
Firma Coca-Cola Poland wyprodukowała wyjątkowy produkt jakim jest realna wersja Nuka-Coli, wirtualnego napoju z gry Fallout 76. To akcja specjalna towarzysząca premierze gry. Wyprodukowano zaledwie 2,5 tys. sztuk Nuka-Coli, której ...
2018-11-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola wyprodukowała napój występujący w grze
×
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
Od połowy września w wybranych punktach sprzedaży dostępne są limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Design opakowań nawiązuje do wzornictwa koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski. Unikalna edycja jest częścią umowy ...
2018-09-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
×
poprzedni
następny
Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Cola
Z początkiem sierpnia rusza kolejna odsłona współpracy marki Coca-Cola z Ewą Wachowicz w ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". Ambasadorka marki przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych ...
2018-08-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Cola
×
Coca-Cola debiutuje w segmencie napojów roślinnych
Coca-Cola rozszerza swoją obecność na polskim rynku, wprowadzając markę AdeZ. Kampania promująca nowość obejmie działania w obszarze digital, social media oraz POS w punktach sprzedaży. Produkty na bazie roślin zyskują ...
2018-07-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
AdeZ
Coca-Cola debiutuje w segmencie napojów roślinnych
×
Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią
Coca-Cola rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. W tym roku zachęca do podziękowania bliskim. Działaniom towarzyszy wprowadzenie na rynek limitowanej edycji świecących w ciemności półlitrowych butelek. W komunikacji pojawią się również świąteczne ciężarówki ...
2017-11-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
Pankreator
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią
×
poprzedni
następny
Sprite i Fanta z nowymi produktami
Coca-Cola wprowadza na polski rynek wiosenne nowości w portfolio napojów gazowanych - Sprite w nowej formule o obniżonej kaloryczności, a także dwa smaki Fanta - MALinna i Shokata. - Nowa ...
2017-05-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Social Media
marki:
Fanta
,
Sprite
Sprite i Fanta z nowymi produktami
×
poprzedni
następny
Coca-Cola ujednolica opakowania
Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One Brand". Zakłada ...
2017-01-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola ujednolica opakowania
×
poprzedni
następny
Specjalne etykiety na opakowaniach Coca-Coli
Na rodzinnych opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5l i 2l umieszczona została specjalna etykieta z miejscem, które konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill ...
2016-07-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Schawk
marki:
Coca-Cola
Specjalne etykiety na opakowaniach Coca-Coli
×
poprzedni
następny
Fanta w nowej recepturze i opakowaniach już na rynku
Jeden z najpopularniejszych napojów o smaku owocowym, wprowadza nową ulepszoną recepturę oraz butelkę, inspirowaną pomarańczą. Nowy, niespotykany dotychczas kształt butelki, przy zachowaniu wyróżniającej Fantę kolorystyki, ma zaskoczyć konsumentów. Zmianie uległa także ...
2016-06-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Nice
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Fanta
Fanta w nowej recepturze i opakowaniach już na rynku
×
poprzedni
następny
Piłkarskie nagrody w kampanii Coca-Coli
W związku ze zbliżającymi się piłkarskimi Mistrzostwami Europy, Coca-Cola przygotowała specjalną promocję, dzięki której każdy będzie miał szansę znaleźć się w samym centrum tego wydarzenia. - Będąc oficjalnym sponsorem Mistrzostw ...
2016-04-05 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Havas
,
McCann
,
MediaCom
,
SMG Next
marki:
Fanta
,
Sprite
,
Coca-Cola
Kropla Beskidu promuje odświeżone opakowanie
1 kwietnia rusza intensywna kampania telewizyjna nowej Kropli Beskidu (Coca-Cola) pod hasłem „Czysta strona życia”. Marka swoją metamorfozę zaczęła od nowego logo. Odświeżenie grafiki na etykiecie nadaje produktom nowoczesnego i eleganckiego ...
2015-04-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
McCann
,
MediaCom
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Kropla Beskidu
Limitowana edycja świątecznych puszek Coca-Cola
Coca-Cola oficjalnie rozpoczęła przygotowania do świąt. W sklepach pojawiła się limitowana edycja puszek flagowej marki koncernu. Po raz pierwszy w historii na opakowaniach Coca-Coli pojawiła się nie jedna, ale trzy różne ...
2014-11-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
McCann
,
MediaCom
,
Momentum
,
Next
,
Pankreator
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Limitowana edycja świątecznych puszek Coca-Cola
×
poprzedni
następny
Smak śliwki na zimowe dni od Nestea
Marka Nestea, ulubiona herbata mrożona Polaków*, oferuje limitowany wariant smakowy, który jest idealnym wyborem na chłodniejsze, zimowe dni. Nestea Zimowa Śliwka to połączenie ekstraktu z czarnej herbaty oraz dodatku śliwki i ...
2014-11-05 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Havas
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Nestea
Smak śliwki na zimowe dni od Nestea
×
Coca-Cola promuje limitowaną wersję Nestea
W drugiej odsłonie kampanii reklamowej herbaty mrożonej Nestea pod hasłem "Smak wolności" promowany jest nowa limitowana edycja produktu - Słoneczna Wiśnia, wprowadzona do sprzedaży na okres letni. Reklamy napoju - ...
2014-06-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
McCann
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
marki:
Nestea
Coca-Cola promuje limitowaną wersję Nestea
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [19]
działy
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [19]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [19]
firmy marketingowe
› Fortis [19]
› MediaCom [17]
› Liquid Thread [13]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [13]
› McCann [11]
› Next [3]
› Havas [2]
› Pankreator [2]
› Schawk [2]
› 24/7Communication [1]
› Big Picture [1]
› Hope [1]
› Momentum [1]
› Nice [1]
› SMG Next [1]
› Social Media [1]
› Starcom [1]
marki
› Coca-Cola [11]
› Fanta [3]
› Sprite [3]
› Nestea [2]
› AdeZ [1]
› AHA [1]
› Kropla Beskidu [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA