KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 218
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
×
Polacy rzadziej szukają tańszych odpowiedników oraz promocji
W 2024 roku rynek spożywczy w Polsce staje się coraz bardziej stabilny, mimo wcześniejszych wyzwań związanych z wysoką inflacją. Z najnowszego raportu „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2024” opracowanego przez ...
2024-08-08 Soft drinks
Carrefour chce dotrzeć do 10 milionów klientów
Carrefour Polska sfinalizował kolejny etap rozbudowy platformy lojalnościowej „Mój Carrefour”, dzięki której dotrze do ponad 10 milionów Polaków. Firma zamierza rozwijać ten projekt wspólnie ze swoimi dostawcami i partnerami biznesowymi, dostarczając ...
2024-08-01 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Biedronka wskazuje lodowe trendy
Z okazji przypadającego na 21 lipca Dnia Lodów sieć sklepów Biedronki stwierdziła, że Polacy w 2023 r. kupili o 13% więcej lodów niż rok wcześniej, najchętniej wybierają te na patyku lub ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Codzienny prezent w nowej akcji Kaufland
Jak pokazują statystyki, Polacy robią zakupy bardzo często, przynajmniej co dwa dni. Przy czym niemal wszyscy z zakupem czekają na obniżki cen i promocje. Z jednorazowych rabatów korzysta ponad trzy czwarte ...
2024-05-16 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Codzienny prezent w nowej akcji Kaufland
×
W I kwartale ubyło ponad 8% gazetek reklamowych
Analiza ponad 483 tys. promocji w blisko 3,5 tys. gazetek wykazała, że w I kwartale 2024 r. sieci handlowe przeprowadziły o 1,5% więcej akcji promocyjnych niż rok wcześniej. Jednocześnie liczba tego ...
2024-05-13 Soft drinks
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
W tym roku Polacy planują przeznaczyć średnio 568,8 zł na święta wielkanocne. To o 30 zł mniej niż w zeszłym roku. Niemal połowa z nich przewiduje, że koszty zbliżającej się Wielkanocy ...
2024-03-18 Soft drinks
Wielkanoc dla co czwartego Polaka będzie droższa niż w ubiegłych latach
×
poprzedni
następny
Jaja w sklepach tańsze niż u producentów
Producenci jaj stali się mimowolnymi ofiarami wojny cenowej między dwoma największymi sieciami handlowymi w Polsce. Wiodący detaliści sprzedają w swoich sklepach jaja poniżej cen zakupu, a to powoduje, że pozostali odbiorcy ...
2024-02-26 Food & drinks
Trwa wojna cenowa Biedronki z Lidlem
Dwie czołowe sieci handlowe prowadzą już otwartą wojnę cenową. W ostatnim czasie w Lidlu można kupić np. litrowe mleko świeże 2% za 1,59 zł, 10 jaj za 2,69 zł, czy opakowanie ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Mintel ogłasza globalne trendy w żywności i napojach na rok 2024
Firma badawcza Mintel ogłosiła trzy kluczowe trendy, które mają kształtować światowy przemysł żywności i napojów w nadchodzącym czasie. Mintel oczekuje, że w 2024 roku marki pomogą konsumentom żyć dłużej i zdrowiej ...
2023-10-10 Soft drinks
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
Ponad 60% dorosłych Polaków bierze udział w minimum jednym programie lojalnościowym; 90% uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród tych programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku ...
2023-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Rossmann
,
Żabka
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
×
poprzedni
następny
Handel ogranicza liczbę gazetek
W I półroczu br. największe na rynku sieci handlowe ograniczyły liczbę gazetek – o blisko 7% rdr, ich stron – o ponad 4%, a powierzchnię – o niecałe 7%. Do tego ...
2023-09-22 Soft drinks
Rekordowa liczba użytkowników programu Moja Biedronka
Polacy mają w portfelach już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a w smartfonach ponad 9 milionów osób działa aplikacja powiązana z kartą. W ostatnich 8 miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci ...
2023-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy masowo korzystają z promocji przy zakupach żywności
W sumie już 90,5% Polaków regularnie kupuje w sklepach jakąś część żywności w promocjach. Tylko w ciągu dwóch lat nastąpił wzrost aż o jedną trzecią. Blisko 29% konsumentów kupuje 20-40% art ...
2023-09-11 Soft drinks
Sklepy mocno ograniczają liczbę promocji
W I półroczu 2023 r. w gazetkach największych sieci handlowych pojawiło się znacznie mniej promocji niż rok wcześniej. Ich liczba najbardziej, bo o ponad 22%, spadła w sklepach RTV-AGD. W hipermarketach ...
2023-08-07 Soft drinks
Biedronka przeprowadziła własne badanie cen
Sieć sklepów Biedronka porównała ceny 20 identycznych produktów ze swojej oferty oraz z oferty sieci konkurencyjnych - Auchan, Dino, Lidlu. Zdaniem Biedronki, to właśnie jej oferta jest najkorzystniejsza. - Aby sprawdzić ...
2023-08-04 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Zielona zmiana zachodzi także w handlu
Kryteria ESG stają się częścią strategii świata biznesu, w tym także firm z branży handlu detalicznego. Choć w dobie szybko rosnącej inflacji konsumenci uważniej przyglądają się cenom, to kwestie jakości, ekologii ...
2023-05-29 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
Polacy przeglądają gazetki z promocjami
Już ponad 90% Polaków przyznaje, że korzysta z gazetek promocyjnych. Najczęściej deklarują to osoby, których miesięczne dochody netto mieszczą się w przedziale 5-9 tys. zł. Blisko 86% twierdzi, że ma zaufanie ...
2023-05-08 Soft drinks
Badania lojalności konsumentów w Polsce
Karty programów lojalnościowych ma prawie każdy Polak, co wcale nie oznacza, że z nich korzysta - wynika z badania Instytutu Inbound Marketingu przeprowadzonego przez SW Research. Polacy są stosunkowo ...
2023-03-29 Soft drinks
Polacy nie chcą ograniczeń w dostępie do napojów energetycznych
Tylko 15% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym napoje energetyczne pije osoba niepełnoletnia. Większość Polaków opowiada się przeciwko wprowadzaniu zakazu sprzedaży tego rodzaju produktów osobom, które nie ukończyły 18. roku ...
2023-03-22 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [218]
działy
› zagranica [20]
› innowacje i nowości [7]
› inwestycje [6]
› dostawcy [3]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [58]
› Lidl [40]
› Tesco [23]
› Żabka [18]
› Kaufland [10]
› Carrefour [9]
› Rossmann [6]
› Intermarche [5]
› Auchan [4]
› E.Leclerc [4]
› Lewiatan [4]
› Netto [4]
› PKN Orlen [4]
› Real [4]
› Carlsberg [3]
› Coca-Cola [3]
› Grupa Żywiec [3]
› Kompania Piwowarska [3]
› Mokate [3]
› PepsiCo [3]
› Freshmarket [2]
› Grupa Maspex [2]
› Jeronimo Martins [2]
› Kolporter [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› McDonald's [2]
› Metro Group [2]
› Mlekovita [2]
› Nałęczów Zdrój [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Selgros Cash&Carry [2]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Asda [1]
› Aviko [1]
› Barbora [1]
› Browar Namysłów [1]
› CEDC [1]
› Da Grasso [1]
› Dębowa Polska [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Develey [1]
› Dilmah [1]
› Elite Cafe [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Intersnack Poland [1]
› Lotte Wedel [1]
› MarcPol [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Mutti [1]
› Nestle [1]
› OSM Krasnystaw [1]
› OSM Radomsko [1]
› Perła Browary Lubelskie [1]
› Provincja [1]
› Rast [1]
› Red Bull [1]
› Roust Inc. [1]
› Sainsbury's [1]
› SDM Wieluń [1]
› Społem [1]
› Stokrotka [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Stumbras [1]
› Transgourmet [1]
› Ustronianka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [25]
› alkohol [23]
› kawa i herbata [15]
› słodycze i przekąski [13]
› inne produkty [12]
› owoce i warzywa [11]
› mleko [9]
› mięso i ryby [9]
firmy marketingowe
› Havas Media [3]
› Ogilvy & Mather [2]
› Starcom [2]
› Codemedia [1]
› DDB & Tribal [1]
› Duda Polska [1]
› Initiative [1]
› McCann [1]
› MediaCom [1]
› Media Group [1]
› MMT Management [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Shootme [1]
› Tequila [1]
› Zenith [1]
marki
› Cisowianka [5]
› Coca-Cola [3]
› Tymbark [3]
› Tyskie [3]
› Warka [3]
› E.Wedel [2]
› Loyd [2]
› Algida [1]
› Biedronka [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Felix [1]
› Harnaś [1]
› Kamis [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kubuś [1]
› Makro [1]
› MK Cafe [1]
› Mlekovita [1]
› Mój Ulubiony [1]
› Mokate [1]
› Morliny [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Pedros [1]
› Pepsi [1]
› Polski Cukier [1]
› Prymat [1]
› Red Bull [1]
› Rossman [1]
› Sobieski [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Tiger [1]
› Ustronianka [1]
› Winiary [1]
› Wojak [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA